Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бушони като пуканки или проблема е в друго?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бушони като пуканки или проблема е в друго?

    Здравейте, сутринта с ново проблем по моята каляска. Пунто 2000г 1.8 HGT с газ някакви компоненти и компютър фобос 4. Въпреки невъзможността на няколко газаджии да я регулират тая кола, сега е горе долу приемлива за каране и от едни 5000 км да речем нищо не е сменяно и ръчкано освен нови свещи преди 2 седмици. Проблема сутринта беше, че както си карах и ми светна червения двигател на таблото, никаква мощност, колата изгаснала в движение, отбих спрях и вече нещеше и да пали. часа беше 7 и това се случи точно на вратата на един сервизЧаках до 9 да отворят закачиха я на компа, 4 те дюзи не получават ток и следователно не пръскат гориво. А газовия бутон също беше изгаснал и не даваше признаци на живот. Оказа се гръмнал бушон на дюзите.. Сменихме го и си тръгнах по пътя. Стигнах почти до офиса / 15-тина километра от там дето беше изгаснала колата/ спирах до едно магазинче и като тръгнах пукна, светна пак това и викам хубаво ... бях си взел бушони някакви за 2.30 от лукойл. отварям слагам 20А ( толкова беше и фабричния изгорял бушон) тръгвам и след 50 метра същото, отварям пак слагам пак 20А пак така, 50 метра и аут. сложих 25А да не би да е малко 20Аи той си замина. Извадих от вътрешното табло нали има резервни бушони но имах само 7.5А, 10А и 30А с дебели големи ламаринки вътре. Сложих 30-те Ампера покарах повече от 50 метра поработи колата 5-10 минути на място като стигнах до офиса и чаках да паркирам някъде. Въпроса е бушоните, които съм сменял ли са били толкова менте или колата има проблем и пренапрежение някъде от нещо, което да гърмят така тия бушони. Да се пробвам ли да се прибирам 50 км до вкъщи довечера с фабричен бушон 30А или да търся да си купувам читави 20А от някъде. ?Газта може ли да прави тоя проблем на бушона, щото явно за газовите дюзи тока се взима от инжекторите на бензина.

    #2
    Re: Бушони като пуканки или проблема е в друго?

    Insane написа:
    Здравейте, сутринта с ново проблем по моята каляска. Пунто 2000г 1.8 HGT с газ някакви компоненти и компютър фобос 4. Въпреки невъзможността на няколко газаджии да я регулират тая кола, сега е горе долу приемлива за каране и от едни 5000 км да речем нищо не е сменяно и ръчкано освен нови свещи преди 2 седмици. Проблема сутринта беше, че както си карах и ми светна червения двигател на таблото, никаква мощност, колата изгаснала в движение, отбих спрях и вече нещеше и да пали. часа беше 7 и това се случи точно на вратата на един сервизЧаках до 9 да отворят закачиха я на компа, 4 те дюзи не получават ток и следователно не пръскат гориво. А газовия бутон също беше изгаснал и не даваше признаци на живот. Оказа се гръмнал бушон на дюзите.. Сменихме го и си тръгнах по пътя. Стигнах почти до офиса / 15-тина километра от там дето беше изгаснала колата/ спирах до едно магазинче и като тръгнах пукна, светна пак това и викам хубаво ... бях си взел бушони някакви за 2.30 от лукойл. отварям слагам 20А ( толкова беше и фабричния изгорял бушон) тръгвам и след 50 метра същото, отварям пак слагам пак 20А пак така, 50 метра и аут. сложих 25А да не би да е малко 20Аи той си замина. Извадих от вътрешното табло нали има резервни бушони но имах само 7.5А, 10А и 30А с дебели големи ламаринки вътре. Сложих 30-те Ампера покарах повече от 50 метра поработи колата 5-10 минути на място като стигнах до офиса и чаках да паркирам някъде. Въпроса е бушоните, които съм сменял ли са били толкова менте или колата има проблем и пренапрежение някъде от нещо, което да гърмят така тия бушони. Да се пробвам ли да се прибирам 50 км до вкъщи довечера с фабричен бушон 30А или да търся да си купувам читави 20А от някъде. ?Газта може ли да прави тоя проблем на бушона, щото явно за газовите дюзи тока се взима от инжекторите на бензина.
    За мен бушони само от морга, тези по бензиностанциите, много точно си ги кръстил пуканки, за другото колегите да кажат.

    Коментар


      #3
      Китайските нямат нищо общо с това, дето пише върху тях. Внасял съм такива части едно време и съм ги давал на тестове в не помня каква лаборатория беше...тез 20-амперовите са от 10 до 35 ампера примерно.И всичките са някакви такива отклонения с по 30-40% от означението в произволна посока. Маркови и точни бушони...си имат цена. Китайците за 1 лев ти дават пакет с 20 бушона. Сам си прави извода какво се продава! Ето ти пример за точни бушони, каквито се ползват по фирмените сервизи (забележи колко бройки, колко струват):https://www.cromwell.co.uk/shop/automotive/fuses/240302

      Коментар


        #4
        Благодаря, значи да си карам по- спокойно и просто да си потърся качествени бушони за резерва да си купя.

        Коментар


          #5
          Не карай спокойно а търси проблема.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            кола

            Може газовата да товари и за това да горят бушони сложи захранването от друго място и бензиновата помпа дали работи има ли бензин
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              И не слагай по-големи бушони за да не се запалиш по пътищата.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                BO написа:
                Не карай спокойно а търси проблема.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  Проблема си показа, карайки с 20А китайски бушон на бензин проблеми никакви, в момента в който пусна газта бушона изкарва 10 секунди. Сега се чудя къде да я карам пак тая кола с тая газ.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Проверяваш кабелите от газовата някъде прави късо
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Мерси на всички, които помогнаха Един от датчиците беше толко перфектно сложен на газовата след изпарителя към инжекторите, че опираше в алуминиевия термостат и беше оголил 5 сантиметра от едната жица, след преместването на тъпия датчик и отремонтирането на жицата колата вече е чук и няма проблем дори с китайски бушон за 25 ст от шел :> Аман от каплави майстори на всичко............

                      Коментар

                      Working...
                      X