Пунто 1.1 96г.ми изгасна.Нямаше захранване на бубините и ключа за газ и бензин.Вързах акумулатора с бубините и така карам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за последствияи
Collapse
X
-
Минава през бушона за газовата,защото и тя взима захранване от там.Даже сложих ключе в купето.При вкл. на контактния ключ светваше временно ламбичката за газ или бензин на разпределителя и се чуваше шум от бенз. помпа.Сега принудително светят лампите в разпределителя и колата работи,но май бенз. помпа остава постоянно включена. Изчезна и първоначалния ефект на краткотрайното светване и шум от помпата при изключено допълнителното захранване.Нещо съм прецакал май,та се чудя дали ще има и др.последствия.Ще съм благодарен на знаещите и ще помоля ако има схема на тази част от запалването: Комп, имобилайзер и релета за прекъсване.
Коментар
-
Както си го описал предполагам, че си заобиколил имодилайзера, на практика той спира + към помпата и бубината, а какво разбираш под разпределител?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Разпределител нарекох нещото което превключва газ и бензин.Сега отказа бензиновата помпа и мисля,че е дефектирала защото беше постоянно включена.Откачих акумулатора за няколко часа и компа се ресетна, та почна да ми се включва и алармата,която е била забранена сигурно преди покупката още.Сега откачих и алармата и колата спря да работи на бензин.Сигурно бенз помпа е изключена от алармата някак и не я захранвам с директния кабел.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар