Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ток, напрежение, мощност и китайски ксенони.
Collapse
X
-
Kemaloff написа:emzo написа:На мястото на предпазителя за фар-а, че ми е най-лесно.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Принципа на работа на ксеноновата крушка е като на метал халогенна лампа, като тия на уличното осветление.Да не би 2 мин. мерене след запалване да са малко. През тези 2 мин. тока стабилен ли е или пада?Пробвай да мериш да кажем 5 мин. след като си пуснал фаровете.Другото което ми идва на ум да питам е как точно правиш измерването? Вадиш предпазителя и там включваш амперметър? Напрежение къде мериш?За да имаш що годе точно измерване трябва да направиш V-A схема и пак няма да е точно защото съпротивлението на лампата не чисто активно.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Re: Ток, напрежение, мощност и китайски ксенони.
Нищо не бъркаш.Така си е както си го сметнал.Баласта си харчи 55 вата от акумулатора и около 4А.Само че пропускаш нещо важно.35 ватовия баласт отдава тези 35 вата към крушката.Винаги на баласта пише P out или output power 35 вата....FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Re: Ток, напрежение, мощност и китайски ксенони.
galinchooo написа:Нищо не бъркаш.Така си е както си го сметнал.Баласта си харчи 55 вата от акумулатора и около 4А.Само че пропускаш нещо важно.35 ватовия баласт отдава тези 35 вата към крушката.Винаги на баласта пише P out или output power 35 вата....Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:1.През тези 2 мин. тока стабилен ли е или пада?2. Пробвай да мериш да кажем 5 мин. след като си пуснал фаровете.3. Kак точно правиш измерването? Вадиш предпазителя и там включваш амперметър?4. Напрежение къде мериш?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Има нещо друго... Не знам да не объркам нешо но обикновените измервателни уреди някой път дават грешка...така ще дам пример. Инверторен климатик...Точно управлението бърка електрониката и така дава нереални консумации на електроенергия в сравнение със истинските. Та може самото управление да бърка измерването Емо
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар