Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с табло на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с табло на Стило

    Здравейте,имам проблем с таблото на фиат стилопочти постоянно ми се изключва таблото - всички лампи започват да светят, а стрелките "падат долу"и не работят, нито километраж, нито нищо. А как се кара без да знаеш с колко км/ч движиш? (особено жена) Опитвам се да се ориентирам по останалите шофьори, но не е решение. Няколко пъти уж беше на сервиз - но нищо до момента. Временно е и после пак отначало. Единственото решение за сега е, че когато натисна клаксона се оправя и таблото заработва, а лампичките изгасят. Но и това не мисля, че е решение, в трафика да си свиркаш наред.......Някакви идеи или да ми препоръчате някой който би отстранил проблема? Благодаря Ви много предварително

    #2
    кола

    Отваряш корите около волана и гледаш буксите също и долу при бушоните Алтернатора работи ли добре
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      проблем с таблото

      Здравейте и аз имам същия проблем с тази разлика че хидравликата ми я няма никалва спирачките също. Поговорих си с познати и те ми казаха че всичко по електрониката е на 1 шина и е свързано последователно 1 да даде дефект и всичко се прецаква. Ако може някой да каже от къде да се почне за да оправя колицата

      Коментар


        #4
        уж всичко си работи нормално, няма други проблеми, майстора дето я прави ми каза, че всичко си е наред, но проблема си стои

        Коментар


          #5
          Изгоряло табло. Имах същия проблем. Често срещано в стило. Прави го при влажно или студено време. Проблема се решава с ново табло
          Powered by Emzo

          Коментар


            #6
            Дано да е само от 1 то табло ще трябва да се пробва за да се разбере.

            Коментар


              #7
              evgeni85 написа:
              Изгоряло табло. Имах същия проблем. Често срещано в стило. Прави го при влажно или студено време. Проблема се решава с ново табло
              за сега го решавам с клаксон, ама къде ли ще си изям боя заради него, хи хи, а някаква идея колко е новото?

              Коментар


                #8
                50 лв втора ръка
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  evgeni85 написа:
                  50 лв втора ръка
                  много Благодаря за инфото, дано да е само това

                  Коментар


                    #10
                    Само това ще е.
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Сменете кварца на 8 MHz който е вътре в таблото и вероятно ще се оправи, на таблото няма какво да му изгори .Тактовата честота е проблем в повечето случай или лоши спойки на двете букси към платката .
                      Стило 1.6

                      Коментар


                        #12
                        То хубаво ще се вземе ново табло но трябва после да се спрегне с другите нещо от колата -трябва диагностика да се направи .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Сменете кварца на 8 MHz който е вътре в таблото и вероятно ще се оправи, на таблото няма какво да му изгори .Тактовата честота е проблем в повечето случай или лоши спойки на двете букси към платката .
                          Точно това е решението на проблема ! Имах същият проблем с таблото на Стило 1.9 JTD и го реших със смяна на кварца - 0,40 лв. , почистване на платката с контактен спрей и опресняване на спойките на буксата за кабела. Спойките изглеждаха перфектни, но ги опресних профилактично. Мисля, че проблема си беше в кварца, защото уредите "замръзваха" в някаква позиция, а след откачане и закачане на акумулатора таблото спря окончателно да реагира. Сега всичко си работи без проблем. И още един съвет: по някакъв начин маркирайте позицията на стрелките преди да ги свалите, че после ще падне голяма забава докато им намерите точната позиция. Сега ми предстои още едно разглобяване на таблото по тази причина.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар

                          Working...
                          X