Здравейте, Тия дни се получи горния проблем с моя Фиатор. След известно четене из форума и кратък тест днес, мисля че проблема е от клемореда на контактния ключ. При размърдване на двата куплунга се чува кратко цъкане в таблото, при което чистачките тръгват. За съжаление, в момента в който пусна кабелите пак не работи. Отделно, както се вижда от снимката, единия кабел изглежда нагорял. Според мен е само от пластмасата, самата обувка вътре изглежда нормално. Изолацията също не личи да е горяла, а и не е имало миризма на жици. Колата се кара всеки ден, изключително от мен, така че ако е имало индикация за проблем съм щял да го разбера. Та, въпросите са: - Дали е клемореда проблема, или заедно с него е възможно да е заминало и нещо друго? Или по-скоро причината да е в някой от кабелите? Някакви насоки в диагностиката ще ми бъдат безкрайно полезни! - Отгоре, точно под волана има едно голямо синьо реле. Прилича ми на реле за мигачи, но не съм сигурен. Да го сменям ли заедно с клемореда или то е за друго? - Къде на друго място да гледам - насоки и свежи идеи ще са от полза Благодаря предварително на всички отзовали се колеги! Колата ми е необходима всеки ден, ще съм признателен на всяка помощ за решаването на проблема! Весели празници на всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.6 99г - без фарове, климатик и чистачки
Collapse
X
-
кола
Като го сваляш внимателно да не се разпаднеима и други части след него Иначе се сменя почти лесно клемореда трябва да е с широките пинове -пластинкиИма и два вида при съединителчето- бялото Като начало притисни клемата която е нагоряла виж и някъде по фаровете -стоповете да няма и там нагоряло
Коментар
-
И така, клемореда е сменен успешно! Благодаря на всички отзовали се! Проблема е решен на 100%Да, малко трики се разглобява, благодаря на Ключаря за предупреждението. После малко трудно си отиват на местата но като цяло с повечко внимание става работата. Зъбчетата се натискат с отверка и после леко се подпъхва надолу да изезе, при което почти сигурно изпрада един черен пластмасов диск + следващия със съчмата. Внимаваш да видиш от коя страна излиза и после пак на същото място трябва да влезат и двата. Затискат се с двата пръста и може да се пробва дали се върти като леко се раздвижи ключа (без да се вкарва до края). Чак след като са поставени правилно тикаш клемореда. Иначе няма да влезе и трябва да го чоплиш пак с отверката. Всичко това на изваден ключ!Не знам дали е най-правилният начин за смяна, ама на мен така ми дойде Според мен втора употреба не знам дали ще стане - моя клеморед (не трябва ли да се казва галетен превключвател ?) е на практика неразличим от нов и спокойно може да мине за работещ. Следва и снимка на малкия пакостник
Коментар
-
Не, не мърда. Всъщност - паснаха идеално и се защипаха видимо по-добре, отколкото на старата. Благодаря за препоръката!EDIT: Сега като се замисля, един от пропуските в този монтаж беше това, че не добавих допълнителна консистентна силиконова смазка под белия диск на галетата. Не ми се сваля пак заради това, но ако някой чете темата след време е хубаво да го има предвид.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар