Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Постоянно захранване през ключ при палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Постоянно захранване през ключ при палене

    Здравейте колеги,трябва ми инфо има ли такова животно като прекъсваемо захранване през ключа, което обаче да не спира при въртенето на стартера, както се случва със запалката, севтлините и общо взето всичко...
    Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

    #2
    Габарити.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      NikMar написа:
      Габарити.
      сигурен ли си (фаровете умират 100%)? бушон знаеш ли? от тези в купето предполагам?
      Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

      Коментар


        #4
        Захранването на горивната помпа Какво искаш да свържеш?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          M5kov написа:
          Захранването на горивната помпа Какво искаш да свържеш?
          самоделен борд компютър консумацията е минимална но трябва да не прекъсва при паленето.
          Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

          Коментар


            #6
            lapd87 написа:
            NikMar написа:
            Габарити.
            сигурен ли си (фаровете умират 100%)? бушон знаеш ли? от тези в купето предполагам?
            Фаровете спират, но габарите си остава. Наистина удачно е както казва M5kov от помпата, стига да не си с газова и майсторите да не са я направили да се изключва на газ, най-сигурно е от + на бобината.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              NikMar написа:
              lapd87 написа:
              NikMar написа:
              Габарити.
              сигурен ли си (фаровете умират 100%)? бушон знаеш ли? от тези в купето предполагам?
              Фаровете спират, но габарите си остава. Наистина удачно е както казва M5kov от помпата, стига да не си с газова и майсторите да не са я направили да се изключва на газ, най-сигурно е от + на бобината.
              да с тоя 1.9 мотор в подписа от помпата е най удачния вариант. Може и от бобините.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                не ми се иска да се бутам в по-важните ел. вериги... варианта с габаритите ми изглежда най-добре. Някой има ли представа кой е бушона им и предполагам има захранване до него на ключ независимо дали са пуснати или спрени от ръчката нали?
                Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                Коментар


                  #9
                  А кво ти пречи да си вземеш захранване от контактния ключ?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Може да вземеш + от преди ключа-клемореда и ще имаш винаги захранване а на комютърчето ще имаш ключе да го гасиш
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      сега съм през ключа но проблема е че първо правя връзка с колата после губя захранване, а след това нова връзка губи време. Постоянен + не искам също.
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        NikMar написа:
                        lapd87 написа:
                        NikMar написа:
                        Габарити.
                        сигурен ли си (фаровете умират 100%)? бушон знаеш ли? от тези в купето предполагам?
                        Фаровете спират, но габарите си остава. Наистина удачно е както казва M5kov от помпата, стига да не си с газова и майсторите да не са я направили да се изключва на газ, най-сигурно е от + на бобината.
                        да с тоя 1.9 мотор в подписа от помпата е най удачния вариант. Може и от бобините.
                        Извинявам се, пропуснал съм модела.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          lapd87 написа:
                          M5kov написа:
                          Захранването на горивната помпа Какво искаш да свържеш?
                          самоделен борд компютър консумацията е минимална но трябва да не прекъсва при паленето.
                          Интересно. Би ли споделил повече инфо.Ето какво направих аз: Fiat Live Data Readerhttp://razhodomer.blogspot.com/
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #14
                            Можеш да си вземеш от бушона на АБС-а. Най-вероятно е във вертикалната кошничка под волана, лявата колона, третия отгоре надолу. 10А е при всички случаи. Извади го и виж дали ти светва лампата на АБС-а, за да си сигурен, че е той.Естествено, ако навън е студено, или ти е поотслабнал акумулатора, пак ще гасне при палене. Това е неизбежно, щото сичкото ток се засмуква от стартера.
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #15
                              slonikon написа:
                              Можеш да си вземеш от бушона на АБС-а. Най-вероятно е във вертикалната кошничка под волана, лявата колона, третия отгоре надолу. 10А е при всички случаи. Извади го и виж дали ти светва лампата на АБС-а, за да си сигурен, че е той.Естествено, ако навън е студено, или ти е поотслабнал акумулатора, пак ще гасне при палене. Това е неизбежно, щото сичкото ток се засмуква от стартера.
                              абс е абсолютно отделна верига. Захраниш ли от там все едно си захранил с директен плюс.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X