Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто бензин 1,1 95г не сработва главното реле.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто бензин 1,1 95г не сработва главното реле.

    Здравейте колеги. Моля за малко помощ. Имам едно пунто бензин 95г. Не иска да запали. Както си вървеше така и угасна и досега няма палене. Има едно реле в двигателното купе в средата и не сработва. Пробвах принудително да го затворя но пак не иска за запали. Пробвахме с друг компютър но уви отново не иска. Нямам си вече представа от какво може да е и как да го открия. Пробвах и с бутона до седалката не е от него. Съмнявам се данеби контактния ключ да ми прави мизерии. Имали някакъв начин за проверка на компютъра дали е изправен. Ще съм благодарен на всеки отзовал се с подобен проблем!!! Предварително благодаря!

    #2
    Няма да е лошо да знаем къде е това Пунто и тогава някой колега може да го погледне и евентуално да го качи на диагностика. А иначе възможности доста: компа си го сменял, бобина, датчик на запалването, бензинова помпа и т.н. Не пишеш дали ходи бензин към двигателя и има ли иски на свещите, по принцип като дадеш на контакт трябва да итиде + на бобината и след няколко секунди да изчезне, ако не завъртиш да палиш.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Ако не се чува помпата като дадеш на контакт . Проверете бушона жълтия под черната шапка до спирачната помпа при мотора. Ако бушона е здрав. Свалете бялото реле до този бушон хванатото е с гайка 10. На въпросното реле на краче 7 проследете кабела и примостете един кабел за него и го вържете към маса някъде дайте на контакт и слушай помпата ще тръгне ли. Ако тръгне пали Често се скапват комповете и губят управляваща маса или сигнала за обороти от пин 23 дето ходи на краче 7 на бялото реле което пък управлява помпта и подването на искра ... А ключ и надпис CODE да свеети по таблото ?
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        За да не пали колата,или гориво няма или въздух няма или искра няма в цилиндринте или всичките неща ги няма!А ако ги има тези неща то някое от тях не се подава в нужния момент или в необходимото количество!
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          Извинявам се за неизчерепателния въпрос. Правил съм следното по откриване на проблема: Проверка на всички бушони -здрави. Когато се завърти контактния ключ бялото реле НЕ сработва. Принудително подадох + на релето да за сработи. Бензиновата помпа работи. След като подадох + на релето и сработи помпата нагнетява но няма искра на свещите. Датчика на коляновия вал е изправен. Странното е защо не сработва бялото реле. Съмнявам се данеби клемореда да се е прецакал и да не подава сигнал към ЕКУ -то и оттам и към релето (незнам кое го управлява-релето). Иначе на стартера си върти. Когато сработих принудително релето си ходи 12волта към бобината. Имали вариант за лесна проверка на ЕКУ-то с мултицет?. Пробвахме с друго еку(2-ра употреба) но пак същото положение. Колата не е закачана на диагностика(доста далеч е от най близкия сервиз т.е.няма как да я закарам). Предварително благодарности на отзовалите се!!!

          Коментар


            #6
            другото ECU компютър- комплект ли беше като пробва
            иммо кутия
            ключ -чип
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              само компютър без чип

              Коментар


                #8
                А датчика на коляновия вал как го разбра че работи?
                А захранванията на компютъра има ли ги,плюсове,маси........?
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  датчика на коляновия вал го мерих на съпротивление и бутане на колата, когато е на белег се променя съпротивлението на датчика. А относно компютъра за маси и + не знам на коя позиция(номер на буксите се мери). Ако знаете позицията на захранващите кабели на компютъра моля споделете.

                  Коментар


                    #10
                    Само ECU няма да тръгне трябва комплект
                    Има в нета на добра цена -ако проблема е в него
                    Къде е колата
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Компютъра Бош моно ли е?
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        stanleyhacker написа: Преглед на мнението
                        Компютъра Бош моно ли е?
                        да моно е

                        Коментар


                          #13
                          А защо не направи това което ти написах ? подай маса на кабела дето ходи на краче 7 на бялото реле ! Карам го 7-8 години така иначе няма никой в къщи Заголи кабела и вържи за него кабел с маса ! Пин 23 на компа ти не функционира ...(сигнала за обороти към оборотомера имаш нямаш ходи и на краче 7 на бялото реле) не подава управляваща маса ... Затова се подава маса на краче 7 на релето и стартира и искрата и бензпомпата ... Пъ ко си надъхан и не ме слушаш намери си комп разкодиран и си ти
                          Последна редакция от Fiat_Punto11; 17.09.2016, 22:44.
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            При изправен комп и тн при даване на контакт помпата тръгва за 5 секунди и спира. Светва чека (дюзата ) и гасне след минаване на проверката . При мен се скапа и при даване на контакт помпата не тръгваше и въртиш не пали. Ни на газ , ни на бенз . Подаваш маса на кабела които отива на краче 7 на бялото реле и всичко оживява. Недостатък е чека свети при запален мотор , но голям праз и другия ,че като дадеш на контакт помпата не спира след 5 секунди ако не запалиш ...Но на кой му пука когато колата пали ?
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              Fiat_Punto11 написа: Преглед на мнението
                              При изправен комп и тн при даване на контакт помпата тръгва за 5 секунди и спира. Светва чека (дюзата ) и гасне след минаване на проверката . При мен се скапа и при даване на контакт помпата не тръгваше и въртиш не пали. Ни на газ , ни на бенз . Подаваш маса на кабела които отива на краче 7 на бялото реле и всичко оживява. Недостатък е чека свети при запален мотор , но голям праз и другия ,че като дадеш на контакт помпата не спира след 5 секунди ако не запалиш ...Но на кой му пука когато колата пали ?
                              Благодаря колега за отговора, ще пробвам и ще дам отговор какво е положението след подаване - на 7.

                              Коментар

                              Working...
                              X