Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Автокрушки за къси светлини Punto MK2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dobrujanetza написа:
    A да си се замислял за ДРЛ модул ? Както е монтиран (заради ксенона ми е на дългите на 30%)- крушка не съм сменял.
    За какво иде реч, че не съм запознат ?По ми е лесно да махна една крушка и на нейно място да сложа друга, защото мога да го направя и сам, докато ако трябва да се правят допълнителни инсталации и модификации ми се вижда доста по сложно и най вече по скъпо.
    punto HGT

    Коментар


      #17
      При достигане на 13.8 волта модула плавно дава напрежение към крушките (къси или дълги). При гасене на двигателя плавно ги гаси. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=909597#909597. http://smartdrl.com/index2.html-запояват се три или четири кабела и си решаваш проблема скрушките.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #18
        dobrujanetza написа:
        При достигане на 13.8 волта модула плавно дава напрежение към крушките (къси или дълги). При гасене на двигателя плавно ги гаси. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=909597#909597. http://smartdrl.com/index2.html
        Не благодаря, на този етап пари за допълнителни неща не ми се дават, може би в бъдеще
        punto HGT

        Коментар


          #19
          didich написа:
          Боби, имам предвид нещо по качествено, което се надявам да кореспондира, че ще бъде и по издръжливо като живот и часове на светене.
          От сега ти го казвам - няма такова животно на пазара за твоите фарове.Едновременно, което се доближава до твоето изискване, е само ксенон. За халоген забрави. Там двете криви са обратнопропорционални. Или нещото е здраво и свети нормално, или е напомпано да свети колкото се може повече, но за сметка на къс живот.Най-голям малко по-дълготраен ефект ще постигнеш ако си разглобиш фара и си рециклираш рефлекторите.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            Защо не си сложиш касенон? Твоите фарове не са ли с лупи?
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #21
              krasio_79bs написа:
              Защо не си сложиш касенон? Твоите фарове не са ли с лупи?
              С лупи е разбира се и аз съм за ксенон, ако си сложиш колега ксенон 55W на лупите няма да се сетиш повече за обикновенни халогени крушки Yellow_Flash_Colorz_PDT_30

              Коментар


                #22
                Днеска го пиша за черен ден, че покрай тия крушки ми се такова мамата от каръщина, направо не е истина какво ми се случи.Крушките при мен са Н7-55W, като се намират по средата на фара, тоест трябва да се отвори малкото капаче отзад на фара /големия капак е за дългите и габарита/.До тука добре, но и на двата фара малкия капак опира отзад и няма вариант да сваля крушките, все пак не съм гинеколог и се почна, от едната страна се разкача казанчето за антифриза, а от другата страна тялото с бушоните.Свалям, отивам до Тех-ко, взех от тия http://fanshop.vwclub.bg/osram-h7-ni...aker-unlimited , хем казах, че няма да се набутвам с много пари, ама какво да правиш любов към фиата, оръсих се 35лв. с отстъпката, монтирах ги, всичко светна без проблем и от тука нататък си е.а ма...та Като съм разкачил казанчето за интифриза от болтовете, маркуча, който връща антифриза в казанчето се охлабил и съответно 1л антифриз на пътя от там антифриза така изпръсква всичко, че на първи цилиндър влиза при свеща и колата почна да плете на 3 цилиндъра /най горния ал. капак съм го махнал и се виждат бубините/. Точно на първи цилиндър гумата, която уплътнява отвора в главата и самата бубина е скъсана и антифриза си влиза вътре без проблем, да не говоря, че се включиха веднага перките и колата почна да качва температура, спирам веднага и гася, за късмет си гледам уредите, а и бях без музика в колата и чух веднага как включиха перките.Дигам капака .... половината мотор в антифриз направо ми се реве.Тичам за антифриз, комшия помогна с инструмент да сваля свеща на 1-ви цилиндър и подсуших всичко, сглобявам всичко обратно и паля, уж всичко е наред, но от време на време на празен ход я усещам, че леко поклаща, явно тоя антифриз още е полепнал по метала и свеща губи искра, тоест опитва се за секунда пак да преде на 3 цилиндъра. Отделно пистовия ремък и той целия в антифриз, сега свири на смърт, събирам погледите където и да мина с колата, цвили като заклано прасе.Утре като закарам малката на детска и сипвам 100 октана и ще и запаля гумите, че направо днеска ми вдигна кръвното максимално, дано това прескачане изчезне, че е дразнещо, другия вариант е да пробвам да разменя свещите на цилиндрите.И те така .... чудя се дали да седна да се нАпия от щастие.п.п. предполагам, че все пак някой ще ме попита как светят фаровете с новите крушки ... ми еб.. ли им м...та, нещо не намирам голяма разлика спрямо старите.
                punto HGT

                Коментар


                  #23
                  Айде, хаирлия да е и в близките две години да не се оплакваш от крушките.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #24
                    dobrujanetza написа:
                    Айде, хаирлия да е и в близките две години да не се оплакваш от крушките.
                    Мерси мерси, дано и от мотора не се оплаквам, след тия заливания с антифриз
                    punto HGT

                    Коментар


                      #25
                      Е за кво ти е мотор като имаш нови крушки :D

                      Коментар


                        #26
                        Задължително контактен спрей на бъбината и на масата.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          Ако ми играе номера може да пробвам да разменя бубините, а не свещите, майсторчето дето ми прави колата даже ме посъветва да измия с вода ама то свърши тая.sportakus, без мотор, който да пълни АБ няма и крушки да има
                          punto HGT

                          Коментар


                            #28
                            аз сложих тези http://www.lightinthebox.com/cobra-4..._p1912532.html но още не съм ги пробвал извън града до края на седмицата ще споделя какво се случва както и снимки

                            Коментар


                              #29
                              На Пунто 2 най-лесно се сменят всички лампи във фара като с ключ 10 развиеш трите болта, които го държат и по този начин можеш да го изместиш достатъчно напред за да смениш съвсем спокойно изгорялата лампа. Трябва единствено да се внимава с щипката от към калника после при монтажа, но ако си го правил и друг път даже няма и да я извадиш. Лампи си купуваш Trifa да речем на съвсем поносима цена, а за да не ти горят толкова често заради простотията, глупостта и неграмотността на българският народ си купуваш за 35 лв един ДЛР модул - има моя тема със снимки как да си го свържеш, всичко се прави вътре при бушоните в купето.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #30
                                ilko-gd написа:
                                На Пунто 2 най-лесно се сменят всички лампи във фара като с ключ 10 развиеш трите болта, които го държат и по този начин можеш да го изместиш достатъчно напред за да смениш съвсем спокойно изгорялата лампа. ...
                                Фара нали опира в бронята, как ще го изместиш напред ?
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X