Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов китайски фар или втора ръка оригинален за Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Според мен, ако не се спои с пластмасата, все едно нищо не си направил, аз бих позагладил повърхностите, така че да може да се лепне една пластмаса в/у тях, а и винаги може да се намери и подходяща с профил на кривината, ако е нужно. А най-лесния начин е да сложиш друг втора употряба за 20 лв., предпочитам го пред нов китайски.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Ники за браво 2009 год. Ако знаеш фарове по 20лв. Свиркай имам готов бизнес план.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
        Ники за браво 2009 год. Ако знаеш фарове по 20лв. Свиркай имам готов бизнес план.
        Ох, извинявай не огледах, че е от новите.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          Като стана дума за лепене, да не отварям друга тема. Става въпрос за лепене на корите на вратите на Брава след претапициране. Накой успя ли да намери някакво лепило или силикон, които да се спояват с гадната пластмаса. Ние успяхме да го направим по горещия начин, т.е. оптах се с поялника да разтопя пластмаса, която да се залепи за кората, но не се получи. После взехме запалката и се опитахме с нея да я разтопим, тогава тя се запали и запона да капе, което се оказа решението на проблема, хвана доста яко. Пластмасата е от подложка за регистрационния номер, като нарязахме ленти по 1-2 см. Оказа се че е подходяща з/о се топи без проблем и без сажди.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            slonikon написа: Преглед на мнението
            Има си хас! Нали си габровец

            Сериозно, май отивам на този (естествено временен ) вариант. Повечето парчета ги имам, останалото с малко подлепване и силикон ще се уплътни. Имам и идея как да заменя планките, на които се държи фара, в случай че пак се счупят. Пак, щото вчера ги залепих яката с каноконлит и епоксидно лепило, че да мога да я карам горе-долу спокойно, докато ѝ дойде редът в сервиза. Първо трябва да се оправят ламарините, обаче, щото има едно пропадане с 1 см откъм ударената страна и фарът не ще да си легне върху планките.
            Лепенето на носещи /фиксиращи елементи е тънка работа, особено когато те са пластмасови (пластмасови-малко общо понятие). Има пластмаси които се подават на лепене, но има други при които не се получава. Изисква се добра подготовка и почистване на ръбове и повърхнини. Аз бих предложил:
            1) Предварително почистване с едра шкурка на всички челни ръбове и повърхнини на елементите. Добре е повърхнините да се надраскат с остър нож или лист ножовка.
            2) Конфигуриране на крайния елемент с локтайт и изчакване добре да изсъхне.
            3) Почистване на предварително надрасканите повърхни със медицински спирт - спиртът атакува мощно локтайта, затова трябва добре да са засъхнали челните залепвания.
            3) По магазините продават малки разфасовки полиестерна смола, повтарям полиестерна, не епоксидна.
            4) От аптека, купуваш 2 медицински маски и сваляш филтърния елемент. Нарязваш го на малки парченца, съобразени с мястото на полагане в/у залепените челни ръбове.
            5) От книжарница купуваш една две четки за рисуване, съобразени по широчина/дебелина пак с мястото на лепене.
            6) Разбъркваш малко смола в съотношение с втвърдителя съгласно инструкцията.
            7) Намазваш местата за лепене, поставяш сухи парченцата в/у мястото и започваш лекичко да тупаш с четката в/у тях. Смолата пропива парченцата и така парченце след парченце със застъпване. Този начин с малки парченца (те лягат добре) позволява залепване и на ъгли. Не трябва да се прекалява и наслагват много парченца, да се трупа - прави се сандвич 2-3 до 4 слоя. Излизане и стърчене на платчета извън елемента не трябва да те притесняват, след изсъхването на смолата се обработват перфектно. Ако усетиш, че смолата започва да променя вискозитета си - спираш. Разбъркваш следваща порция и продължаваш.

            За измиване, щото ще се налепаш 100%, спирт, кореселин и парцали.
            Последна редакция от Flow; 22.12.2016, 01:42.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар

            Working...
            X