Колеги резултата за жалост е отицателен. След като подадох минус на релето на кабела на крак 7 релето заработи при подаване на контакт. Явно компютър управлява по минус. Защото до бобините отива + но няма минус. Прозвъних кабелите и излизат на буксата на компа. СМЕНИХ датчика на коляновия вал с нов. Но отново не подава искра. Набеждаван 99% проблем в компютъра освен ако няма още някои датчик които влияе пряко върху запалването. Бобините за здрави. Явно поговорката е още в сила КУПИ СИ ФИАТ ЦЯЛ ЖИВОТ ДА ТЕ Е ЯД.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто бензин 1,1 95г не сработва главното реле.
Collapse
X
-
n_markov написа: Преглед на мнениетоЯвно компютър управлява по минус. Защото до бобините отива + но няма минус. Прозвъних кабелите и излизат на буксата на компа.
1. Даваш на контакт и на бобината се подава + за няколко секунди, ако не завъртиш да палиш +-а изчезва.
2. Завърташ на запалване и + се подава от друго краче на паяка на ключа.
3. След като запали и пуснеш ключа + се подава от първоначалното краче.
4. По време на работа имаш постоянен +, а минуса на съответната бобина се подава от компа по сигнал от датчика.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар