Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Крома 2006 1,9jtd автомат проблем с ел. усилвател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Крома 2006 1,9jtd автомат проблем с ел. усилвател

    Здравейте имам следния проблем. запалих колата поработи 10 минути и включвам на R тръгвам и волана затегна и светна воланче на таблото. След като тръгна да завивам волана се отпуска и воланчето изгася. На директна го прави но по малко. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем. Гледам че на пунто сменят релета, но тук дали са същите и дали може да е от тях. Препоръчайте сервиз който да се е занимавал с това и да свършат работа. Лек ден
    Fiat Stilo 1.9Mjet 150hp

    #2
    Направи диагностика
    Виж дли алтернатора зарежда добре
    и кабелите към акумулатора .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      На диагностиката показа, когато е на пълен волан вдига температурата хидравликата
      Fiat Stilo 1.9Mjet 150hp

      Коментар


        #4
        Т.е показва прегряване като код за грешка? Пробвахте ли да смените маслото?
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Нищо не сме сменяли, тя днеска го направи сутринта и сега не знам от къде да започна и на кой майстор да е закарам, че аман от майстори. От маслото може ли да свети лампата с кормилцето, четах по чужди форум, че алтернатора можел нещо да се бъзика, не знам и аз вече, лошото е че и майсторите са едни и те не знаят точно от какво може да е и ще има едно научкване и ровене, понеже не е масов автомобил
          Fiat Stilo 1.9Mjet 150hp

          Коментар


            #6
            Проверете го алтернатора,но не не мисля ,че е в него проблема.Моято с неработещ алтернатор не ми е затягал волана,карах около 2 км на светната лампа за неработещ алтернатор,след това още 2 пъти по 1 км и пак не е светвал ,въпреки ,че карах един вид на акумулатор.

            Коментар


              #7
              Тази кола е различна гледай опела
              Вместо ремък има електро хидравлична помпа
              виж тук дали има течност тя е под бронята и подкалника
              иначе другото си е като на старите коли но има и сензор положение волан и електроника
              http://autoemulator.com/?21,license-...ter-fiat-croma
              http://www.ebay.co.uk/itm/SERVOPUMPE...QAAOSw3mpXN2yH
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Утре колата ще е при Жизет, два сервиза казаха, че само той можел да е оправи, ако въобще има оправия... Алтернатора си е ок, всички връзки кабели е ок и сега да видим от там нататък, течност си има, ще видим, ще пиша резултата, ако и някой други ма подобни проблеми да знае , но ако някой от вас знае някой майстор, който е ремонтирал подобно нещо нека го сподели. Благодаря
                Fiat Stilo 1.9Mjet 150hp

                Коментар


                  #9
                  Томата е стара и мисля, че имаше писано за проблема и на друго място във форума. Решението: СМЯНА НА ПОМПАТА с НОВА и то по най-бързият начин. Проблема е опасен и в много случаи идва без каквото и да е предупреждение. Помпите са производство на TRW и ...не са евтини.Защо е така...производителят мълчи! В много малък процент от случаите причина са слаби връзки,нагорели кабели, слаб акумулатор... Можете да чуете всякакви щуротии от хора, които нямат опит, а само предполагат... Помпите са капсуловани и всякакви твърдения за успешен ремонт са по-скоро в зоната на здрача отколкото твърда гаранция за успех. Ако веднъж сте забелязали втвърдяване на волана (независимо дали ви е светнала червената лампа на таблото с воланчето или не) може да сте сигурни, че проблема ще се повтори. Може и 5-6 пъти. И никой не е в състояние да ви каже кога и в какъв момент напълно ще откаже.
                  от Трабант до Бугати Фейрон

                  Коментар


                    #10
                    Ето за маслата от мен http://www.fiatforum.bg/showthread.p...81%D1%82-Croma

                    а в интернет има и как се разглабя и ремонтира помпата от братята руснаци и какво се подменя клипове в ютуб.....

                    Коментар

                    Working...
                    X