Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bosch mono - проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bosch mono - проблем

    Колеги, помагайте! Колата ми угасна и повече не ще да пали! Вкарах си я в гаража, всичко нормално, но на другата сутрин няма палене?!? Оказа се, че релето за бензиновата помпа не включва. Проверих бушони, вериги - всичко е точно. Просто ЕКУ-то не подава сигнал. Пробвах моето ЕКУ на друго типо и РАБОТИ. По куплунга на ЕКУ-то си ги има всички напрежения, сигнали от датчици и т.н. (мерил съм ги с мултицет). В инструкцията за типо прочетох че имало някакъв датчик който при катастрофа прекъсва подаването на гориво и беше даден бутон с който се възстановява. Но не открих такова нещо при мен (поне не под седалката, където би трябвало да е). Пробвах си и digiplex-а - на 6 е. Някой има ли идея какво може да е? ЕКУ-то е BOSCH 0 280 000 714, колата е типо 1,4 ’90г.
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    #2
    Интересна ситуация??? А самото реле изправно ли е?
    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

    Коментар


      #3
      Да.. Като му подам маса "на ръка’ на куплунга, което иначе трябва да се върши от ЕКУ-то, релето си включва и помпата заработва
      FIAT Tipo 1,4mi - EX
      Alfa Romeo 146ti - EX
      Alfa Romeo 156 2,4JTD

      Коментар


        #4
        ако имаш аларма виж да не е от нея

        Коментар


          #5
          а има ли искра на свещите?

          Коментар


            #6
            pugsy написа:
            ако имаш аларма виж да не е от нея
            Нямам. Обаче е слагана и после махната от прдишния собственик. Би ли обяснил какво влияние може да окаже? В смисъл дали се свързва нещо към ЕКУ-то?
            Aleko написа:
            а има ли искра на свещите?
            Има. И Digiplex-а го изпробвах на една Lancia - работи ...Мисля си, че дори да няма искра, пак при подаване на контакт би трябвало да включи помпата за момент, а не го прави. То че няма да запали после е ясно, но ще знам поне какво да гледам. А сега направо не ми го побира акъла, все едно е включила някаква защита
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              често съм срещал при алармите да прекъсват бензиновата помпа.преди около седмица правих една такава,оказа се че са били прекснали минусът на релето с алармата

              Коментар


                #8
                добре де дай плюс през контакт диреткно на помпата и ако помпата е в час,колата трябва да запали

                Коментар


                  #9
                  Странно !!!!

                  Не мога да проумея по това което казваш, че всичко е изправно ....Да не завърта помпата:0. Изгоряла помпа1. Неизправно ЕКУ2. Неизправно реле3. Изгорял предпазител 10А4. Изключил ключ-маса на помпата5. Прекъснати кабели6. Окислени контакти7. КОМПЛЕКСНА ПОВРЕДА - както се изказват"разбиращите" майстори ...Ето и една схемичка:

                  Коментар


                    #10
                    Re: Странно !!!!

                    Anonymous написа:
                    Не мога да проумея по това което казваш, че всичко е изправно ....
                    Поста е мой .... не забелязах че не съм се логнал ...
                    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря на всички за съветите! Следобяд след работа ще го мъча пак. Сигурно ще се окаже някаква глупост После ще пиша какво е станалоivo, само да попитам тази схема за какъв инжекцион е? Прилича ми на мономотроник? А помпата я изпробвах, като при свалено ЕКУ дадох извод 28 от куплунга (според твоята схвма) към маса, релето включи и помпата заработи ЕКУ-то не подава нужната маса. Ще пробвам да подам външно маса и да видя дали ще запали.
                      FIAT Tipo 1,4mi - EX
                      Alfa Romeo 146ti - EX
                      Alfa Romeo 156 2,4JTD

                      Коментар


                        #12
                        tonov написа:
                        ivo, само да попитам тази схема за какъв инжекцион е? Прилича ми на мономотроник?
                        Bosch Mono-Motronic МА 1.7.3 мисля .... но 1.7.2 малко се различава ...
                        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                        Коментар


                          #13
                          Пичове, оправих го! :D Оказа се прекъснат кабел на едната маса на ЕКУ-то да им е*а скапаните инсталации! И то не да няма съвсем връзка, ми има мааалко някаква, колкото да се побърка ЕКУ-то. Най-тъпото е че самия кабел е прекъснал, а не е мястото на свързване към маса Благодаря на всички за помощта!
                          FIAT Tipo 1,4mi - EX
                          Alfa Romeo 146ti - EX
                          Alfa Romeo 156 2,4JTD

                          Коментар

                          Working...
                          X