dobrujanetza написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Автокрушки за къси светлини Punto MK2
Collapse
X
-
При достигане на 13.8 волта модула плавно дава напрежение към крушките (къси или дълги). При гасене на двигателя плавно ги гаси. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=909597#909597. http://smartdrl.com/index2.html-запояват се три или четири кабела и си решаваш проблема скрушките.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа:При достигане на 13.8 волта модула плавно дава напрежение към крушките (къси или дълги). При гасене на двигателя плавно ги гаси. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=909597#909597. http://smartdrl.com/index2.htmlpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Боби, имам предвид нещо по качествено, което се надявам да кореспондира, че ще бъде и по издръжливо като живот и часове на светене.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Днеска го пиша за черен ден, че покрай тия крушки ми се такова мамата от каръщина, направо не е истина какво ми се случи.Крушките при мен са Н7-55W, като се намират по средата на фара, тоест трябва да се отвори малкото капаче отзад на фара /големия капак е за дългите и габарита/.До тука добре, но и на двата фара малкия капак опира отзад и няма вариант да сваля крушките, все пак не съм гинеколог и се почна, от едната страна се разкача казанчето за антифриза, а от другата страна тялото с бушоните.Свалям, отивам до Тех-ко, взех от тия http://fanshop.vwclub.bg/osram-h7-ni...aker-unlimited , хем казах, че няма да се набутвам с много пари, ама какво да правиш любов към фиата, оръсих се 35лв. с отстъпката, монтирах ги, всичко светна без проблем и от тука нататък си е.а ма...та Като съм разкачил казанчето за интифриза от болтовете, маркуча, който връща антифриза в казанчето се охлабил и съответно 1л антифриз на пътя от там антифриза така изпръсква всичко, че на първи цилиндър влиза при свеща и колата почна да плете на 3 цилиндъра /най горния ал. капак съм го махнал и се виждат бубините/. Точно на първи цилиндър гумата, която уплътнява отвора в главата и самата бубина е скъсана и антифриза си влиза вътре без проблем, да не говоря, че се включиха веднага перките и колата почна да качва температура, спирам веднага и гася, за късмет си гледам уредите, а и бях без музика в колата и чух веднага как включиха перките.Дигам капака .... половината мотор в антифриз направо ми се реве.Тичам за антифриз, комшия помогна с инструмент да сваля свеща на 1-ви цилиндър и подсуших всичко, сглобявам всичко обратно и паля, уж всичко е наред, но от време на време на празен ход я усещам, че леко поклаща, явно тоя антифриз още е полепнал по метала и свеща губи искра, тоест опитва се за секунда пак да преде на 3 цилиндъра. Отделно пистовия ремък и той целия в антифриз, сега свири на смърт, събирам погледите където и да мина с колата, цвили като заклано прасе.Утре като закарам малката на детска и сипвам 100 октана и ще и запаля гумите, че направо днеска ми вдигна кръвното максимално, дано това прескачане изчезне, че е дразнещо, другия вариант е да пробвам да разменя свещите на цилиндрите.И те така .... чудя се дали да седна да се нАпия от щастие.п.п. предполагам, че все пак някой ще ме попита как светят фаровете с новите крушки ... ми еб.. ли им м...та, нещо не намирам голяма разлика спрямо старите.punto HGT
Коментар
-
аз сложих тези http://www.lightinthebox.com/cobra-4..._p1912532.html но още не съм ги пробвал извън града до края на седмицата ще споделя какво се случва както и снимки
Коментар
-
На Пунто 2 най-лесно се сменят всички лампи във фара като с ключ 10 развиеш трите болта, които го държат и по този начин можеш да го изместиш достатъчно напред за да смениш съвсем спокойно изгорялата лампа. Трябва единствено да се внимава с щипката от към калника после при монтажа, но ако си го правил и друг път даже няма и да я извадиш. Лампи си купуваш Trifa да речем на съвсем поносима цена, а за да не ти горят толкова често заради простотията, глупостта и неграмотността на българският народ си купуваш за 35 лв един ДЛР модул - има моя тема със снимки как да си го свържеш, всичко се прави вътре при бушоните в купето.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:На Пунто 2 най-лесно се сменят всички лампи във фара като с ключ 10 развиеш трите болта, които го държат и по този начин можеш да го изместиш достатъчно напред за да смениш съвсем спокойно изгорялата лампа. ...punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар