Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с запалването при типо 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с запалването при типо 1,6

    Имам проблем с запалването на типо 1,6 по време на движение имам чувството че получава някаде късо и в рамките на един светофар разрежда акумулатора.Интерестното е че не може да поддържа консуматорите но не гасне, и всичко се възстановява ако изключа парното.В него ли е роблема или в стартера или алтернатора на когото смених четките.И след това като го дръпнем типото и запали проблема изчезва и така до следващия път може 10 пъти да запали през деня и накрая да откаже.Моля дайте съвет къде да търся причината.

    #2
    Re: Проблем с запалването при типо 1,6

    angyshev написа:
    Имам проблем с запалването на типо 1,6 по време на движение имам чувството че получава някаде късо и в рамките на един светофар разрежда акумулатора.Интерестното е че не може да поддържа консуматорите но не гасне, и всичко се възстановява ако изключа парното.В него ли е роблема или в стартера или алтернатора на когото смених четките.И след това като го дръпнем типото и запали проблема изчезва и така до следващия път може 10 пъти да запали през деня и накрая да откаже.Моля дайте съвет къде да търся причината.
    Здравей колега,Типото карбуратор ли е или инжекция? От това дето си го написал излиза, че запалваш по време на движение :D . Всъщност гасне ли колата по време на движение или просто като загасиш после не можеш да запалиш? Кои консуматори не може да поддържа-фарове, музика или само вентилатора на парното? Климатик имаш ли?
    Fiat Stilo 1.8 16V

    Коментар


      #3
      Значи типото е 1,6 моноинжекцион.Проблема е че не гасне а не може да запали и се характеризира с това че по време на движение започва да не може да поддържа консуматорите фарове парно касетофон но лампата за зареждане не свети и като изключа парното другите консуматори се възстановяват.При това положение колата не гасне но после акумулатора е разреден и съответно няма палене.И всичко става изведнъж и винаги при топъл мотор докато е студен няма никакъв проблем.

      Коментар


        #4
        мящо не мога да схвана аз колата как пали лесно трудно,докато върти какво прави

        Коментар


          #5
          Колата пали лесно при зареден акумулаторно но когато окаси след това едвам успяват да светнат лампите на таблото

          Коментар


            #6
            angyshev написа:
            Колата пали лесно при зареден акумулаторно но когато окаси след това едвам успяват да светнат лампите на таблото
            Внимавай от такива къси да не се запалиш някъде. Провери си също и регулатора, да не би просто да не ти зарежда. Лампата на таблото свети ли? А преди да запалиш свети ли?
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #7
              angyshev написа:
              Значи типото е 1,6 моноинжекцион.Проблема е че не гасне а не може да запали и се характеризира с това че по време на движение започва да не може да поддържа консуматорите фарове парно касетофон но лампата за зареждане не свети и като изключа парното другите консуматори се възстановяват.При това положение колата не гасне но после акумулатора е разреден и съответно няма палене.И всичко става изведнъж и винаги при топъл мотор докато е студен няма никакъв проблем.
              Виж какво пич, най добре извади предпазителя на вентилатцията (парното) и покарай един ден, щото верно може да се запалиш. Ако не се повтори, тръгвай по веригата да търсиш нагорели куплунзи и прегледай ел. мотора на вентилацията. Прегледай и самия превключвател (1,2,3 и 4). Прегледай също дали са ти затегнати клемите на акумулатора. Мисля че, че оhooo може да те светне най-добре по тоците.Успех.
              Fiat Stilo 1.8 16V

              Коментар


                #8
                angyshev написа:
                Колата пали лесно при зареден акумулаторно но когато окаси след това едвам успяват да светнат лампите на таблото
                Хлабави клеми на акумулатора/стартера/масата.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  и аз си мисля за не добра връзка мужду акомулатора и клемите
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    stef написа:
                    и аз си мисля за не добра връзка мужду акомулатора и клемите
                    И аз така мисля. Също провери дали ти зарежда алтернатора и как зарежда. Може някоя маса някъде да прави мизерии
                    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                    Совалката средно на LPG
                    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за съветите мисля че отстраних проблема оказа се колектора на алтернатора с едно шлайфане и нови лагери нещата си дойдоха на мястото.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за съветите мисля че отстраних проблема оказа се колектора на алтернатора с едно шлайфане и нови лагери нещата си дойдоха на мястото.

                        Коментар

                        Working...
                        X