Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фият пунто проблем с релето на помпата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    браво на колегата S_BANKOV червено оранжев кабел нарелето беше прекъснат колата се оправи но имам друг пробелем започна да грее немога да я охладя можели да е гърнитура

    Коментар


      #17
      Пунто

      Включва ли се перката

      Има ли парно
      Обзвъздуши
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        не несе включва перката но парно има да обезвъздуших я
        Последна редакция от lavinata3; 10.12.2016, 21:00.

        Коментар


          #19
          горната част на радиаторът е студена

          Коментар


            #20
            Значи не си я обезвъдушил.
            Добавки за течове ползвал ли си?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              да ползвах добавка но защо горния маркуч на радиятора е много твърд и каква е последователността на обезвъздушаване аз отварям пропката на радиятора и парното наливам докато текне антифрис след това затварям и паля после помако отварям пропката на парното но несе полочава влиза в червеното

              Коментар


                #22
                ако охл.система е обезвъздушена,а не се включват перките,то значи,че няма циркулация на охл течност,а това е предизвикано от надув на някой цилиндър в системата-сиреч гарнитура.

                Коментар

                Working...
                X