Здравейте имам следния проблем. запалих колата поработи 10 минути и включвам на R тръгвам и волана затегна и светна воланче на таблото. След като тръгна да завивам волана се отпуска и воланчето изгася. На директна го прави но по малко. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем. Гледам че на пунто сменят релета, но тук дали са същите и дали може да е от тях. Препоръчайте сервиз който да се е занимавал с това и да свършат работа. Лек ден
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Крома 2006 1,9jtd автомат проблем с ел. усилвател
Collapse
X
-
Нищо не сме сменяли, тя днеска го направи сутринта и сега не знам от къде да започна и на кой майстор да е закарам, че аман от майстори. От маслото може ли да свети лампата с кормилцето, четах по чужди форум, че алтернатора можел нещо да се бъзика, не знам и аз вече, лошото е че и майсторите са едни и те не знаят точно от какво може да е и ще има едно научкване и ровене, понеже не е масов автомобилFiat Stilo 1.9Mjet 150hp
Коментар
-
Тази кола е различна гледай опела
Вместо ремък има електро хидравлична помпа
виж тук дали има течност тя е под бронята и подкалника
иначе другото си е като на старите коли но има и сензор положение волан и електроника
http://autoemulator.com/?21,license-...ter-fiat-croma
http://www.ebay.co.uk/itm/SERVOPUMPE...QAAOSw3mpXN2yH
Коментар
-
Утре колата ще е при Жизет, два сервиза казаха, че само той можел да е оправи, ако въобще има оправия... Алтернатора си е ок, всички връзки кабели е ок и сега да видим от там нататък, течност си има, ще видим, ще пиша резултата, ако и някой други ма подобни проблеми да знае , но ако някой от вас знае някой майстор, който е ремонтирал подобно нещо нека го сподели. БлагодаряFiat Stilo 1.9Mjet 150hp
Коментар
-
Томата е стара и мисля, че имаше писано за проблема и на друго място във форума. Решението: СМЯНА НА ПОМПАТА с НОВА и то по най-бързият начин. Проблема е опасен и в много случаи идва без каквото и да е предупреждение. Помпите са производство на TRW и ...не са евтини.Защо е така...производителят мълчи! В много малък процент от случаите причина са слаби връзки,нагорели кабели, слаб акумулатор... Можете да чуете всякакви щуротии от хора, които нямат опит, а само предполагат... Помпите са капсуловани и всякакви твърдения за успешен ремонт са по-скоро в зоната на здрача отколкото твърда гаранция за успех. Ако веднъж сте забелязали втвърдяване на волана (независимо дали ви е светнала червената лампа на таблото с воланчето или не) може да сте сигурни, че проблема ще се повтори. Може и 5-6 пъти. И никой не е в състояние да ви каже кога и в какъв момент напълно ще откаже.от Трабант до Бугати Фейрон
Коментар
-
Ето за маслата от мен http://www.fiatforum.bg/showthread.p...81%D1%82-Croma
а в интернет има и как се разглабя и ремонтира помпата от братята руснаци и какво се подменя клипове в ютуб.....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар