Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на стъпково моторче Пунто МК2 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на стъпково моторче Пунто МК2 1.2 8V

    Здравейте, така се случи, че си повредих стъпковото моторче и сега мисля вариант за подмяната му. Не успях обаче да разбера дали е нужна някаква адаптация или ресет на компютъра като се сложи ново?Също така си поръчах един OBD2 Bluetooth стик и искам да попитам може ли чрез него и свободната версия на MES да се прави ресет на компютъра?Благодаря предварително!Поздрави!
    ===/////===
    Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
    Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

    #2
    Колеги никой ли не може да помогне
    ===/////===
    Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
    Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

    Коментар


      #3
      Нужна е адаптация.Сваляш клемите от акумулатора за час, закачаш ги отново, палиш на бензин (не пипаш газта) чакаш, докато загрее, връткаш 1-2 кръгчета из квартала пак на бензин, гасиш и готово.Ако имаш смартфон, свали си ALFA OBD (Android) и с нея виж какво ще ти изкара. Навярно няма да имаш достъп до всички компоненти, не знам точно какви кабели трябват за това, но мисля, че с мотора ще можеш да се вържеш.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Благодаря за отговора M5kov! Днес пристигна OBD адаптора и довечера ще го тествам .И малко развитие по стъпковото моторче. Първо да поясня че колата започна да се форсира след чистене на дросела и стъпковия мотор. Закарах я на майстор, който каза че съм развалил моторчето, но все пак с един уред го настрои да стои в позиция, така че да не се форсира колата и го остави откачено от буксата за да не се движи. Днес го тествах като първо го извадих от леглото му в дроселовата клапа и при подаване на контакт то се движи малко напред, а след изключване от контакт се движи навън до крайно положение, и след това навътре пак до крайно положение. Но при поставянето му в леглото и стартиране на двигателя не успява да поддържа нормални обороти, а се форсират, може би до към 2500 оботрота. Въпроса е развалено ли е наистина, има ли вариант да се отремонтира или да слагам друго(ново или втора употреба). За това питах и за адаптацията Поздрави!
        ===/////===
        Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
        Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

        Коментар

        Working...
        X