Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat bravo 2.0 20v не пали след смяна на акумолатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    В понеделник ще ги проверя

    Коментар


      #17
      Колега, като казваш че има искра само на два цилиндъра: проверихте ли бобините и дали стига сигнал до тях? Сложи бобините от трети и пети цилиндър на други места и виж дали пак само на тях ще има искра.
      FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
      LPG System BRC Just

      Коментар


        #18
        Сменял сам бобините и всички работят

        Коментар


          #19
          Сега с новия компютър показва само датчика на распределителния вал и незнам сега вече на кое да се вярва преди няколко дена го смених и него и се ядосвам че немога да намеря черупки за зацепване на ангренажа да не идва от там проблема ако е прехварлил зъб въпреки че майсторите го зацепиха уж ама не са сигурни напално без черупките

          Коментар


            #20
            _NBG_ написа:
            Сега с новия компютър показва само датчика на распределителния вал и незнам сега вече на кое да се вярва преди няколко дена го смених и него и се ядосвам че немога да намеря черупки за зацепване на ангренажа да не идва от там проблема ако е прехварлил зъб въпреки че майсторите го зацепиха уж ама не са сигурни напално без черупките
            искри трябва да имаш дори и да е прехвърлила с зъб на пред съм бил колата работи ама гасне и си пали трудно но пали от прескочил зъб искрите не може да ти бягатщом си проверил бубините виш схемата в аутодата на пиновете на ЕЦУ-то и си провери инсталацията от ецу до бубините примерно
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #21
              Провери ли сме и това колега и ток до бобините си има дано някой от вас се сети нещо което не сме правили че вече един месец само пари давам за колата и си е все тая.Сас всяко поглеждане в форома се надявам да прочета нещо ново дано се сетите от какво може да е

              Коментар


                #22
                Лошото е че нямам някой познат с такова браво да пробваме компа на неговото дали ще има проблем защото все пак е втора употреба и незнам дали и той е читав.Ако някой знае как може да проверя дали моя комп е здрав да сподели моляви и да питам още нещо дали като меря датчика на распределителния вал с осциоскоп дали има импулс към компа и ми показва 12 волта а като въртя на стартер пада на осем това сигурно ли е че е читав .

                Коментар


                  #23
                  Няма си палене на тая кола и това си е нали го смених датчика на разпределителния вал и сега дава пак него като грешка можели някой да каже ако дава грешка може ли да пали колата или не

                  Коментар


                    #24
                    Надали ще запали, тествай връзката от компа до датчика, ако има прекъсване никога няма да запали.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      Как да го тествам кажи ми. В сервиза го гледаха с осциоскоп и казаха че има импулс от датчика към компа и показва 12волта и като въртя на стартер пада на 8-9волта ако има друг начин кажи го моляте

                      Коментар


                        #26
                        Когато този мотор прехвърли зъби на ремъка показва датчик на разпределителния вал, колата не пали понеже няма синхронизация между датчиците на коляновия вал и този на разпределителния. Намерете фиксатори и я проверете.
                        Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                        Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                        Коментар


                          #27
                          Все още несам намерил фиксатори но ще намеря и ще кажа какво е положението след зацепването

                          Коментар


                            #28
                            Най после намерих фиксатори и зацепихме ремака беше мраднал с два зъба и запали но сега има друг проблем на тихи обороти неработи добре притепва иначе като дам газ е добре и самненията са че е чукнал някой клапан

                            Коментар

                            Working...
                            X