Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ток, напрежение, мощност и китайски ксенони.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ток, напрежение, мощност и китайски ксенони.

    Формулата за мощност:P = U.IКитайчето:Напрежение:12.38vToк:4.47AMoщността излиза 55w при светеща с пълен интензитет крушка ?Е как ? Аз ли бъркам нещо ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Най-вероятно лепят един и същ етикет на всичките си стоки, като да има, хич не се чуди
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Тоя баласт обаче е ветеран, от времето , когато не е ставало и дума за 55w !!!
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Най-вероятно това е тока за запалване на лампата. След като запали вероятно този ток пада.
        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
        Chevrolet Aveo

        Коментар


          #5
          Уви не.Измерено е около 2 мин след запалването.Ако трябва и повече ще изчакам.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            От коя страна на баласта мериш?
            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
            Chevrolet Aveo

            Коментар


              #7
              На мястото на предпазителя за фар-а, че ми е най-лесно.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                На мястото на предпазителя за фар-а, че ми е най-лесно.
                Да не би към него да е габаритната крушка.
                Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                Chevrolet Aveo

                Коментар


                  #9
                  Това измерване не трябва ли да се прави с товарна вилка?
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Kemaloff написа:
                    emzo написа:
                    На мястото на предпазителя за фар-а, че ми е най-лесно.
                    Да не би към него да е габаритната крушка.
                    Не, отделен предпазител има за габарита.На другия фар е пак ветеран китаец баласт и е подобно положението.Пробвах с 2 уреда, единия е сертифициран, а и не вярвам да има голяма разлика между двата
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Принципа на работа на ксеноновата крушка е като на метал халогенна лампа, като тия на уличното осветление.Да не би 2 мин. мерене след запалване да са малко. През тези 2 мин. тока стабилен ли е или пада?Пробвай да мериш да кажем 5 мин. след като си пуснал фаровете.Другото което ми идва на ум да питам е как точно правиш измерването? Вадиш предпазителя и там включваш амперметър? Напрежение къде мериш?За да имаш що годе точно измерване трябва да направиш V-A схема и пак няма да е точно защото съпротивлението на лампата не чисто активно.
                      Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                      Chevrolet Aveo

                      Коментар


                        #12
                        Re: Ток, напрежение, мощност и китайски ксенони.

                        emzo написа:
                        Формулата за мощност:P = U.IКитайчето:Напрежение:12.38vToк:4.47AMoщността излиза 55w при светеща с пълен интензитет крушка ?Е как ? Аз ли бъркам нещо ?
                        Нищо не бъркаш.Така си е както си го сметнал.Баласта си харчи 55 вата от акумулатора и около 4А.Само че пропускаш нещо важно.35 ватовия баласт отдава тези 35 вата към крушката.Винаги на баласта пише P out или output power 35 вата....
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #13
                          Re: Ток, напрежение, мощност и китайски ксенони.

                          galinchooo написа:
                          Нищо не бъркаш.Така си е както си го сметнал.Баласта си харчи 55 вата от акумулатора и около 4А.Само че пропускаш нещо важно.35 ватовия баласт отдава тези 35 вата към крушката.Винаги на баласта пише P out или output power 35 вата....
                          Излиза, че КПД-то е много ниско. 20W са много голяма загуба.
                          Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                          Chevrolet Aveo

                          Коментар


                            #14
                            Kemaloff написа:
                            1.През тези 2 мин. тока стабилен ли е или пада?2. Пробвай да мериш да кажем 5 мин. след като си пуснал фаровете.3. Kак точно правиш измерването? Вадиш предпазителя и там включваш амперметър?4. Напрежение къде мериш?
                            1. Пада, докато изгрее напълно крушката. След това си стабилен.2. Същото е.3. Точно така.4. на акумулатора@galinchooo - тествах 3 други АС баласта, с етикети 55w, които докарват 50w измерени.Затова ми стана странно.Другото, което е, разлика с око, не улавям между захранена 55w крушка с 35w и с 55w баласт.55w баласти и крушки, са купени от БГ от достоверен източник.А пък викам откъм крушката да не меря мощността, т.е. след баласта
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Има нещо друго... Не знам да не объркам нешо но обикновените измервателни уреди някой път дават грешка...така ще дам пример. Инверторен климатик...Точно управлението бърка електрониката и така дава нереални консумации на електроенергия в сравнение със истинските. Та може самото управление да бърка измерването Емо
                              Powered by Emzo

                              Коментар

                              Working...
                              X