Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подсилване на усилвател?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Подсилване на усилвател?

    Здравейте колеги.В пунтака имам заводски суббуферобаче му скъсах и заводския двуканален говорител.Прекарах кабелите през решетката и закачих единкоито е 7 инч от домашен буфер /стабилен говорител/мисля че е към 80w и ако не се лъжа 8om /трябва да погледна/ии мноого слабо вади ниските. Четох в една тема в форума колега знаещ и занимаващ се с музика как да се усили оригиналния усилвател в кутията ,но не ми отговаря.Та въпроса ми е някои друг да знае как става?
    Punto Mk2 2001 JTD 130hp... просто Пунти :!

    #2
    кола

    Освен да го смениш с друг усилвателМоже краиното стъпало да сложиш друго но си е играчка[/list]
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Трябва ти 4 омов говорител, оригиналния говорител е 2х50 вата на 4 ома и си е достатъчно мощен

      Коментар


        #4
        sportakus написа:
        Трябва ти 4 омов говорител, оригиналния говорител е 2х50 вата на 4 ома и си е достатъчно мощен
        Е да ама тои е двуканален. За 5 инчов 40в басов 50лв не ми се дават... смешно е. За това ми беше мисълта да преправя усилвателя за този които имам...
        Punto Mk2 2001 JTD 130hp... просто Пунти :!

        Коментар


          #5
          кола

          80w ще свирят на около 50 W
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Колега чети внимателно какво съм ти написал сложи 4 омов ниско чистотен говорител на заводския усилвател пък ако щеш го открадни като не ти се дават пари, понеже си сложил 8 ома затова ти свири слабо сега. Усилвателите са източници на напрежение - имат ниско изходно съпротивление и когато в изхода им се свърже по-малък товар, то напрежението (почти) не се променя, но токът се увеличава. Увеличава се и изходната мощност, както и загубите (топлината) в усилвателя. На теория -при 4 ома ще имаме два пъти повече ватове, но на практика излизат от 1:1 до 1:1.8 най-много, освен в редките случаи на регулирано захранване. Дано си ме разбрал вече

            Коментар


              #7
              Напълно значи няма да има нужда от преработка.Благодаря
              Punto Mk2 2001 JTD 130hp... просто Пунти :!

              Коментар


                #8
                Да не забравяме и чувствителността на говорителя. Такъв с 86dB/1W/1m ще свири почти двойно по-слабо от такъв с 92dB/1W/1m при една и съща мощност. Колкото до електрическото свързване за да се подбере правилен говорител трябва да се знае оригиналния двунамотков (да двунамотков, а не двуканален) с какво съпротивление са му били намотките и как са били свързани към усилвателя (последователно или паралелно).
                Fiat Brava SX 1.4 12V

                Коментар


                  #9
                  radi_nrj написа:
                  Да не забравяме и чувствителността на говорителя. Такъв с 86dB/1W/1m ще свири почти двойно по-слабо от такъв с 92dB/1W/1m при една и съща мощност.
                  Колега, 6dB разлика са точно 4 пъти по-слабо. Говорителите не се слагат едно към гьотере. Оригиналният си е изчислен за обема и акустичното оформление на конкретния субуфер. Няма никаква гаранция, че новия ще е със същите T/S параметри и ще работи оптимално в обема на стария, при същите настройки на басрефлексния порт. Всъщност 99,99% е сигурно, че двата говорителя няма да имат нищо общо по параметри, особено като чета, че 50лв за нов говорител са ти смешно висока цена. За тия пари само силно жълт китаец, без никакви измерени параметри ще намериш.
                  Dacia Duster 1.6 4WD

                  Коментар

                  Working...
                  X