Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон на Крома

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ксенон на Крома

    Здравейте,
    За съжаление кромата дойде от "магазина" без ксенон и е време да се сдобие с такъв.
    Обаче имам 2 чудения при избора на система:

    1. 35W или 55W ?

    Тук се колебая заради нагряването на крушката - 55 ватовата ще изпече ли рефлектора или не.
    Ако някой помогне с информация колко вата е заводският - ще съм благодарен

    2. 4300K или 5000K

    Предния ми автомобил беше с 5000 и беше ок. Знам че 4300 има по-силен светлинен сноп и от тук се поразда чуденето... Осезаема ли е разликата или не?
    И тук ще съм благодарен ако кажете колко келвина е фабричния.


    Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от Слав; 19.02.2017, 20:45.
    Fiat Croma 1.8 140hp

    #2
    35W система си свети предоволно - разликата спрямо обикновена крушка е очевадна. Дали 55W ще изпече рефлектора, не мога да ти кажа, не съм слагал подобна.

    Аз карам с 4300К. Синеещата светлина ме дразни, а и се поглъща повече при мокра настилка.

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #3
      Цветната температура мисля няма отношение към светлинния сноп а неговия спектър,по-виските градуси синеят,по-ниските жълтеят.Поне на БМВ фабричните ксенони не са над 4500К.
      Fiat Croma 1.9 JTD 16V auto

      Коментар


        #4
        @nimbari
        За силата на светлината попаднах на тези табличка (за 35W AC ксенонови крушки):
        3200lm ± 10% @ 4300K
        2900lm ± 10% @ 5000K
        2600lm ± 10% @ 6000K
        2400lm ± 10% @ 8000K

        А иначе 4300 е топло бяло, 5000 е неутрално бяло.


        @ PSG
        Предната кола ми беше 35W с лупи и също светеше чудно.
        Зачетох се и се оказа че 55W имат по-къс живот, което автоматично означава че ще сложа 35W.
        Fiat Croma 1.8 140hp

        Коментар


          #5
          За живота...какво да ти кажа. Съвсем скоро сменях единия баласт. Изкара 3 години. Системата е AC тип - 35W, купена от небезизвестен интернет магазин. Избягвам да паля на светлини, отделно имам дневни и ксенонът не работи постоянно. На двете коли (ново Браво и Мареа) имаме едни и същи състеми с различни крушки - 5000К и 4300К. И двете коли са с лупи. На мен топлият цвят ми харесва повече.

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            #6
            Слагай най-много 5000К...дали е 35 или 55 вата няма да усетиш кой знае каква разлика... Карал съм и с двата вида и е все тая... Иначе, колко повече цвят има в светлинния спектър, толкова по-зле се вижда на мокро... Щом колата е с лупи, не повече от 5000к... Другото направо синее... Лично на мен най-много ми харесва точно 5000К...
            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

            Коментар


              #7
              Като ползвател на няколко цветови гами ксенон всичките на 35вата между 4300 и 6000 моя глас е да си вземеш 55вата 4300. 4300 определено свети много по-добре от другите при мокра настилка. 55вата понеже версиите йоито идват собикновени крушки също са 55 вата предполагам. А стоейки на светофар или по- лошо идващ срещу теб автомобил с 55 вата ксенон, а ти с 35, твоите фарояе все едно са изключени докато не се разминете... първия ксенон го карах почти 4 години. Н следващат кола купих нов, че ксенона замина след катастрофа, заедно с колата. Сегашния ползвам 5 годишни баласти с нови крушки, защото минах на друг цокъл. Единия чат пат не пали, като ръчката не я гася паля нон стоп на фарове. Миналата година само имат 40 000 км с по 5-6 паления дневно

              Коментар


                #8
                mironov написа: Преглед на мнението
                Здравейте,
                За съжаление кромата дойде от "магазина" без ксенон и е време да се сдобие с такъв.
                Ако колата ти не е с фарове с лупи, а с обикновени рефлектори (като моята), НЕ СЛАГАЙ ксенон, освен ако не сложиш такъв с лупи. Иначе ще заслепяваш насрещните, колкото и да си настройваш фаровете. Аз карах така известно време и махнах ксенона, защото всяка втора кола ми пресвяткаше, макар и ясно да се виждаше границата на светлината пред мен. Рефлекторите на Крома НЕ СА предназначени за ксенонови крушки! Вариантът ти е да сложиш лупи.

                Коментар


                  #9
                  Immortal написа: Преглед на мнението
                  Ако колата ти не е с фарове с лупи, а с обикновени рефлектори (като моята), НЕ СЛАГАЙ ксенон, освен ако не сложиш такъв с лупи. Иначе ще заслепяваш насрещните, колкото и да си настройваш фаровете. Аз карах така известно време и махнах ксенона, защото всяка втора кола ми пресвяткаше, макар и ясно да се виждаше границата на светлината пред мен. Рефлекторите на Крома НЕ СА предназначени за ксенонови крушки! Вариантът ти е да сложиш лупи.
                  И аз много се дразня на ксенона на фаровете не предназначени за такъв. Кромата е феислифтова (профилната снимка) и съответно има лупи. (Фара е от новото Браво).
                  Fiat Croma 1.8 140hp

                  Коментар


                    #10
                    mironov написа: Преглед на мнението
                    И аз много се дразня на ксенона на фаровете не предназначени за такъв. Кромата е феислифтова (профилната снимка) и съответно има лупи. (Фара е от новото Браво).
                    Щом е с фар на браво-2, не се замисляй. Вземаш 4300К или 5000К/35W и нямаш грижи. Сега, 55W са си 55W и си светят по-добре .
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #11
                      35W система си свети предоволно - разликата спрямо обикновена крушка е очевадна. Дали 55W ще изпече рефлектора, не мога да ти кажа, не съм слагал подобна.

                      Аз карам с 4300К. Синеещата светлина ме дразни, а и се поглъща повече при мокра настилка.
                      Това се каних аз да те питам ми се видя че си с ксенон....
                      Ама аз съм грандоман и мога да шибна и по силна и то като гледам по снимки и клипове 6 000 к

                      Ето го и нагледно к-та нагледно


                      Обаче от друга страна това яко синьо много ме кефи..... Направо като го видя и само очите ми са в него и не искам да спирам да го гледам особено като карам Точно като с филма скай лаин...


                      Само не мога да разбера май цялата джаджа (барабар с лупите и всичко) на късите трябва да се смени или...
                      Не съм пипал светлини с лупи.. Ония ден се загледах точно за това като видях колко неща накачорени си- рекох ще пада монтаж и чупене от не знаене на фарове ама ако стане и мине безаварийно си е чиста далавера...


                      Според мрежата трябва да са H1


                      https://www.autopower.bg/xenon-%D0%B...%D0%BD-h1.html

                      Аз имам и отстъпка 30 %
                      Нещо като марка ????


                      пс: Сменям ги не за газария а защото от късите нищо не става.... Като цигари светят..... Винаги пускам за мъглата долните.... Как са е правили тая кола така кьорава...
                      Последна редакция от ; 26.02.2017, 23:31.

                      Коментар


                        #12
                        Крушките се слагат на късите (ако искаш ксенон на късите, разбира се). Баластите се монтират където прецениш за добре. Единственото, което трябва да направиш, е да отрежеш отвор в капачките на фара, през които да излязат кабелите.
                        Крушки: H1
                        Температура на цвета: Ти си решаваш, аз си казах предпочитанието. Със сините на мокро ще виждаш дръжки, еле пък с лилавите. Аз търся добри светлини, не гъзария. Отделно, че не мога да го трая това синьо.
                        Мощност: Ти си решаваш, аз съм с 35W на фарове с лупи и съм доволен. Доста хора с други автомобили са ми казвали, че имам добри фарове. Ако са добре регулирани не заслепяват. На мен насрещтно движещите се не ми святкат, което мисля, че е показателно.
                        Тип на системата: Гледай да е AC.
                        Марка: Всичко афтърмаркет масово е китайско. Все си там - може и много да изкарат, може и хич да не изкарат. Крушките изкарват, пукат баластите. Да речем, че цената е определяща. Тези над 100 лева горе-долу биват.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #13
                          Крушките се слагат на късите (ако искаш ксенон на късите, разбира се). Баластите се монтират където прецениш за добре. Единственото, което трябва да направиш, е да отрежеш отвор в капачките на фара, през които да излязат кабелите.
                          Крушки: H1
                          Температура на цвета: Ти си решаваш, аз си казах предпочитанието. Със сините на мокро ще виждаш дръжки, еле пък с лилавите. Аз търся добри светлини, не гъзария. Отделно, че не мога да го трая това синьо.
                          Мощност: Ти си решаваш, аз съм с 35W на фарове с лупи и съм доволен. Доста хора с други автомобили са ми казвали, че имам добри фарове. Ако са добре регулирани не заслепяват. На мен насрещтно движещите се не ми святкат, което мисля, че е показателно.
                          Тип на системата: Гледай да е AC.
                          Марка: Всичко афтърмаркет масово е китайско. Все си там - може и много да изкарат, може и хич да не изкарат. Крушките изкарват, пукат баластите. Да речем, че цената е определяща. Тези над 100 лева горе-долу биват.
                          Ясно обаче това AC какво е ????
                          Прав крив ток ли??? Музика ли ??? Климатик ли ??? Новия Ace Combat ​ли излезе ???

                          Коментар


                            #14
                            Крив ток. Google it.

                            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                            Коментар


                              #15
                              Крив ток. Google it.
                              Така викаше даскала по лабораторна работа
                              -Прав крив дай да го изгладим

                              Да няма и с двуполярно ???

                              Коментар

                              Working...
                              X