Здравейте на всички! Имам Стило Мултиджет (140кс) преди два дни сутринта преди да отида на работа запали малко трудно но все пак запали от първият опит, на таблото всичко беше маред нямаше предупредителни съобщеноя или лампи! Отидох на работа и когато си тръгнах няма палене даже и часовника не работеше дадоха ми ток да запаля и понеже имах мултицет под ръка направих бърза проверка и установих че алтернатора не зарежда! Реших да оставя за 5 минути другата кола която ми даде ток да запаля за да се по зареди акумолатора за да мога да се прибера. Като се прибрах свалих алтернатора и смених реле регулатора защото имах нов под ръка монтирах го и чудо! Зареждаше! Но ми даваше 10.40в. Отдадох до на факта че акумолатора е слаб и дърпа от алтернатора... защтото когато форсирам се покачваше волтажа когато пипнах алъернатора се беше нагорещил до степен че не можеше да си задържа ръката повече от 2 секунди и се усещаше слаб мирис! Реших че има проблем и го демонтирах отново и го занесох на електричар той го закачи на стенд и завъртя но когато подаде ток на изходната клема алтернатора почти спря казами че е изгорял и трябва нов! Речено сторено купих нов оригинален Денсо 120А монтирах го и той започна да загрява! След това реших да заредя акумолатора и да опитам отново тази сутрин се беше заредил завъртях запалих и ми даде 13.80в. Не грееше за това реших да го натоваря малко като включих климатика на макс фарове и халогени напрежението спандна на 13.60в. и го пипнах отново беше по загрял до степен че след 5 сек. Вече не може да се държи днес ще опитам да измеря каква темперетура вдига защото четох че до 70 80 градоса било нормално по пътя на логиката кипяща вода на 100 градоса не може да се пипа... акумолатора е бош 74а. На 1 година та въпросът ми е нормално ли е? Или ако не каде може да е проблема? И защо след като съм запалил първата сутрин до следобяд беше напълно умрял! Измерих за консумация първоначално ми дава около 1а. След 5 сек пада на 5ма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алтернатра загрява!
Collapse
X
-
120А и понеже имах и маншон на карето за сменяване свалих полуоската и вътрешното каре понеже се беше разхлабило... след това свалих и оптегателната ролка на ремъка и развих болтовете на тампона на двигателя (само този до разширителния съд) и с крик подпрял в картера отпуснах леко двигателя до положение при което алтернатора излезна като бебе 2.30кг.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар