Здравейте! От два дни пунтаки взе да прави странни проблеми. Както си карам изгасва и край не пали. След обследване установих, че при подаване на контакт помпата не жужи. Докато се кача до вкъщи за струменти и се върна пробвах пак и запали. След две гаснения в града и малко прочетено от форума забелязах, че като подам на контакт ключето на таблото за CODE остава да свети и не гасне. Когато всичко е ОК си гасне и пали. От това си мисля че имобилайзера нещо се е предобрил. Като взех колата правих резервен ключ и тогава сваляха имото и разпояваха някакъв чип за да го прочетат. Моля някой с подобен проблем или изстрадал да каже какво да се прави? Чух че може този имобилайзер да се отстрани или това не е за препоръчване. Колата я кара жената а тя не е от най добрите шофери и едно такова гаснене в движение може да е фатално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с имобилайзера на Фиат Пунто 1.2 2002
Collapse
X
-
кола
Проблема е някъде по тоците -жицитеБушони ,букси, ако светне и има проблем с него / като се шашне / няма да гасне и няма да пали . Не се маха на този модел след 2000 г предишните можеше Търси проблем първо при кутията с бушони отпред при двигателя почисти всичко Също и клемите на акумулатора да са здраво хванати и чисти .Ако нестава може да се синхронизират ключовете към колата .Може да се направи диагностика
-
Аз имам и за новото, но не мисля, че можеш да го повредиш по този начин :/ Имобилайзера не трябва да свети при проблем с тоя датчик."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Колега gergov 1973 това с релето е добра идея само не знам къде се намира. Можеш ли да дадеш малко инфо. Днес ходих при ключаря който преди години ми прави втори ключ. Неговото мнение беше че не е от имото. Обясни ми че щом е запалила колата не може да загасне от имобилайзера. Каза да си видя релето за компютъра, което също не знам къде се намира. Каза че релето зацикляло и не подавало ток на компютъра при което се губила връзката между компа и имото и за това като тръгнеш да палиш кода не огасва. След известно време като поседи малко колата пали.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар