Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обучение на ново ECU за Fiat Punto

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обучение на ново ECU за Fiat Punto

    Здравейте!
    Очаквам новото ECU да дойде и ще бъде супер, ако някой от Вас е информиран за процедурата?!
    Той е ново и е Plung&Play, но как се обучава!
    Благодаря предварително за отговорите...
    /Fiat Punto II, 188, 1.2, 8v, 60кс./

    Иначе, знам къде се намира и знам как се откачат буксите, но само ме притеснявам да не прецакам новото ECU!
    От някъде чух, че след монтирането, се дава на контакт за поне 30 сек. и се е обучило?!
    -------
    И още нещо... Когато разбрах за първи път къде се намира това ECU, ме учуди "умните" италианци къде са решили да го монтират и когато се поразрових, май се оказах прав.
    Поради това, че ECU-то се намира опасно близко до отводнителните тръбички(тези под чистачките), явно с времето от влагата се скапва и ако добавим факта, че някои шофьори не ги чистят често(постоянно се задръстват с листа и мръсотия) и няма как да не се мокри...
    Имате ли някаква идея как да предпазя новото ECU?


    Грешен раздел-> Преместена.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от mnnedialkov; 13.12.2016, 15:08.

    #2
    Не мисля че нещо особено има да се прави. Палиш, държиш няколко минути без да натискаш газта, после пускаш климатика за 1 минута, после караш малко да позагрее.
    Аз съм повече притеснен дали е решен въпроса с ключа за палене?

    На ЕКУто не му пречи влагата т.к. по идея трябва да затворено със силикон. Но пък поради същата причина му става лошо от висока температура.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      stanleyhacker написа: Преглед на мнението
      Не мисля че нещо особено има да се прави. Палиш, държиш няколко минути без да натискаш газта, после пускаш климатика за 1 минута, после караш малко да позагрее.
      Аз съм повече притеснен дали е решен въпроса с ключа за палене?

      На ЕКУто не му пречи влагата т.к. по идея трябва да затворено със силикон. Но пък поради същата причина му става лошо от висока температура.
      Има вероятност да не ми разпознае ключа?
      Поръчах това: FIAT PUNTO 1.2 8v ECU (ENGINE MANAGEMENT) IAW 59F M2 - PLUG & PLAY NEW UNIT

      Коментар


        #4
        Пише че е върджин,би трябвало да ти разпознае ключа.Нека ключара да каже по-компетентно!
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          Нали за това си взел чисто.
          Трябва веднага да тръгне.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            kluchar написа: Преглед на мнението
            Нали за това си взел чисто.
            Трябва веднага да тръгне.
            Не е нужно да отида при електричар - т.е няма какво да се прави нещо със спец. устройство?
            Иначе, няма да имам проблеми с монтирането, защото точно преди да го поръчам трябваше да стигна до него и да запиша номерата на версията.
            Утре сутрин е при мен...

            Коментар


              #7
              Шо стана?
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                Първо, премръзнаха ми ръцете, докато го сложа...
                Сложих го и всичко заработи идеално, въпреки че постоянно светеше чека(явно това е т.н самообучение).
                Нещо странно се получи - присветна и лампичката за не работещ City режим, но всичко след самообучението се оправи!
                Последна редакция от mnnedialkov; 19.12.2016, 19:41.

                Коментар


                  #9
                  Трябва да има инструкция за пускане на новото ЕКУ! При мен имаше, но в общи линии, палиш чакаш да заграе (вентилатора да се включи)и изфорсирваш до 5000об. и чека загасва.

                  Коментар


                    #10
                    Тези дни попътувах сериозно из страната и вече 1500 км, работи безупречно...

                    Коментар

                    Working...
                    X