Привет колеги!Имам следния проблем който става все по сложен - преди време ми изгоря бушона на подгревните свещи на антифриза, които са за по-бързо загряване на малкия кръг и да задуха топло в купето по-бързо. Проблема беше че бушона, който е 70А, буквално се завари за гнездото си. Тъй като не намерих женското което да издържи 70А ток (по книжка са 2 свещи по 200W или около 60А общо) сложих музикален бушон. Проблема е че при първото слагане сложиш 60А с оглед на това че трябва да е достатъчно, но той веднага прекъсна. След това сложих 80А, който макар и да издържа няколко дена също изгоря, като женската част на бушона се бе разтопила доста сериозно. Реших че е проблем с контактната площ и сложих нов 80А бушон като този път сериозно запоих мястото на захващане на женското с кабелите и женското със самият бушон. Мога да кажа че стана перфектно откъм контактуване. След около седмица щастливо ползване бушона днес издаде багажа отново като междувременно още след първото запалване видях че грее и пластмасите на женската част започнаха деформации. Към момента бушона е изгорял, а пластмасата е просто неузнаваема... Преди последният бушон мерих с амперклещи какъв ток тече ~75А при включени 3 свещи... Моля дайте инфо при вас има ли проблеми? Какъв ток консумират, защото изглежда притеснително голям? И някакви идеи как да го направя така че да работи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висока консумация подгревни свещи за антифриз fiat Bravo JTD
Collapse
X
-
lapd87 написа:свещите ги измерих не дават късо... просто и на 3те тока който протича е по-голям от това което мислех за нормално (200W на 14V <20А, а то е повече..). Само че да беше една добре ама три да се прецакат нещо е малко вероятно....Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Salvador написа:Замери ги реално какво харчат, зарежи сметките. Амперметъра и мериш-само така знаеш с какво си имаш работа.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
lapd87 написа:Salvador написа:Замери ги реално какво харчат, зарежи сметките. Амперметъра и мериш-само така знаеш с какво си имаш работа.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
mohel написа:lapd87 написа:Salvador написа:Замери ги реално какво харчат, зарежи сметките. Амперметъра и мериш-само така знаеш с какво си имаш работа.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
сега се замислих нещо. Понеже нямах амперклещи в началото измерих индиректно с пад на напрежение тока през всяка свещ като ги захранвах директно от акумулатора през една крушка. Тогава сметнах същите стойности като измерените с амперклещите +/-. Та от тук съдя че не са кабелите и на второ четене излиза че единствено свещите може да са проблемни... Някой може ли да каже от къде да купя такива, на какви пари и имат ли модел/размер? по възможност с резба на върха им че да завия с гайка кабелите за захранване.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
lapd87 написа:сега се замислих нещо. Понеже нямах амперклещи в началото измерих индиректно с пад на напрежение тока през всяка свещ като ги захранвах директно от акумулатора през една крушка. Тогава сметнах същите стойности като измерените с амперклещите +/-. Та от тук съдя че не са кабелите и на второ четене излиза че единствено свещите може да са проблемни... Някой може ли да каже от къде да купя такива, на какви пари и имат ли модел/размер? по възможност с резба на върха им че да завия с гайка кабелите за захранване.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
смених свещите с нови сложих нов бушон 70А и засега всичко е ОК. Снощи замерих консумацията беше 20-38-56 за 1-2-3 свещи и падаше със загряването им, което е доста по-малко от преди (~25A на свещ). Явно с времето им се е вдигнало съпротивлението... друго обяснение за 3 прецакани свещи нямам.Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар