Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с имобилайзера на Фиат Пунто 1.2 2002

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Релето се намира при двигатела до акумолатора на капака на кутията мисла имаше символ дюза инжекцион

    Коментар


      #17
      Е не е истина. По горе не бях писал защото не вярвах но точно преди пролема смених и свщите. Понеже бях я разглобил в неделя да проверя свщите които бяха на нула ходих до Симеон и един мръсен арабин ми пробута едни беру които съвсем не са за тази кола. Като ги сложих разхода стана като на порше кайен. Започна и проблема. От вчера съм с точните свщи и нови кабели. Почистих и буксите и масите около акумулатора. Размених и релето на помпата. След цял ден юркане разхода нормален и най важното не гасне. Теста продължава. Благодаря на всички отзовали се. Страхотни сте.

      Коментар


        #18
        това е работи.

        Коментар


          #19
          Здравейте, нов съм във форума и се надявам да съм писал на правилното място. Както при колегата който по начало е създал темата. Имам Пунто 2002г 1,2 бензин. Днес закарах жената на работа и на тръгване колата както работеше угасна. Стартера върти но запалване няма. Светна ми CODE-a и червената лампа на над стрелката за температурата и не понечи да запали повече. След известно време дадох на контакт и запали, но работи няколкото минути и пак угасна. ХУбавото е 1е стана близко до сервиза в който обслужвам нормално колите. Момчето дойде с комп-а и свичко до колата и я закачи. Имаше три грешки който после като угасна пред него след като ги бесхе махнал излязоха пак. Вчера смених кабелите на свещите и днес стана Сюприза. Грешките които излязоха бяха:

          1. CAN шина: прекъсна
          2. Ключ запалване - периодично
          3. Компютър - периодично

          След няколко запалвания и изгасвания, чистене на грешките и откачане на клемата на акумулатора за ресет на комп-а. Момчето вика. Отиди при ключар и му кажи какво е полужението за да провери да не е проблем с кода на ключа или имобилайзера. За мое съжаление вика повече от това немога да ти помогна защото и той не виждаше реална логика да става така. Защото дори попмата не подкачваше след като огасне и се опитам да запаля пак. Направи ми впечатление че след като угасне известно време след това на колютъра излизаше все едно колата не е на контакт докато тя реално е.

          Моля отчаяно за помощ защото не разполагам с много пари а с малкия син без кола съм за никъде. Благодаря предварително.

          П.П. Ако сложа обратно предишните кабели които са си здрави но реших да подменя дали ще се оправи?

          Коментар


            #20
            Маси, акумолатор, алтернатор, клеморед, еку.
            Подкарвай ги в тоя ред.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              това е следващата стъпка S_BANKOV. особенно след като днес след обстоен преглед на бушоните от главния сноп кабели до вътрешната бушониера хванах звук от при-изскряване особенно като разместя снопа

              Коментар

              Working...
              X