Здравейте, сутринта с ново проблем по моята каляска. Пунто 2000г 1.8 HGT с газ някакви компоненти и компютър фобос 4. Въпреки невъзможността на няколко газаджии да я регулират тая кола, сега е горе долу приемлива за каране и от едни 5000 км да речем нищо не е сменяно и ръчкано освен нови свещи преди 2 седмици. Проблема сутринта беше, че както си карах и ми светна червения двигател на таблото, никаква мощност, колата изгаснала в движение, отбих спрях и вече нещеше и да пали. часа беше 7 и това се случи точно на вратата на един сервизЧаках до 9 да отворят закачиха я на компа, 4 те дюзи не получават ток и следователно не пръскат гориво. А газовия бутон също беше изгаснал и не даваше признаци на живот. Оказа се гръмнал бушон на дюзите.. Сменихме го и си тръгнах по пътя. Стигнах почти до офиса / 15-тина километра от там дето беше изгаснала колата/ спирах до едно магазинче и като тръгнах пукна, светна пак това и викам хубаво ... бях си взел бушони някакви за 2.30 от лукойл. отварям слагам 20А ( толкова беше и фабричния изгорял бушон) тръгвам и след 50 метра същото, отварям пак слагам пак 20А пак така, 50 метра и аут. сложих 25А да не би да е малко 20Аи той си замина. Извадих от вътрешното табло нали има резервни бушони но имах само 7.5А, 10А и 30А с дебели големи ламаринки вътре. Сложих 30-те Ампера покарах повече от 50 метра поработи колата 5-10 минути на място като стигнах до офиса и чаках да паркирам някъде. Въпроса е бушоните, които съм сменял ли са били толкова менте или колата има проблем и пренапрежение някъде от нещо, което да гърмят така тия бушони. Да се пробвам ли да се прибирам 50 км до вкъщи довечера с фабричен бушон 30А или да търся да си купувам читави 20А от някъде. ?Газта може ли да прави тоя проблем на бушона, щото явно за газовите дюзи тока се взима от инжекторите на бензина.

Коментар