Здравейте,вчера направих една обиколка София - Дупница - София в проливния дъжд и днес сутринта съм с записана грешка "car security failure loose connection".Светва ключа на таблото и колата не пали. Прочетох това онова и стигнах до RPM/Crank Sensor. Проблема е, че нямам на разположение канал. Този сензор сменя ли се без канал или да не се напъвам излишно.Някой има ли идея от какво друго може да е породен този гнусен проблем.ПП: само да добавя, че преди ден сменяхме жила на ръчна спирачка, накладки (предни задни), хидравличен тампон на двигател и т.н., но след интервенцията нямаше проблеми с паленето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.9 JTD "car security failure loose connecti
Collapse
X
-
Здравейте,реших да проблем с разкачане на плюсовата клема на акумулатора. Разкачих я, дадох на контакт и изчаках 20-30 мин. Нямаше резултат колата не запали, но по някаква причина се скапа километража. До преди малко сглобявах таблото над акумулатора и таблото под волана. Изчистих всички букси прилежно, проверих всички бушони и намерих изгорял бушона за "Injection system", може и да не го изписвам правилно. След това завъртях ключа и колата запали. Проблема с километража обаче още е наличен. По-точно проблема с таблото, защото нищо освен лампата за Airbag-а и за спрян пасажерски Airbag, не работи. Няма никакви индикации.Кажете къде да я закарам утре за да решат проблема ?Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
-
Здравейте,проблема с таблото го реших след Aligment, колата стигна без проблеми до Варна, но ...Днес във Варна отново наби грешка в секюритито и бушона F18 изгърмя. Смених го, но проблема се повтори още 2-3 пъти. Отново проблема се прояви след като минах през локва.Даите идея, от къде може да се генерира проблема.Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Здравейте,благодарение на колегите из форума и най-вече на BO, реших да направя първо ревизия на таблото с бущоните. Както следва снимков материал на положението преди почистването. В момента кисна металните части в газ за горене, за да търкам после с четката и пак ще сложа снимки на вече изчистеното табло. За съжаление положението е повече от трагично, нормално да гърмят бущони и т.н.След като обаче го почистя, всички неконтактни повърхности ще напръскам с технически лак за да ня може повторно да корозират поне следващите 2-3 години. Преди мен някой е чистил плюсовата клема, ама така я е почистил, че направо е изял покритието на метала.https://goo.gl/photos/ZrQoden55LvuG1br7Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар