Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с отключването на крома1,9/mjet.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с отключването на крома1,9/mjet.

    Здравейте! Автомобила ми е Крома1,9/Mjet-150k.с.След заключване с дистанционното и престой около 2-3 часа не мога да отключа автомобила.След продължителен престой отключвам с ключа през бравата,след което дистанционното отново работи известно време.Колата беше в два сервиза (в Русе),но не можаха да оправят проблема.Моля ако има някой мнение по този проблем да пише!

    #2
    Единственото, което се сещам е да си провериш (смениш) батерията на ключа.Но тъй като предполагам, че вече си го направил, нищо съществено не мога да те посъветвам.

    Коментар


      #3
      Като за начало ще смениш акумулатор после ще ти адаптират ключа.
      Powered by Emzo

      Коментар


        #4
        при Росен Найденов ходил ли си,ако да ,ще ти кажа къде да отидеш

        Коментар


          #5
          За много години! Варианта с новия акумулатор е пробван,батерийките на дистанционните са нови-проблема е същия за съжаление! Мисля че проблема е свързан със системата за сигурност,защото при поставяне на ключа в слота,т.е. при палене почти винаги трябва да извадя и да вкарам ключа (понякога 2-3 пъти),за да мога да запаля! Ще пробвам и при Росен Найденов! Благодаря!

          Коментар


            #6
            didomarchev написа:
            при поставяне на ключа в слота,т.е. при палене почти винаги трябва да извадя и да вкарам ключа (понякога 2-3 пъти),за да мога да запаля!
            Това и при мен се случва понякога, когато е студено и влажно. Интересно, че сега при -10 не го прави.Но - всъщност при мен колата си пали, но не изгасва лампата с ключа и изписва съобщение за повреда в системата за сигурност. Понякога при първо поставяне не отключва волана. Вадя и слагам ключа и всичко се оправя.Но пак повтарям, прави го когато е студено и влажно. Сега в големия студ не го прави, както и като е топло.

            Коментар


              #7
              При мен също не угася символа с катинарчето(ключа) и изписва на дисплея тест относно сигурността на автомобила.Проблема го решавам като след вкарване на ключа в слота,изчаквам 10-15 сек.,след което паля. Тогава лампата угася веднага. Това е с цел "разпознаване"на код-картата в ключа-поне така пише в инструкциите. Според мен проблема с отключването и този са свързани. Аз не карам автомобила редовно,защото ползвам служебен но все пак ми се налага- а си е дразнещо!

              Коментар

              Working...
              X