Имам предвид захранването на еку на АБС - през 10А бушон. При мен се захранва през контактния ключ. Не би било правилно при другите модели да не е така. Със сигурност при палене не се прекъсва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Постоянно захранване през ключ при палене
Collapse
X
-
slonikon написа:Имам предвид захранването на еку на АБС - през 10А бушон. При мен се захранва през контактния ключ. Не би било правилно при другите модели да не е така. Със сигурност при палене не се прекъсва.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
lapd87 написа:slonikon написа:Имам предвид захранването на еку на АБС - през 10А бушон. При мен се захранва през контактния ключ. Не би било правилно при другите модели да не е така. Със сигурност при палене не се прекъсва.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Дай поече информация за устройството.. снимки и т.н. Помня, че преди 2 години някъде ме пита за протокола и за схеми. Покажи на света до къде си стигнал Конкретно на темата. Не мога да разбера какво ре притеснява това, че тока ти спира когато въртиш на стартер ?При мен това даже е търсен ефект.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
Ами много ясно, че ще е важна, щом са я направили непрекъсваема. Все пак, според мен просто не са искали да гъбаркат с ЕКУ-то при всяко палене. Но пък то само си гасне, ако няма достатъчно ток. Зимъска например.Освен това:1. Не е толкова важна система - ако се прецака, колата си спира почти толкова добре, а на теб ти светва лампа. 2. Ти няма да връзваш нищо на пътя ѝ, просто ще сложиш нещо паралелно. Вземи го преди бушона, сложи си отделно бушонче и готово.3. Цялата кола има обща маса (май - не съм проверявал). Ако вкараш смущения, те ще са навсякъде. Тъй че от тая гледна точка е все тая къде ще го вържеш.Другият вариант е да му нахакаш един голям кондензатор паралелно, да му държи ток, докато палиш. За мен това е по-опасният вариант.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:Ами много ясно, че ще е важна, щом са я направили непрекъсваема. Все пак, според мен просто не са искали да гъбаркат с ЕКУ-то при всяко палене. Но пък то само си гасне, ако няма достатъчно ток. Зимъска например.Освен това:1. Не е толкова важна система - ако се прецака, колата си спира почти толкова добре, а на теб ти светва лампа. 2. Ти няма да връзваш нищо на пътя ѝ, просто ще сложиш нещо паралелно. Вземи го преди бушона, сложи си отделно бушонче и готово.3. Цялата кола има обща маса (май - не съм проверявал). Ако вкараш смущения, те ще са навсякъде. Тъй че от тая гледна точка е все тая къде ще го вържеш.Другият вариант е да му нахакаш един голям кондензатор паралелно, да му държи ток, докато палиш. За мен това е по-опасният вариант.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
Re: Постоянно захранване през ключ при палене
lapd87 написа:Здравейте колеги,трябва ми инфо има ли такова животно като прекъсваемо захранване през ключа, което обаче да не спира при въртенето на стартера, както се случва със запалката, севтлините и общо взето всичко...OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Re: Постоянно захранване през ключ при палене
ivan_pop написа:lapd87 написа:Здравейте колеги,трябва ми инфо има ли такова животно като прекъсваемо захранване през ключа, което обаче да не спира при въртенето на стартера, както се случва със запалката, севтлините и общо взето всичко...Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
lapd87 написа:S_BANKOV написа:Плафона е с постояннно захранванеFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:lapd87 написа:S_BANKOV написа:Плафона е с постояннно захранванеFiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
lapd87 написа:погледнах в ръководството - "courtesy light - luggage compartment light - clock supply - remote control reciever supply - radio supply - glove compartment light" - fuse 10 (най-горе четвъртия) 15A. Ще пробвам тука да видя какво се случва.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар