Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гаснене и грешки 1600,1601

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    гаснене и грешки 1600,1601

    Здравейте,
    за начало честита коледа и весело посрещане на новата година.

    Проблема е следния - пунто 1,2 8v 2002г. еку-магнет марели на обороти няма проблеми,на празен ход гасне,след това няма палене.Трябва да се изчака 10-15 мин. или да се откачи акумулатора и пали.Грешките които записва са 1600,1601.Докато не иска да запали не мога да се свържа с еку то.
    Последна редакция от ssllavi; 31.12.2016, 10:36.

    #2
    P1600 Неизправност в бордовия компютър
    P1601 Неизправност в бордовия компютър

    Това ти означават грешките.
    Може да има прекъсване/хлабава връзка/ на захранването или масата на ЕКУ или самото то да се е прецакало.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Пунто

      Виж акумулатра буксите и бушоните като начало
      не гасне CODE и тогава не пали
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Кабелите са проверени.
        След като запали иимото разпадне връзката ще угасне ли?

        Коментар


          #5
          кола

          Ако запали после не го търси на този модел
          може да караш без ключ
          То и за това не може да направиш диагностика щото не те пуска -не познава ключа

          но проблема може да е от кабели друго
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Еку то остава неактивно.Когато изключа имобилайзера колата не пали,но се свързвам с еку то,а когато забие няма свързване.

            Коментар


              #7
              А чуваш ли релето на бензиновата помпа да щрака? Същото беше и при мен (+ щракащото реле). Смених компа и се оправи.

              Коментар


                #8
                Нов комп и си ти.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Колата е Пунто 2 1.2/60 кончета, на бензин и газ, уредбата е обикновенна.
                  Та питам за грешките от снимката, за лампата ми е ясно, беше преден десен габарит.
                  Симптомите са следните: когато си реши си работи без проблеми, а понякога няма никаква мощност, все едно че е на 2 цилиндъра /сигурно е така от съобщението/. Конкретния ми въпрос е дали е само бобина или може и компа да прави магарии? Имаме идеята да разменим бобините и да види дали ще се промени съобщението от бобина1 на бобина2. Другото което забелязах, че като го запалим не държи сам оборотите, а трябва да му подавам газ докато загрее, нещо става с двигателчето за празен ход или компа не го командва нормално. Притеснява ме повече грешката U1600 предполагам е за имобилайзера.
                  Паленето е на бензин.
                  Click image for larger version

Name:	20170307_185009.jpg
Views:	1
Size:	336,4 KB
ID:	2094342
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    По горе пише не познава ключа а тогава понякога не прави диагностика
                    може букси или новo ECU
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Обаче лампата на имобилайзера винаги си гасне и няма проблем със запалването, после работат му е както я описах.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар

                      Working...
                      X