Аз май само на казанчето и ръчната кабелите не съм минавал... утре и това ще се пробва!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Повтарящи се грешки на checking-а при стартирането
Collapse
X
-
Честно казано само ръчната не съм чистил, понеже не знам къде й седи буксата. Днес преди обяд времето бе чудесно - отивам аз с чашка кафе и хъс за чистене и хоп - давам контакт - Check is O.K. и без писукане за brake lamp fail... И така до следобяд - поне 10-тина стартирания, всеки път без проблеми. После отново изписука! разглобих това онова за почистване, вкл. и масите (2 от 3, понеже не виждам едната като иде в предната греда между фаровете снопа кабели накъде завива и къде се връзва). След почистването и на всички букси зад акумулатора (за N-ти път) и на таблото в кабината (и тях за N-ти път)... отново пищи. Забелязъх друго - когато я спра на едно малко тротоарче пред блока - качвам само предните колела - не писука (в 6-7 от 10 стартирания не писука). Същото е и по лек наклон нагоре. Ако е на равно или баир надолу - всеки път brake lamp fail ми напомня за качествената италианска електроника във Fiat... Определено става въпрос за ел. връзки ама ха де?!Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
А този за изтъргани накладките? Провери и датчика за ниво в казнето. Щом при наклон ня го прави търси проблема или в оголен кабел който опира пякъде на маса или в поплавъка на казанчето.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Казанчето още вчера го проверих, ама забравих да напиша - ок е. Аз сякаш я урочасах онзи ден като написах за тротоара пред блока, сега го прави постоянно - или е било мега съвпадение с тротоарчето или вече ми писва и ше я хвърля някъде :D Накладки сменях лятото и днес ще им проверя кабелите, макар че на предните колела, както вече писах, всички кабели прегледах и са добре... видимо поне.Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
Днес остана малко време и си махнах колелата едно по едно да видя датчиците за abs-а как са им кабелите - стигам до предно дясно - той се "клати" при пипане още, преди да съм тръгнал да развивам... развивам го и ето я картинката... Въпроса ми е, понеже не можах да намеря инфо, когато мери съпротивлението на веригата при чекинга в началото, този датчик участва ли в тази верига, че тоя brake lamp fail ми пищи на сън :DFiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
-
Е ще има ли хепи енд :D :D :DPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Датчика е имулсен ако не ме лъже паметта, сигнала е цифров. С ом метър нищо няма да разбереш.Жокер - имаш пад на напрежение при палене, на някой от модулите. Някой, някой - ЕКУто на АБС-а. Следи там напрежението ама не с МЕС , а с мултицет.Малко да сипя сега:emiliyan.martinov написа:Остана само breake lamp fail гадаS_BANKOV написа:Букса на казанчето за спирачна течност. Кабела за износване на накладки. Кабела на ръчната. Провери верига към маса. Ако ама от това пищиF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Emzo! В никакъв случай не съм казал, че си лош човек! Не съм обидчив (поне така мисля), просто исках да бъда поправян и насочван в сфера, която не е моята, по.. нормалния начин, без назидателно/подигравателен тон! Както и да е, стига драми! :D Относно казанчето - абе... хахахах честно да кажа - не съм го и поглеждал даже! :D Абсолютно си мислех, че няма НИЩО общо с тази грешка (за това и бях написал в темата за Мултиплата за съветите от типа "виж там от предната до задната регистрация" )! Това за разширените пинове на конекторите и нагорелите писти го проверих - според мен няма, а пиновете ги "посъбрах" откъм изодзадзе с отверката и сега прилепват, ама пак писука моя верен спътник в Стилото - оранжевия триъгълник. Има нещо друго, което ти може да знаеш - бях сложиш 21W вместо 5W крушка за габарита, понеже една вечер изгоря и в тъмното хич не съм видял, какво слагам, та карах така доста дълго време, докато не ми казаха че левия габарит свети по-силно от десния. Като сменях видях в конектора на стопа, че GND-то е доста... почерняла - пръсках със спрей, ръчках да чистя с отверката, после прибрах грижливо пинчетата на конектора едно към друго... дали може то да прави проблем. Четох и друго в един чужд фиатски форум - да замеря масата на пистата на стопа, къмто масата на колата с мултицета http://www.fiatforum.com/stilo/24732...failure-3.html - пост #44 и не трябвало да минава 0.3V... Има ли резон да се прави това, как мислиш?Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар