Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 99г - без фарове, климатик и чистачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.6 99г - без фарове, климатик и чистачки

    Здравейте, Тия дни се получи горния проблем с моя Фиатор. След известно четене из форума и кратък тест днес, мисля че проблема е от клемореда на контактния ключ. При размърдване на двата куплунга се чува кратко цъкане в таблото, при което чистачките тръгват. За съжаление, в момента в който пусна кабелите пак не работи. Отделно, както се вижда от снимката, единия кабел изглежда нагорял. Според мен е само от пластмасата, самата обувка вътре изглежда нормално. Изолацията също не личи да е горяла, а и не е имало миризма на жици. Колата се кара всеки ден, изключително от мен, така че ако е имало индикация за проблем съм щял да го разбера. Та, въпросите са: - Дали е клемореда проблема, или заедно с него е възможно да е заминало и нещо друго? Или по-скоро причината да е в някой от кабелите? Някакви насоки в диагностиката ще ми бъдат безкрайно полезни! - Отгоре, точно под волана има едно голямо синьо реле. Прилича ми на реле за мигачи, но не съм сигурен. Да го сменям ли заедно с клемореда или то е за друго? - Къде на друго място да гледам - насоки и свежи идеи ще са от полза Благодаря предварително на всички отзовали се колеги! Колата ми е необходима всеки ден, ще съм признателен на всяка помощ за решаването на проблема! Весели празници на всички!
    Прикачени файлове

    #2
    Сменяй клемореда,продава се отделно от патрона.Някоя от пластините му е омекнала от там слаба връзка-нагоряла клема.Релето е за мигачите,ако няма нищо нагоряло по него,няма смисъл да го сменяш.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      кола

      Като го сваляш внимателно да не се разпаднеима и други части след него Иначе се сменя почти лесно клемореда трябва да е с широките пинове -пластинкиИма и два вида при съединителчето- бялото Като начало притисни клемата която е нагоряла виж и някъде по фаровете -стоповете да няма и там нагоряло
      Прикачени файлове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Благодаря на всички! Днес отивам да го търся тоя чарк, дано да го има наличен. Ще пиша по-късно какъв е резултата.

        Коментар


          #5
          Ако има и от някоя кола може да свалиш -вторя употреба стига да е читав поне външно от старин има 2 зъбчета като се натиснат излиза
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            И така, клемореда е сменен успешно! Благодаря на всички отзовали се! Проблема е решен на 100%Да, малко трики се разглобява, благодаря на Ключаря за предупреждението. После малко трудно си отиват на местата но като цяло с повечко внимание става работата. Зъбчетата се натискат с отверка и после леко се подпъхва надолу да изезе, при което почти сигурно изпрада един черен пластмасов диск + следващия със съчмата. Внимаваш да видиш от коя страна излиза и после пак на същото място трябва да влезат и двата. Затискат се с двата пръста и може да се пробва дали се върти като леко се раздвижи ключа (без да се вкарва до края). Чак след като са поставени правилно тикаш клемореда. Иначе няма да влезе и трябва да го чоплиш пак с отверката. Всичко това на изваден ключ!Не знам дали е най-правилният начин за смяна, ама на мен така ми дойде Според мен втора употреба не знам дали ще стане - моя клеморед (не трябва ли да се казва галетен превключвател ?) е на практика неразличим от нов и спокойно може да мине за работещ. Следва и снимка на малкия пакостник
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Ако не си почистиш снимания изваден куплунг и не му натегнеш обувката за да прави хубав контакт след време пак ще имаш същите проблеми.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Благодаря, ще имам предвид. Поне се сваля лесно

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Не трябва да мърда много буксата като е сложена Ако са счупени закачалките сложи две свински опашки през буксата да седи прилепнал клемореда за пластмасата / основата на патрона
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Не, не мърда. Всъщност - паснаха идеално и се защипаха видимо по-добре, отколкото на старата. Благодаря за препоръката!EDIT: Сега като се замисля, един от пропуските в този монтаж беше това, че не добавих допълнителна консистентна силиконова смазка под белия диск на галетата. Не ми се сваля пак заради това, но ако някой чете темата след време е хубаво да го има предвид.

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      По добре не връщай ключа на габарити а само на СТОП че тогава бялото със зъбчето и съчмата понякога блокира .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар

                      Working...
                      X