Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat bravo 2.0 20v не пали след смяна на акумолатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    fiat bravo 2.0 20v не пали след смяна на акумолатор

    След смяна на акумолатора на бравото неиска да пали . Закарах го на майстор за диагностика и дава датчик на коляновия вал и датчик на распределителния вал истриваме ги и след подаванв пак на контакт пак ги дава и от време на време дава и ключа майстора мери всичко вазможно което се сети маси плюсове и кабели мери и датчиците и всичко си показва че е на ред всички стойности са добри но колата нейска да пали и подава искра само на трети и на пети цилиндър и бензин има и си хвърля в нормите

    #2
    Маса е. Проверете тая на рога и тая на ск. Трябвя да има една и на ботуша до лагера на макферсона.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ще може ли да ми кажеш какво означава ск което си написал че немога да разбера какво означава

      Коментар


        #4
        Скоростна кутия!
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Мерси утре ще ги проверя

          Коментар


            #6
            Според мен, не е от масите.
            Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

            Коментар


              #7
              Смених и датчиците и компютара му записаха нов софтуер и няма палене тая кола и незнам какво да правя вече

              Коментар


                #8
                Добре де а ако компютъра е повреден хардуерно какъв е смисъла от нов софтуер? По-скоро на друг такъв компютър да бяхте пробвали да махнете имобилайзера и с него да палите.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Абе стига де, заради токовете не и стига напрежение и не пали от имото. Стегни клемите, и пръвери масите. Пробвайте да а подадетя ток с кабели.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Мисля си да не са объркали полюсите на акумулатора без да искат дори за момент и да е цъфнало нещо,я компютър я нещо друго.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      Смених и компютара днес махнахме имобилайзера акомулатора е нов зареден е варти много силно и пак сащата работа има искра само на трети и на пети но се появява след много въртене

                      Коментар


                        #12
                        Толкова много си обичам колата но вече наистина се отчаях и незнам вече какво да правя

                        Коментар


                          #13
                          Проверете ангренажния ремък да не би да е прескочила.
                          Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                          Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                          Коментар


                            #14
                            И ангренажа сме проверили братле всичко е наред

                            Коментар


                              #15
                              Има два бушона зад жабката проверите ли ги?
                              Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                              Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                              Коментар

                              Working...
                              X