ЗдрастиИмам проблем с моето фифи 1.9 td100. И той е такъв, че когато я запаля колата, най-често от второто палене, се появява някакъв товар, от който кляка цялата ел. инсталация (фарове, осветление, табло, духалка, ОБОРОТИ). Разликата в напрежението, я има на свободна скорост и в движение. Най-често се появява за няколко минути.Колата си пали от раз, дори в много студено време. Интересното е, че когато се получава тоя пад на напрежение, ми щрака и релето за подгревните свещи.На таблото не ми индикира нищо за проблема, не ми мига лампата за подгрева.Релето го свалих, видимо беше отваряно от предишният собственик или някой тук в България, а кабелите бяха увити в изолирбанд, като от температурата на мотора, се бяха разлепили напълно. Кабелите бяха поуголени.Нямам представа защо?!Изолирах ги с термошлаух, конекторите напръсках с wd40, а платката на релето презапоих.Гадният проблем остана!Някаква идея? Или ново реле?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с тока
Collapse
X
-
То така и така си пиша сам, ама то в днешно време е нещо нормално :DКолеги, днес пробвах с друго работещо реле за подгрева и проблема си остана.Проводниците свързани към него, направо си ГРЕЯТ! Когато щрака релето, напрежението пада с около 1 волт.Колата пали от раз, върви. Проблема изчезва, когато колата загрее, поне с такива впечатления съм останал.Утре свещите ще замеря.- не може да съм единствен с тая глупост!
Коментар
-
Един приятел има диагностика, и днес я закачихме. Изскочиха няколко грешчици, една от тях беше за подгревните свещи или подгрева.По-рано днес не ми е правила нито едно от горе-изброените мизерии. Явно в по-топло време, не подгрява.Утре ще сменя свещите, чета добри отзиви за ISKRA, тук във форума.Като ги сменя и я покарам, ще пиша.
Коментар
-
Лоша работа пичове, смених всички свещи.. проблема си остава... свещите и релето проверени.. други идеи??едит: цедката в сондата също беше запушена. сега ще я следя по-обстойно.А имайки се предвид, че това натоварване се получава само, когато колата е студена, може ли това да е от някакъв термо-датчик, определящ времето за подгрев и той да си прави ебавки? Или всичко това е събрано в кутииката за релето на подгрева?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар