Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електроусилвател Пунто 2001

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Електроусилвател Пунто 2001

    Здравейте колеги,Отново тема за добре познатия от всички ни електроусилвател. Доста време си я карам без него, но видях обява в интернет и реших да си купя да си спомня това приятно чувство от хидравлика Проблемът е : слагам паля работи - и по едно време почва една вибрация на волана и шумене на зъбци или нещо от сорта и светка веднага лампата и изкл. хидравликата. Въпросът ми е някой запознат ли е с този проблем от моторчето ли е от свързващата ги ос ли(проблем с зъбците?) рейка ?Благодаря

    #2
    Здравейте, говорих с едно момче каза, че свързващата част между рейката и електромотора(женско от двете страни) не би трябвало да се вади и за това ми изключвала хидравликата? Някой има ли представа дали е така - дали не се е прецакали зъбцие?
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      Тази част която си я показал на снимката и при мен се вади ,но не знам дали е нормално.Моята хидравлика спря веднъж преди година,размърдах кабелите и тръгна,така я карах 1 година.Сега като спря я разглобих за да видя дали релетата са наред,но се оказа ,че са добре и тогава видях ,че се вади тази част,след като си я сглобих заработи и така си карам пак вече 3 месеца.

      Коментар


        #4
        Тя и моята работи но по някое време почва да вибрира волана и някакъв странен звук - дали не е от зъбците нз и спира да работи

        Коментар


          #5
          кола

          Това трябва да се вади има нещо като много лепкаво вещество,,В събота може да ти го оправя стига да не е сензора -може да го премериш с Ом мер при малката букса при кутийката под волана На диагностика виж какво показва Коя година е колата Ако нещо се интересуваш пиши
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Може и от кофти електрическа връзка да вибрира, за което подозирам релетата, ако е датчика, директно ще спре да работи без подобни магаретии :/ Ако пък е от изронени зъбци, тогава ще вибрира постоянно.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Хубаво де,ти като я разглоби не погледна ли зъбите ?Силно се съмнявам да е от тях,по-скоро релетата.

              Коментар


                #8
                кола

                Зъбите=червяка не се вижда като се махне моторчето и съединителя.Трябва повече разглобяване но с въртене на волана би трябвало да се усети.Ако е сензора =датчика тогава може и та прави подобни симти .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  с

                  Здравейте и аз имам подобен проблем . При мен както си карам и волана започва да тегли на дясно но не постоянно и е много странно все едно е на импулси имате ли представа какво е ?

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Коя година е колата Направи му диагностика там може да покаже повече за проблемПремери с Ом мер сензора-датчика за положение волана Мериш всички пинове 6бр трябва стойността да е еднаква или да се променя плавно не трябва да прекъсва или да подскачат
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X