Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няма никакъв ток, даже и аварийни не светят на Ескорт 1,8 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няма никакъв ток, даже и аварийни не светят на Ескорт 1,8 тд

    здравейте, имам въпрос и проблем колата е ескорт 1,8 тд (големи са обитаци ония от другия форум) колата палеше и вървеше като загря сутринта се чу туфф и изгасна, има двата кабела на акумолатора има +и - тези кабели влизат в оловните обувки на акумолатора от плюсовата клема са свързани големие бушони а за отрицателната са три кабела !!! един за маса, другия завършва с реле 70 амперово то за какво е, пише в ауто дата main ac engene contorol unit пише че разпределя токовете swich on swich off и имам съмнение че е от него не пали и няма ток та токова нещо няма никъде в нито един доставчик на авто части косер, евро 7, кели ауто, не знам какво да правя от мото фое също няма аа намериха едно което е от германия цена 350 лв и за капак не е 70 ами 50 ам, няма грам ток нито табло светва нито авариини ПРИ ПОДАВАНЕ НА ТОК ОТ ДРУГА КОЛА ОКАСЯВА ВЕРИГАТА от къде е проблема вижте го това е! https://www.google.bg/search?q=1uhd&client=opera&hs=tG7&source=lnms&tbm= isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQ0a3d9rrRAhWlBZoKHRjsCvUQ_AU ICCgB&biw=1366&bih=630#tbm=isch&q=g1uhd+

    Грешен раздел -> Преместена
    Допълнено заглавие
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

    #2
    виж някоя кола на части такова реле може да си намериш и на 5 лв
    какви са тези безумни цени сигурно има 100 коли продавани за части
    първо свали и почисти клемите на акумулатора
    замери с уруд акумулатора
    виж с бушоните
    и кабела към стартера
    main ac engene contorol unit- няма захранване на компютъра
    ама това е щото ти се губи тока още в началото
    Последна редакция от kluchar; 12.01.2017, 08:41.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar написа: Преглед на мнението
      виж някоя кола на части такова реле може да си намериш и на 5 лв
      какви са тези безумни цени сигурно има 100 коли продавани за части
      първо свали и почисти клемите на акумулатора
      замери с уруд акумулатора
      виж с бушоните
      и кабела към стартера
      main ac engene contorol unit- няма захранване на компютъра
      ама това е щото ти се губи тока още в началото
      може би пак нищо няма да стане ако сложа друг акумолатор трябва да бъда сигурен че релетаа са същите има чист дизел 1,8 и 1,8тд които е малко по мощен от моя 90 коня не знам дали ще намеря а други просто не уидисват, ще потърся благодаря
      fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

      Коментар


        #4
        kluchar написа: Преглед на мнението
        виж някоя кола на части такова реле може да си намериш и на 5 лв
        какви са тези безумни цени сигурно има 100 коли продавани за части
        първо свали и почисти клемите на акумулатора
        замери с уруд акумулатора
        виж с бушоните
        и кабела към стартера
        main ac engene contorol unit- няма захранване на компютъра
        ама това е щото ти се губи тока още в началото
        първоначално си мислех че това е реле за зареждане но песле се сетих че е на минусовия кабел.... това реле има 5 пина и намодка би трябвало при по висок пустов ток да е изгоряло така си го обяснявам защото и подадохме за да запали, слаб беше акомулатора
        fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

        Коментар


          #5
          Симптомите са като на гръмнал акумулатор , но както казва колегата ключар замери го за да си сигурен
          koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

          Коментар


            #6
            Константинов написа: Преглед на мнението
            Симптомите са като на гръмнал акумулатор , но както казва колегата ключар замери го за да си сигурен
            да има съвсем малко ток но нищо не светва, може да е гръмнал да е паднало предпазното реле и при подаване на ток да окасява как мислите
            fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

            Коментар


              #7
              Помпата чува ли се да работи .Това реле е за помпата за гориво.
              Пробваи с друг акумулаатор.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                kluchar написа: Преглед на мнението
                Помпата чува ли се да работи .Това реле е за помпата за гориво.
                Пробваи с друг акумулаатор.
                не няма грам ток нищо не свети или работи няма контакт няма фарове няма аварини нищо не светва по таблото с друг акумолатор при подаване на ток окасява и съседната кола се загаси при подаването на моята, това за помпата не е ли на входящия плюсов кабел моито реле е на минусовия engine malofunchion engine relay просто отваря цялата верига и най вече пуска ток до компютъра
                fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

                Коментар


                  #9
                  вадиш всичко от + кабела мериш на всеки кабел колко амрета е и така ще разбереш къде прави проблем
                  я стартер я реле подгревно
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    kluchar написа: Преглед на мнението
                    вадиш всичко от + кабела мериш на всеки кабел колко амрета е и така ще разбереш къде прави проблем
                    я стартер я реле подгревно
                    нещата стават интересни, благодаря колега не разполагам с инструменти исках да подам ток на релетата и да ги пробвам електро магнити са и двете на 2 ома работят,(така казва производител) много пари струват дори и за 2 ра ръка а еквиваленти няма въобще на пазара, имаше простотия да се свържат пътечките на релето с запояване, дано да стане утре ще ми донесът две ще пиша
                    fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

                    Коментар


                      #11
                      Извади релето и усъси контактите с мосче
                      Това реле няма как да пусне стартера
                      той трябва да си работи винаги другаде е проблема
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        kluchar написа: Преглед на мнението
                        Извади релето и усъси контактите с мосче
                        Това реле няма как да пусне стартера
                        той трябва да си работи винаги другаде е проблема
                        пак нищо колега, смених релетата няма вече никакъв ток в акумолатора от стоене при подаване на ток пак същата простоитя окасява и хвърля искри може да е някаква защита при по нисък ампераж да е изгърмяла и при подаване на ток да окасява ще сложа друг акумолатор и ще видя ако не стане ще викам ел техник дано не завали сняг
                        fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

                        Коментар


                          #13
                          оказвам се да я правя не разполагам с време и желание сигурно е изгорял компютъра ако има такъв
                          fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

                          Коментар


                            #14
                            Свали акумулатора и го зареди
                            виж с уред + към маса по инсталацията
                            Снимай релетата и бушоните и вади едно по едно и мери ако няма връзка там е проблема
                            ECU си е здраво не се вкарвай в даване на пари
                            виж стартера да не укъсява на него има директно ток от акумулатора
                            А /защита при по нисък ампераж / едвали да има такова чудо
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар

                            Working...
                            X