Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с MultiECUScan

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с MultiECUScan

    Колеги, вчера си купих кабели и свалих МЕС. Закачих едно Стило за проба и се свързах, но после на Бравата и Мареата (които са 1.6 16v) не се свърза. Иска платена версия. Има ли някъде ригистрирана безплатна, която да става за този мотор? Някак 50 евро много ми се виждат за кей кода. Благодаря предварително.

    #2
    AlfaOBD
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Колеги, може ли да ми кажете тези стойности дали са в нормите? Колата работи неравномерно на празен ход.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Здравейте, Взех си кабел заедно с 3-пиновия преходник, но не успявам да се вържа с ECU-то. Опитах с Multiecuscan, Fiatecuscan, AlfaOBD безуспешно. Колата е Fiat Brava 1.6 16V 90кс. 1996г.. Открих че ECU-то е сменяно в момента е със сериен номер: IAW 1ABB.92 Някой може ли да ми каже към кой модел е и как да се вържа?

        Коментар


          #5
          yo_brava написа:
          Колеги, може ли да ми кажете тези стойности дали са в нормите? Колата работи неравномерно на празен ход.
          За теб в ЧЗВ има специално направена тема, намери я, прочети я, осмисли я.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Колеги, може ли да ми кажете тези стойности дали са в нормите? Колата работи неравномерно на празен ход.
            На пръв поглед ламбда сондата не работи, но не мисля че е е от това проблема.Второ, налягането в смукателния колектор е твърде високо. При мен е 260.Но за високо налягане може да има ред причини.[/url]
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              налягане?

              Коментар


                #8
                Re: Проблем с MultiECUScan

                yo_brava написа:
                Колеги, вчера си купих кабели и свалих МЕС. Закачих едно Стило за проба и се свързах, но после на Бравата и Мареата (които са 1.6 16v) не се свърза. Иска платена версия. Има ли някъде ригистрирана безплатна, която да става за този мотор? Някак 50 евро много ми се виждат за кей кода. Благодаря предварително.
                Качени ли са всички драйвери за кабела, ако е така трябва да се свържеш с кабела.Може и да не са свързани всички пинове както трябва да има връзка между 1-7-9,отвори си кабела и виж дали е така.Това зависи от версията на кабела.На версия 2.1 са свързани.Ако не са ги свържи 1-7=9 заедно а -3 отделно с ключе.Другият жариант е с VAG-KOM KKL И НЯМА ДА ИМАШ ПРОБЛЕМИ.
                Стило 1.6

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  налягане?
                  По-ясно ли щеше да е ако бях написал "Подналягането е твърде високо" или "Подналягането твърде ниско"? Аз лично бих се объркал.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проблем с MultiECUScan

                    colega написа:
                    yo_brava написа:
                    Колеги, вчера си купих кабели и свалих МЕС. Закачих едно Стило за проба и се свързах, но после на Бравата и Мареата (които са 1.6 16v) не се свърза. Иска платена версия. Има ли някъде ригистрирана безплатна, която да става за този мотор? Някак 50 евро много ми се виждат за кей кода. Благодаря предварително.
                    Качени ли са всички драйвери за кабела, ако е така трябва да се свържеш с кабела.Може и да не са свързани всички пинове както трябва да има връзка между 1-7-9,отвори си кабела и виж дали е така.Това зависи от версията на кабела.На версия 2.1 са свързани.Ако не са ги свържи 1-7=9 заедно а -3 отделно с ключе.Другият жариант е с VAG-KOM KKL И НЯМА ДА ИМАШ ПРОБЛЕМИ.
                    colega, колегата е написал, че иска платената версия на МЕС, а не че има проблем с кабела!Проблема с брава/мареа 1.6 е че до много късно не е имало информация за протокола им, затова от МЕС се възползват и не го слагат в безплатната версия/
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      Ами успях да кракна МЕС-а, в момента е регистрирана и отново не успявам да се вържа. Кабела е VAG-KOM KKL + 3 пин преходник.

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм със Стило 1.6, купих си кабел елм 327 v1.5a, но не мога да се свържа с екуто, драйверите съм ги инсталирал, в дивайс менаджера ми излиза ком5 порт-а, като съм включил кабела, без удивителни или проблеми, но като тръгна да се връзвам с колата, ми дава connection failed the operation has timed out. check your cable and serial port settings! и до там, намалях скоростта в settings на Мес, посочил съм му ком5 през usb elm 327, като дам тест дава пак the operation has timed out. Пробвах и с FES 3,6, пак без резултат. Някакви идеи?

                        Коментар


                          #13
                          milenskia написа:
                          Аз съм със Стило 1.6, купих си кабел елм 327 v1.5a, но не мога да се свържа с екуто, драйверите съм ги инсталирал, в дивайс менаджера ми излиза ком5 порт-а, като съм включил кабела, без удивителни или проблеми, но като тръгна да се връзвам с колата, ми дава connection failed the operation has timed out. check your cable and serial port settings! и до там, намалях скоростта в settings на Мес, посочил съм му ком5 през usb elm 327, като дам тест дава пак the operation has timed out. Пробвах и с FES 3,6, пак без резултат. Някакви идеи?
                          На първо място, шанса кабел до 20лв. да работи е 50/50.НА второ, по спомен имаше някакъв проблем с версия 1.5 и препоръчваха 1.3 или 1.4.Имаше някакви доработки да се запояват кондензатори ли, резистори на CAN-a. Потърси малко, мисля че и във форума го има. Не е гаранция че ще стане, но можеш да опиташ.Все пак пробвай и на друга кола за да не обвиняваш неоправдано кабела.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар

                          Working...
                          X