Здравейте, колеги Дойде време да си купя(поръчано е) "девствено" ЕКУ. Въпроса ми е, има ли някаква закономерност, последователност при смяната. Преди поставянето да "трия" ли записаната грешка. Нещо да се изчаква на контакт, все такива работи ме интересуват.Благодаря Ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Virgin ЕКУ Пунто МК2
Collapse
X
-
Re: Virgin ЕКУ Пунто МК2
popaay написа:Здравейте, колеги Дойде време да си купя(поръчано е) "девствено" ЕКУ. Въпроса ми е, има ли някаква закономерност, последователност при смяната. Преди поставянето да "трия" ли записаната грешка. Нещо да се изчаква на контакт, все такива работи ме интересуват.Благодаря Ви предварително.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
-
Re: Virgin ЕКУ Пунто МК2
vgeorgiev написа:popaay написа:Здравейте, колеги Дойде време да си купя(поръчано е) "девствено" ЕКУ. Въпроса ми е, има ли някаква закономерност, последователност при смяната. Преди поставянето да "трия" ли записаната грешка. Нещо да се изчаква на контакт, все такива работи ме интересуват.Благодаря Ви предварително.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Стига това където си поръчал да е вярно -да запали веднага без проблем
Коментар
-
Компютъра е поставен, колата заработи на четири цилиндъра :D . Има и инструкция за ЕКУ-то за да се адаптира.1.Стартирайте двигателя без подаване на газ2.Изчакайте до като се включи перката на радиатора3.Вдигнете оборотите на двигателя до 5500 и след това ги оставете да паднат.Повторете това три пъти.4.Индикаторната лампа на таблото се предполага да изгасне.5. ECU-то е програмирано6.Изгасете двигателя за 30сек и процедурата е завършена.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар