Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Постоянно захранване през ключ при палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Имам предвид захранването на еку на АБС - през 10А бушон. При мен се захранва през контактния ключ. Не би било правилно при другите модели да не е така. Със сигурност при палене не се прекъсва.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #17
      slonikon написа:
      Имам предвид захранването на еку на АБС - през 10А бушон. При мен се захранва през контактния ключ. Не би било правилно при другите модели да не е така. Със сигурност при палене не се прекъсва.
      проблема е че отново е важна верига фарове/габарити/запалки и тем подобни бих ги пипал. За другите не съм много навит...vgeorgiev за кое искаш повече инфо?
      Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

      Коментар


        #18
        lapd87 написа:
        slonikon написа:
        Имам предвид захранването на еку на АБС - през 10А бушон. При мен се захранва през контактния ключ. Не би било правилно при другите модели да не е така. Със сигурност при палене не се прекъсва.
        проблема е че отново е важна верига фарове/габарити/запалки и тем подобни бих ги пипал. За другите не съм много навит...vgeorgiev за кое искаш повече инфо?
        Дай поече информация за устройството.. снимки и т.н. Помня, че преди 2 години някъде ме пита за протокола и за схеми. Покажи на света до къде си стигнал Конкретно на темата. Не мога да разбера какво ре притеснява това, че тока ти спира когато въртиш на стартер ?При мен това даже е търсен ефект.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #19
          vgeorgiev написа:
          Дай поече информация за устройството.. снимки и т.н. Помня, че преди 2 години някъде ме пита за протокола и за схеми. Покажи на света до къде си стигнал Конкретно на темата. Не мога да разбера какво ре притеснява това, че тока ти спира когато въртиш на стартер ?При мен това даже е търсен ефект.
          Ами устройството си е борд компютър като при теб Направихме го с PIC. Снимки мога да кача по натам нямам в момента време. Иначе вади разход км текущи статистики и т.н.. За спирането на тока проблема е че при даден контакт се свързвам бързо с ECUто, след това разкача връзката при палене, но после отнема време ECUто да разбере че предната връзка е спряна и да чака нова. Като казвам че отнема време имам впредвид под 5 сек, но си ме дразни... закача на 3-4 опит
          Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

          Коментар


            #20
            Ами много ясно, че ще е важна, щом са я направили непрекъсваема. Все пак, според мен просто не са искали да гъбаркат с ЕКУ-то при всяко палене. Но пък то само си гасне, ако няма достатъчно ток. Зимъска например.Освен това:1. Не е толкова важна система - ако се прецака, колата си спира почти толкова добре, а на теб ти светва лампа. 2. Ти няма да връзваш нищо на пътя ѝ, просто ще сложиш нещо паралелно. Вземи го преди бушона, сложи си отделно бушонче и готово.3. Цялата кола има обща маса (май - не съм проверявал). Ако вкараш смущения, те ще са навсякъде. Тъй че от тая гледна точка е все тая къде ще го вържеш.Другият вариант е да му нахакаш един голям кондензатор паралелно, да му държи ток, докато палиш. За мен това е по-опасният вариант.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #21
              slonikon написа:
              Ами много ясно, че ще е важна, щом са я направили непрекъсваема. Все пак, според мен просто не са искали да гъбаркат с ЕКУ-то при всяко палене. Но пък то само си гасне, ако няма достатъчно ток. Зимъска например.Освен това:1. Не е толкова важна система - ако се прецака, колата си спира почти толкова добре, а на теб ти светва лампа. 2. Ти няма да връзваш нищо на пътя ѝ, просто ще сложиш нещо паралелно. Вземи го преди бушона, сложи си отделно бушонче и готово.3. Цялата кола има обща маса (май - не съм проверявал). Ако вкараш смущения, те ще са навсякъде. Тъй че от тая гледна точка е все тая къде ще го вържеш.Другият вариант е да му нахакаш един голям кондензатор паралелно, да му държи ток, докато палиш. За мен това е по-опасният вариант.
              то и сега си има кондензатор, но е малък 470мF и не му стига, а място за особено по-голям няма... (трябва да държи 5сек за да съм сигурен) Ще го мисля отново как да го направя.[/i]
              Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

              Коментар


                #22
                Re: Постоянно захранване през ключ при палене

                lapd87 написа:
                Здравейте колеги,трябва ми инфо има ли такова животно като прекъсваемо захранване през ключа, което обаче да не спира при въртенето на стартера, както се случва със запалката, севтлините и общо взето всичко...
                Това животно се намира на кабелите дето отиват на контактния пакет.Ако има монтирана допълнително аларма и към нея отива такова животно.Може и постоянен плюс от акумулатора да се прекара през реле което да се управлява от плюс на контакт.Има поне 10 варианта предполагам.
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #23
                  Re: Постоянно захранване през ключ при палене

                  ivan_pop написа:
                  lapd87 написа:
                  Здравейте колеги,трябва ми инфо има ли такова животно като прекъсваемо захранване през ключа, което обаче да не спира при въртенето на стартера, както се случва със запалката, севтлините и общо взето всичко...
                  Това животно се намира на кабелите дето отиват на контактния пакет.Ако има монтирана допълнително аларма и към нея отива такова животно.Може и постоянен плюс от акумулатора да се прекара през реле което да се управлява от плюс на контакт.Има поне 10 варианта предполагам.
                  Контактния пакет??
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                  Коментар


                    #24
                    Плафона е с постояннно захранване
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      S_BANKOV написа:
                      Плафона е с постояннно захранване
                      бушон има ли си? знаеш ли кой е?
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                      Коментар


                        #26
                        lapd87 написа:
                        S_BANKOV написа:
                        Плафона е с постояннно захранване
                        бушон има ли си? знаеш ли кой е?
                        Би трябвало да е някой от сервизните, май е заедно с клаксона.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #27
                          lapd87 написа:
                          S_BANKOV написа:
                          Плафона е с постояннно захранване
                          бушон има ли си? знаеш ли кой е?
                          При мен плафона е на един бушон с радиото, запалката и осветлението в багажника. Както казва колегата NikMar означен е като сервизен, намира се в бушониерата, в ляво от волана.
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар


                            #28
                            Hristian_Aleksiev написа:
                            lapd87 написа:
                            S_BANKOV написа:
                            Плафона е с постояннно захранване
                            бушон има ли си? знаеш ли кой е?
                            При мен плафона е на един бушон с радиото, запалката и осветлението в багажника. Както казва колегата NikMar означен е като сервизен, намира се в бушониерата, в ляво от волана.
                            запалката е прекъсваема по мой спомени което означава че не е заедно с плафона...
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                            Коментар


                              #29
                              погледнах в ръководството - "courtesy light - luggage compartment light - clock supply - remote control reciever supply - radio supply - glove compartment light" - fuse 10 (най-горе четвъртия) 15A. Ще пробвам тука да видя какво се случва.
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                              Коментар


                                #30
                                lapd87 написа:
                                погледнах в ръководството - "courtesy light - luggage compartment light - clock supply - remote control reciever supply - radio supply - glove compartment light" - fuse 10 (най-горе четвъртия) 15A. Ще пробвам тука да видя какво се случва.
                                Това дето си написал ако е вярно е постоянен "+",т.е. клема 30.В първия пост на темата си написал,че търсиш "+" на контакт,т.е. клема 15.Май по-добре да отидеш на майстор да ти върже тази жица!?
                                OVB X18XE1 седан+ГИ

                                Коментар

                                Working...
                                X