Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто бензин 1,1 95г не сработва главното реле.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги резултата за жалост е отицателен. След като подадох минус на релето на кабела на крак 7 релето заработи при подаване на контакт. Явно компютър управлява по минус. Защото до бобините отива + но няма минус. Прозвъних кабелите и излизат на буксата на компа. СМЕНИХ датчика на коляновия вал с нов. Но отново не подава искра. Набеждаван 99% проблем в компютъра освен ако няма още някои датчик които влияе пряко върху запалването. Бобините за здрави. Явно поговорката е още в сила КУПИ СИ ФИАТ ЦЯЛ ЖИВОТ ДА ТЕ Е ЯД.

    Коментар


      #17
      При смяна на компютър задължително ли трябва да е с имобилайзер към него или може с стария имобилайзер? Имали вариант механически да се шунтира (неотрализира) имабилайзера без да се отваря или програмира компютъра? Благодаря!

      Коментар


        #18
        n_markov написа: Преглед на мнението
        Явно компютър управлява по минус. Защото до бобините отива + но няма минус. Прозвъних кабелите и излизат на буксата на компа.
        Минуса би трябвало да се подаде когато му даде сигнал датчика на запалването. Ти как установи липсата на минуса? При моята Брава принципа на работа е следния:
        1. Даваш на контакт и на бобината се подава + за няколко секунди, ако не завъртиш да палиш +-а изчезва.
        2. Завърташ на запалване и + се подава от друго краче на паяка на ключа.
        3. След като запали и пуснеш ключа + се подава от първоначалното краче.
        4. По време на работа имаш постоянен +, а минуса на съответната бобина се подава от компа по сигнал от датчика.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар

        Working...
        X