Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 JTD "car security failure loose connecti

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.9 JTD "car security failure loose connecti

    Здравейте,вчера направих една обиколка София - Дупница - София в проливния дъжд и днес сутринта съм с записана грешка "car security failure loose connection".Светва ключа на таблото и колата не пали. Прочетох това онова и стигнах до RPM/Crank Sensor. Проблема е, че нямам на разположение канал. Този сензор сменя ли се без канал или да не се напъвам излишно.Някой има ли идея от какво друго може да е породен този гнусен проблем.ПП: само да добавя, че преди ден сменяхме жила на ръчна спирачка, накладки (предни задни), хидравличен тампон на двигател и т.н., но след интервенцията нямаше проблеми с паленето.
    Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !

    #2
    Здравейте,реших да проблем с разкачане на плюсовата клема на акумулатора. Разкачих я, дадох на контакт и изчаках 20-30 мин. Нямаше резултат колата не запали, но по някаква причина се скапа километража. До преди малко сглобявах таблото над акумулатора и таблото под волана. Изчистих всички букси прилежно, проверих всички бушони и намерих изгорял бушона за "Injection system", може и да не го изписвам правилно. След това завъртях ключа и колата запали. Проблема с километража обаче още е наличен. По-точно проблема с таблото, защото нищо освен лампата за Airbag-а и за спрян пасажерски Airbag, не работи. Няма никакви индикации.Кажете къде да я закарам утре за да решат проблема ?
    Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !

    Коментар


      #3
      Здравейте,проблема с таблото го реших след Aligment, колата стигна без проблеми до Варна, но ...Днес във Варна отново наби грешка в секюритито и бушона F18 изгърмя. Смених го, но проблема се повтори още 2-3 пъти. Отново проблема се прояви след като минах през локва.Даите идея, от къде може да се генерира проблема.
      Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !

      Коментар


        #4
        Някъде ти накъсява. Има проблем и трябва обстойно да се потърси
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          И аз така предполагам, но не мога да намеря кой е конектора по веригата на този бушон.В eLearn не виждам къде може да прави номера освен в таблото над акумулатора, а него го разглобявах и чистих.
          Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !

          Коментар


            #6
            ВИЖ къде може да ти мокри виж масата на акумулатора -двигателя-купетоМоже и някой сноп кабели да е прегряван и там да укъсява.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Здравейте,благодарение на колегите из форума и най-вече на BO, реших да направя първо ревизия на таблото с бущоните. Както следва снимков материал на положението преди почистването. В момента кисна металните части в газ за горене, за да търкам после с четката и пак ще сложа снимки на вече изчистеното табло. За съжаление положението е повече от трагично, нормално да гърмят бущони и т.н.След като обаче го почистя, всички неконтактни повърхности ще напръскам с технически лак за да ня може повторно да корозират поне следващите 2-3 години. Преди мен някой е чистил плюсовата клема, ама така я е почистил, че направо е изял покритието на метала.https://goo.gl/photos/ZrQoden55LvuG1br7
              Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !

              Коментар

              Working...
              X