Здравейте, предстои ми да купя ECU за Пунто МК2 от ebay. Въпроса ми е какво трябва за гледаме при покупката. Също така как да разбирам PLUG AND PLAY SELF Coding? При свързването на новото ECU, има ли някакви тънкости например да се запали колата и да се чака да загрее, без да се подава газ и все такива пикантни ...Колата е Пунто МК2 1,2 60к.сECU ISO code: 0D 07 0D 98 0EFIAT drawing number: 46760606 Hardware number: IAW59FHW002Hardware version: 00Software number: 1702-MFL Software version: 0000Homologation number: 000000ECU programming date: 10/08/1999Причина за покупката е, че колата студена пали нормално, но като загрее и като искам да я запаля пали на 2 цилиндъра и след изфорсирване заработва нормално, но не знам до кога ще е така а и взе по-често да пали на два цилиндъра и мисля да се застраховам.Мисля, че темата ще бъде доста полезна за много колеги.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на ECU за Пунто МК2
Collapse
X
-
Някъде из форума беше писано за това.Да ти бяга тока от две от свещите - или компа или бобина. Бобините се мерят, компа също.Компа се намира на "гърба" на дросела и се сваля, като се отвият двата шестограма (мисля 5-ца). После на куплунг "Б" слагаш мултицета "на диод" - мериш между извод 38 и маса (радиатора) и извод 10 и маса. Ако съпротивлението е мужде 450 и 550 ома и е ЕДНАКВО (все едно колко точно), компа е О.К! Ако не, ако е различно - нов комп. Новия ком всъщност включва: ECU, IMMO, транспондер (в ключа). Ако компа е "върджин" - т.е. може да се "нагоди" към IMMO-то и транспондера - хубаво - взимаш само компа. Ако не, то трябва да вземеш всичко в комплект - ключа/ключовете, кутийката при бушоните и компа. Това за което питаш явно е разкодиран комп, дето ше се върже с останалите джаджи от комплекта.
-
Totko написа:Някъде из форума беше писано за това.Да ти бяга тока от две от свещите - или компа или бобина. Бобините се мерят, компа също.Компа се намира на "гърба" на дросела и се сваля, като се отвият двата шестограма (мисля 5-ца). После на куплунг "Б" слагаш мултицета "на диод" - мериш между извод 38 и маса (радиатора) и извод 10 и маса. Ако съпротивлението е мужде 450 и 550 ома и е ЕДНАКВО (все едно колко точно), компа е О.К! Ако не, ако е различно - нов комп. Новия ком всъщност включва: ECU, IMMO, транспондер (в ключа). Ако компа е "върджин" - т.е. може да се "нагоди" към IMMO-то и транспондера - хубаво - взимаш само компа. Ако не, то трябва да вземеш всичко в комплект - ключа/ключовете, кутийката при бушоните и компа. Това за което питаш явно е разкодиран комп, дето ше се върже с останалите джаджи от комплекта.
Коментар
-
Да - самото ЕКУ се мери. На мултицета си е нарисуван диод. Бибибката е на друга позиция. Ма все едно. Набляга се на това, че трябва да са еднакви показанията. Това са изводите на компа за двете бобини. Сега, ти сам казваш, че не го прави винаги. Може да се опиташ да го измериш точно когато работи на два цилиндъра. Ако и тогава са еднакви измерванията, не ще да е от компа.. За стойността - приемаме, че може измереното да не е съвсем коректно..)))
Коментар
-
Totko написа:Да - самото ЕКУ се мери. На мултицета си е нарисуван диод. Бибибката е на друга позиция. Ма все едно. Набляга се на това, че трябва да са еднакви показанията. Това са изводите на компа за двете бобини. Сега, ти сам казваш, че не го прави винаги. Може да се опиташ да го измериш точно когато работи на два цилиндъра. Ако и тогава са еднакви измерванията, не ще да е от компа.. За стойността - приемаме, че може измереното да не е съвсем коректно..)))
Коментар
-
Ами тогава няма защо да се хвърляш направо на смяна на комп. Караш проверката по реда: Свещи, кабели, бобини, датчици... Нищо, че по принцип компа на това Пунто е набеден, не винаги е от него проблема. Между другото, аз лично не съм патил от ком, но на две Пунто във фамилията сме сменяли бобини.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар