В понеделник ще ги проверя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat bravo 2.0 20v не пали след смяна на акумолатор
Collapse
X
-
Сега с новия компютър показва само датчика на распределителния вал и незнам сега вече на кое да се вярва преди няколко дена го смених и него и се ядосвам че немога да намеря черупки за зацепване на ангренажа да не идва от там проблема ако е прехварлил зъб въпреки че майсторите го зацепиха уж ама не са сигурни напално без черупките
Коментар
-
_NBG_ написа:Сега с новия компютър показва само датчика на распределителния вал и незнам сега вече на кое да се вярва преди няколко дена го смених и него и се ядосвам че немога да намеря черупки за зацепване на ангренажа да не идва от там проблема ако е прехварлил зъб въпреки че майсторите го зацепиха уж ама не са сигурни напално без черупкитеFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Лошото е че нямам някой познат с такова браво да пробваме компа на неговото дали ще има проблем защото все пак е втора употреба и незнам дали и той е читав.Ако някой знае как може да проверя дали моя комп е здрав да сподели моляви и да питам още нещо дали като меря датчика на распределителния вал с осциоскоп дали има импулс към компа и ми показва 12 волта а като въртя на стартер пада на осем това сигурно ли е че е читав .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар