Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с имобилайзера на Фиат Пунто 1.2 2002

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с имобилайзера на Фиат Пунто 1.2 2002

    Здравейте! От два дни пунтаки взе да прави странни проблеми. Както си карам изгасва и край не пали. След обследване установих, че при подаване на контакт помпата не жужи. Докато се кача до вкъщи за струменти и се върна пробвах пак и запали. След две гаснения в града и малко прочетено от форума забелязах, че като подам на контакт ключето на таблото за CODE остава да свети и не гасне. Когато всичко е ОК си гасне и пали. От това си мисля че имобилайзера нещо се е предобрил. Като взех колата правих резервен ключ и тогава сваляха имото и разпояваха някакъв чип за да го прочетат. Моля някой с подобен проблем или изстрадал да каже какво да се прави? Чух че може този имобилайзер да се отстрани или това не е за препоръчване. Колата я кара жената а тя не е от най добрите шофери и едно такова гаснене в движение може да е фатално.

    #2
    кола

    Проблема е някъде по тоците -жицитеБушони ,букси, ако светне и има проблем с него / като се шашне / няма да гасне и няма да пали . Не се маха на този модел след 2000 г предишните можеше Търси проблем първо при кутията с бушони отпред при двигателя почисти всичко Също и клемите на акумулатора да са здраво хванати и чисти .Ако нестава може да се синхронизират ключовете към колата .Може да се направи диагностика
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Проверка на АБ и алтернатор
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Имам съмнение че съм си сварил датчика на коляновия вал. Сменях радиатора и промих три пъти системата като източвах от долната страна срещу датчика. Дали е възможно от него да е проблема? Защото той се появи веднага след смяната.

        Коментар


          #5
          Имам едни от старото Пунто може да ти го дам Сменя се почти лесно
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            А те еднакви ли са на всички.

            Коментар


              #7
              Аз имам и за новото, но не мисля, че можеш да го повредиш по този начин :/ Имобилайзера не трябва да свети при проблем с тоя датчик.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                кола

                Сигурно другаде е проблема Но някъде по инсталацията около акумулатора там има и бушони А датчиците трябва да са еднакви поне по каталог така гидават.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Не не е датчика. Сега го гледах по на високо е и не може да стигне до него вода. Къде в София може да се направи читава диагностика.

                  Коментар


                    #10
                    В неделя пред ритуалния дом в красно село
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Супер. Живея срещу него от другата страна на булеварда.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Това където го пишеш /Както си карам изгасва и край не пали/ може и датчик да е ама и друго Маса към мотора под акумулатора кабелите около него, буксите му . Не би трябвало да е ключа -иммото щото той като светне няма гаснене лесно.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          може да провериш и релето на бензиновата помпа как е при мен беше заминало и ми светна кода и няма палене на диагностика показва имобилайзера

                          Коментар


                            #14
                            Опитай да и подадете токс кабели отдруга кола.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Колега gergov 1973 това с релето е добра идея само не знам къде се намира. Можеш ли да дадеш малко инфо. Днес ходих при ключаря който преди години ми прави втори ключ. Неговото мнение беше че не е от имото. Обясни ми че щом е запалила колата не може да загасне от имобилайзера. Каза да си видя релето за компютъра, което също не знам къде се намира. Каза че релето зацикляло и не подавало ток на компютъра при което се губила връзката между компа и имото и за това като тръгнеш да палиш кода не огасва. След известно време като поседи малко колата пали.

                              Коментар

                              Working...
                              X