Имах подобен проблем. Оказа се самото табло. Почнаха да си светят каквито си искат грешки. После почна да се рестартира в движение все едно гася и паля. После на скорост 60 показваше 160. После умря. И така ново табло и проблема 2ра година не съществува
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повтарящи се грешки на checking-а при стартирането
Collapse
X
-
Тъкмо се връщам от поредния опит и поредното чистене на клеми/букси... пореден неуспех... дейба! Направих и измерванията между масата на колата и масата на стопа, преди буксите, след буксите... 0.18V и на двата стопа, абсолютно еднакво... туй за таблото си го мислех, понеже вече какво ли не направих като почистване... Аз като карам на моменти ми цъква loose connection (мнооого рядко) - нищо не се случва с колата върви си, и за 2-3 сек. надписа изчезва. Друг път пък ми е примигвало fuel filter sensor fail пак докато карам.... няк’ви тъпни такива несвързани. Сега остава да сменя самото табло, но въпросът е: Какво правим с километрите? Помни ги там. А знам че могат да се "мърдат" и т.н. ама пък като няма друга опция. Четох на доста места, че проблем в диода на оранжевия триъгълник също може да предизвика brake lamp fail пищене? Макар, че моя триъгълник си свети.... много добре даже... всеки път! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32А ново табло откъде си взе, че във Варна едва ли ще намеря, освен в Ауто Италия, ама от тоз сервиз имам не много приятни спомени.Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
Аз го бях свалил, не можах да му отворя задния капак, тъй като не можах да махна стрелките, беше ме страх да ги напъна, да не ги попилея. Има ли чалъм или да дърпам смело? По често го прави зимата и като е влажно. Abs/asr/ebd грешката бе само зимата, след предното сваляне на таблото и чистене на буксата, заедно с тази на помпата на abs-а (онази голямата) спря да пищи abs failure.Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
@evgeni85 ще се окажеш прав Вчера пътувах Русе-София и бях пуснал парното нарочно да духа не на стъклото а през централните решетки, защото така затопля таблото достатъчно. На Обнова спирам - гася - паля - няма проблем. Checking ok. Ни помен от brake lamp fail. Седях около 30 мин. да може таблото да изстине - паля - хоп - грешката за крушката не закъсня. Карам до София, пак с включено парно по същия начина - пак няма проблем - паля/гася в София и нямаше проблем... докато не изстина Днес беше -5 като тръгнах да я паля ииии познай - brake lamp fail, daylight sensor fail, rain sensor fail... даааам... таблото ще се сменя Мерси за насокитеFiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар