Отдавна имах такива мераци и бях питал, но не стигнах до крайно решение. Сега реших да отделя едни 100 лева за готова система втора ръка.http://olx.bg/ad/tuba-usilvatel-i-ka...773b0a4dЕто тук този пич продава всичко за под 100 лева. Нямам претенции да ми се троши колата от бас. Но как седят нещата сега със свързването? Знам, че се теглят кабели от аку-то, но усилватела какъв трябва да е? Смисъл, трябва ли задължително и 4-те колони да се захранват от него? Или може сд-то да захнранва колоните, а тубата да си е самостоятелна с нейния усилватели? Или задната линия се захранва от усилватела + тубата? Не му разбирам много. Виждам, че има някакви усилвателели 2/1 ги водят, та 2х100 и т.н... Което ще рече за 2 колони само? Как да процедирам? Горната система за 80 лева?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да си сложа туба, но не му разбирам?
Collapse
X
-
Усилвателя се ползва само за буфера, колоните във вратите си се захранват от ЦД-то.Прекарваш червения плюсов кабел от акумулатора до багажника, а черния минусов го хващаш за някой болт, примерно под седалките.От ЦД-то ти трябва да има изход за усилвател - червени и бели чинчове, като тези за телевизорите + remote control кабел, който пуска и гаси усилвателя заедно със ЦД-то.Чинчовете предават музикалния сигнал към усилвателя.Към усилвателя можеш да вържеш както и 4 отделни по-малки колони или и 1 голяма на "бридж"."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
qnkov написа:Сечението на кабела какво трябва да е? За + от аку-то и минуса. Предполагам, че за туба 10-12, 8 квадрата за + и 4 за минус са дотатъчни. Знам, че и бушона 5-10 см след кабела трябва да имам на +. Какъв бушон?Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Колега с тоя бюджет от 100лв попадаш на най големите буклуци,като тези за 80лв,които искаш да взмеш.Субуфера е най-ниско бюджетния нисък клас,с ниско КПД и слаб говорител на Блаупункт.А за стъпалото дори не искам да говоря.Пълна пародия.По добре си запази паричките за нещо друго по колата и не се набутвай.За нещо по читаво е хубаво да си приготвиш поне минимум 150-200лв втора употреба.А след като си приготвил примерно около 100лв,по добре вземи нещо на изплащане ново с гаранция като това примерно:http://www.technopolis.bg/bg/Amplifi...B/p/306050Ще ти останат едни 250лв които за 6 или за 12 месеца ще дадеш по 20на 30лв.Но ще имаш читава система(пак в ниския клас но много ама много по добре от това което искаш да вземеш от продавалника).И в кой град живееш че нямате магазини за такива кабели там.Интересно ми е.Кабели мога да ти пратя комплект за стъпало нови хубави..... ако все пак решиш да взмеш тая гадост за 80лв.За кондензатор изобщо не говори че почвам да се смея.Слага се кондензатор само на системи с 2 или повече стъпала.Но като ти кажа стъпала имам предвид мощни стъпала а не някакви плюнки.Имай предвид че нови субуфера на блаупункт е към 80-90лв и стъпало читаво е около 100лв.http://www.technomarket.bg/usilvatel...00-de-09124472FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
qnkov написа:От малък град съм, то почти нищо няма тук. Може да се поръча по принцип. Но си прав, но всичко се прави с пари, а амбицията ми е малка за аудио чалгатека в колата, затова и търся разни евтиняци.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар