Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов китайски фар или втора ръка оригинален за Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нов китайски фар или втора ръка оригинален за Браво 2

    Колеги, ще сменям десен фар. Втора ръка оригинален е колкото нов китайски (турски, нам к'ъв). Марката на китаеца е Интернационал. Спомням си, че навремето имаше проблеми с Депо, а от тия Интернационал някой има ли впечатления?
    браво 1,6/90 - 09 г.

    #2
    По-добре оригинален втора ръка, дори да трябва да се рециклира пак си струва.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Там е работата, че на моя му е кофти само коритото. Натрошиха се ушите на болтовете. Рефлекторите са си съвсем ОК, стъклото почти. Демек, каквото и да си взема, мога да сменям с оригиналния. Само ме притеснява на китаеца, че ще има некомпенсируемо изместване, като при Депо навремето. От друга страна, втора ръка фарът си е на десетина години и пластмасите са си се опекли. Моят е на 7 и тия към двигателя вече са започнали да губят еластичност.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        Ако пазиш счупените парчета ги залепи с канаконлит и ги подсили, правил съм го много пъти.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Има си хас! Нали си габровец

          Сериозно, май отивам на този (естествено временен ) вариант. Повечето парчета ги имам, останалото с малко подлепване и силикон ще се уплътни. Имам и идея как да заменя планките, на които се държи фара, в случай че пак се счупят. Пак, щото вчера ги залепих яката с каноконлит и епоксидно лепило, че да мога да я карам горе-долу спокойно, докато ѝ дойде редът в сервиза. Първо трябва да се оправят ламарините, обаче, щото има едно пропадане с 1 см откъм ударената страна и фарът не ще да си легне върху планките.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #6
            Защо пък да е временен, както ти писах селед като ги залепя в нужното положение ги подсилвам със залепване на допулнителна планка. Оригинално планките са около 3 мм и оребрени, а като ги подсиля стават двойно, това оребряване го запълвам и става по-здраво от ново.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Сложи и сода бикарбонат в канакулита
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Колега NikMar, а с какво точно ги подсилваш?
                Банков, как се слага сода бикарбонат в каноконлита? Поръсвам я отгоре, отдолу, или що?
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  отгоре с малко бахур и черен пипер

                  Коментар


                    #10
                    отгоре с малко бахур и черен пипер
                    е сега с тоя бахур съвсем няма да те разберат.

                    Коментар


                      #11
                      slonikon написа: Преглед на мнението
                      Колега NikMar, а с какво точно ги подсилваш?
                      Банков, как се слага сода бикарбонат в каноконлита? Поръсвам я отгоре, отдолу, или що?
                      Да ръсиш отгоре може да пробваш другадеэда свикнеш.
                      с това си оплътнявам върховете на фидера като сместа ми позволява да шлайфам до размера и същевременно е достатъчно здрава и и не се напуква. Става чук.

                      За бахура недей че е ще те гонят кучетата по светофарите.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        В тези оребрения залепям пластмаса за подсилване.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20161211_125530.jpg
Views:	1
Size:	85,4 KB
ID:	2094130Click image for larger version

Name:	IMG_20161211_125557.jpg
Views:	1
Size:	71,9 KB
ID:	2094131Click image for larger version

Name:	IMG_20161211_125633.jpg
Views:	1
Size:	164,4 KB
ID:	2094132
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Купуваш си от железарията лепило sun fix и решаваш проблема. С него се работи като с пластелин.

                          Коментар


                            #14
                            Купуваш си от железарията лепило sun fix и решаваш проблема. С него се работи като с пластелин.
                            Трябва обаче да разтваря пластмасата за да е спои с нея.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              На Брава-та навремето топих щипки в тия ребра и нищо не стана. Сега нямам ребра изобщо. Мисля си, ако просто го намажа с епоксидно някакво отгоре, дали ще направи достатъчно здрав слой?
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X