Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дневни светлини или забавено вкл. на фаровете при запалване - Fiat Stilo 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Намерих вариант да преработя релето, така, че да пали светлините от 1 до 99 сек. след палене на двигателя.
    Тука обаче идва проблема, кой светлини пали. На практика пали късите, което е кофти, защото изгорят ли, трябва веднага да се сменят. Всички знаем, как се сменят крушки на Stilo, особено на пътя и то в сегашните условия.

    Реших да Ви послушам и вкрайна сметка да сложа DRL. Сега обаче питам какъв ? Искам да е както по-горе упоменатия постепенно да повишава интензитета след палене до зададената стойност. Иска ми се да мога да гася светлините когато се наложи и да направя максимално малко корекции по оригиналната инсталация.

    Някой може ли да ме насочи ?

    ПП: момчета в софтуера имам опция дневни светлини, съответно нищо не се случва, когато я активирам. Не мога да намеря информация, какво допълнително имат вариантите с дневни светлини ?
    Последна редакция от AleksandarK; 07.02.2017, 17:27.
    Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !

    Коментар


      #17
      AleksandarK написа: Преглед на мнението
      Намерих вариант да преработя релето, така, че да пали светлините от 1 до 99 сек. след палене на двигателя.
      Тука обаче идва проблема, кой светлини пали. На практика пали късите, което е кофти, защото изгорят ли, трябва веднага да се сменят. Всички знаем, как се сменят крушки на Stilo, особено на пътя и то в сегашните условия.

      Реших да Ви послушам и вкрайна сметка да сложа DRL. Сега обаче питам какъв ? Искам да е както по-горе упоменатия постепенно да повишава интензитета след палене до зададената стойност. Иска ми се да мога да гася светлините когато се наложи и да направя максимално малко корекции по оригиналната инсталация.

      Някой може ли да ме насочи ?

      ПП: момчета в софтуера имам опция дневни светлини, съответно нищо не се случва, когато я активирам. Не мога да намеря информация, какво допълнително имат вариантите с дневни светлини ?
      Аз ти подсказах, че няма нищо по-хубаво от това човек сам да се анатемоса, в кръга на шегата разбира се!
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      И при бравото уж има опция за дневни светлини, но не успяхме да я активираме, а не ми се ходеше в Ауто Италия.
      Аз бих ти препоръчал да влезеш и разгледаш -> info@cardrl.eu . Дадени са варианти за различни леки и товарни автомобили. На бравото и мареята съм монтирал модел: CarDRL4 S. За стилото ще е необходим същия модел. Има и модели с повече възможности, но аз реших, че това което предлага CarDRL4S са напълно достатъчни. Постигат се посредством 5 програмируеми настройки и 7 точки на присъединяване към ел. инсталацията на автомобила.
      Последна редакция от Flow; 07.02.2017, 20:13.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #18
        Аз бих ти препоръчал да влезеш и разгледаш -> info@cardrl.eu .
        Може би неволна грешка на колегата....

        Тук вече ще ги види:
        http://cardrl.eu/models.htm

        П.П. Между другото аз си монтирах DRL 5S с фабричните настройки и съм много доволен.
        Истинския мъж се познава дори когато е гол!

        Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

        Коментар


          #19
          Може би неволна грешка на колегата....

          Тук вече ще ги види:
          http://cardrl.eu/models.htm

          П.П. Между другото аз си монтирах DRL 5S с фабричните настройки и съм много доволен.
          OK! Мн. бързах ииии....
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #20
            Колега ch_m, разгледах, пак набързо , монтирания при теб DRL5S и по-подробно схемата, погледнах и функциите набързо и не видях разлика. Има ли такава? И защо ползваш фабричните настройки, защо не го "манипулираш"?
            п.с. Сигурно пак не съм догледал нещо .
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #21
              Благодаря момчета !
              Ще е CARDRL4Sminus. Утре ще заръчам и ще го сложа.
              Последна редакция от AleksandarK; 08.02.2017, 11:04.
              Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !

              Коментар


                #22
                погледнах и функциите набързо и не видях разлика.
                Има,и е в процентите на светене.....
                Car DRL 4S minus - "Избор на сила на светене - 20%, ..."
                Car DRL 5S - "Избор на сила на светене - 15%, ..."
                Всичко друго е едно към едно ...
                А съм се възползувал от фабр, настройки защото напълно ме удовлетворяват, а и
                монтажа го направих изцяло в бушонната кутия при двигателя и не съм свързвал кабела
                който е за светкавицата, респективно - "програмиране".
                Става въпрос за Хюндай Теракан CRDi 2,9 / 2002г.
                Истинския мъж се познава дори когато е гол!

                Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

                Коментар


                  #23
                  AleksandarK написа: Преглед на мнението
                  Благодаря момчета !
                  Ще е CARDRL4Sminus. Утре ще заръчам и ще го сложа.
                  1) Колега AleksandarK, не бързай с поръчката на CARDRL4Sminus. Трябва добре да се разгледат моделите. След като прочетох горното твое мнение, влязох за да разгледам по-подробно моделите, които се предлагат сега. Всички модели с разширение Мinus в това число -> CARDRL4Sminus се монтират на автомобили с комутиране на нулата, обикновено това са японските автомобили. При Фиат се комутира (+) поне при марея и браво е така, така ще е и при стило. Погледни двете схеми и ще се убедиш. Така, че на теб ти е необходим или DRL mod. CarDRL 4S, или модула на Колегата Ch_m -> CarDRL 5S. Друго, което забелязах е, че в момента се предлагат само CarDRL 4S Minus, не видях мод. CarDRL 4S, както беше преди време и това в първия момент малко ме подведе. Когато поръчваш модула, отсреща ще те попитат за какъв автомобил става въпрос и няма да допуснат грешка да ти изпратят несъвместим модул.

                  2) Колега Ch_m, като поогледах, по-внимателно и сравних конфигурациите забелязах, че наистина има разлики в стойностите и не само в силата на светене, мисля че още на две места има незначителни разлики, което няма никакво значение. Аз първо поглеждам схемите и после си задавам въпроси без да погледна по-подробно конфигурацията. Наистина фабричните стойности напълно удовлетворяват ползването на модула. Аз поизмених някои стойности, но .... това няма значение в случая.
                  Последна редакция от Flow; 08.02.2017, 20:52.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #24
                    Здравей,

                    относно комутацията, ясно, че няма да е Minus. Това е модела, не знам защо така са го кръстили.
                    Монтирането се отложи за Събота, защото заваля пак сняг и всичко е киша. Така, че ще пиша за резултата по-късно.
                    Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !

                    Коментар


                      #25
                      AleksandarK написа: Преглед на мнението
                      Здравей,

                      относно комутацията, ясно, че няма да е Minus. Това е модела, не знам защо така са го кръстили.
                      Монтирането се отложи за Събота, защото заваля пак сняг и всичко е киша. Така, че ще пиша за резултата по-късно.
                      Не се подвеждай, забрави го Minus-a, на тези Minus-ови схеми консуматорите, в случая фаровете са вързани твърдо към +12V и през DRL-модула се подава (комутира)(-). Намери схеми на DRL4S & DRL5S, там фаровете са вързани директно към маса (-) и през DRL-модула се подава +12V, това е схемата за Fiat.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар

                      Working...
                      X