Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагностика на Croma с какво ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Диагностика на Croma с какво ?

    Здравейте колеги,от известно време съм решил да си купя диагностичен кабел за да си разглеждам инфо по колата.Първо пробвах с най-евтиния вариант син elm с bluetooth с него естествено не стана .Изчетох темата тук,но при мен дори и двигателя не прочита ,а даже и по лошо-след като го поставя следващите 5 минути колата губи всякакви тоци и дори не мога да запаля.Следващия опит беше с Delphi 150e от 100 лв и с него никакъв успех ,но поне колата се държи нормално.Третия опит беше с Multidiagpro за 150 лв. , но уви отново не успех .Пробвах и с друг софт Wurth нещо си ,но няма и няма връзка(иначе софта ми хареса повече от този на делфи) .Вече си мисля да нямам някакъв проблем с колата ,но в сервиза който ходя си я закачат с BOSH KTS без никакъв проблем ,ако някой си закача кромата в домашни условия моля да сподели ,че да знам и аз какво да си взема .Кромата е 2007г. 1.9-120 к.с. Мерси!

    #2
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...php?f=5&t=1493
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Колега разгледах темите и това трябва да стане така ли - http://olx.bg/ad/diagnostika-za-fiat...tml#a52e32c22d Прекалено ще е хубаво за да е истина Не знам вече какво да поръчам ще съм благодарен,ако драснеш още някой ред .

      Коментар


        #4
        Нищо не си чел, но както и да е.С кабела от линка ще четеш мотор, абс, еърбег основно.За КАН-а ще ти трябва ЕЛМ, на който да махнеш резистора между линиите - 3ия линк !
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Ок,мерси!

          Коментар


            #6
            Купих ЕЛМ със 4 бр. преходници и вече всичко ок.Мерси отново за помоща.

            Коментар


              #7
              Колеги, да използвам темата тук, за да не пускам нова. След поредната регенерация на DPF-а започна да ми мига лампата за маслото с надпис "Check engine oil", а маслото го сменях скоро и доколкото съм чел най-вероятно се дължи на незанулен сервизен интервал. Та решил съм да си купя кабел, да си сваля необходимата програма и да се опитам сам да си зануля този сервизен интервал. Прочетох, че трябва да се занули както в ЕКУ-то, така и в таблото, като май по-важно е да се занули в ЕКУ-то, поправете ме, ако греша. Четох четох в темите, но доста противоречиви мнения, при едни даден кабел работи, при други не и т.н., затова ще ви помоля да ми кажете за моята Крома кой точно кабел и има някакви 4 преходници (не знам в случая дали ми трябват) да си взема и даже ако може линк примерен от къде, за да успея да се свържа и да зануля. Примерно с този кабел (http://olx.bg/ad/pro-a-usb-elm327-v1...tml#f79e9088a7) и FES или MES ще стане ли? Или ще трябва да му махам резистор, за да може да чета каквото ми трябва? А тези, които са през Bluetooth (http://olx.bg/ad/mini-elm327-bluetoo...tml#c1a0c8138a) дали може също ще свършат работа?
              Fiat Croma 1.9 16V MJet

              Коментар


                #8
                Светнало ти е, защото ти е дигнала нивото от нафта от много регенерации. Виж нивото и ако е по-високо, направо си за смяна.
                207 тиква автомат
                новокромаджия 2.4 печка

                Коментар


                  #9
                  pplk написа:
                  Светнало ти е, защото ти е дигнала нивото от нафта от много регенерации. Виж нивото и ако е по-високо, направо си за смяна.
                  Е досега преди тази смяна защо не е светнало, като регенерациите си бяха през горе долу същия интервал и за една година са си бая регенерации, не знам. Иначе маслото го проверих още вечерта след работа, след като същата сутрин ми светна лампата, добре е, въпреки че ми е малко странно: вадя щеката на студен двигател и е омазана цялата доста по нагоре от макса, бърша, пак обратно и така чак след третото или четвъртото бърсане вече от едната страна си е точно по средата нивото, а от другата е омазано, зависи как я завъртя. Така беше и на следващия ден след като го смених (преди около 1500 км) и преди една-две седмици като проверявах и досега не ми е светвало нищо. Лампата мига след всяко палене за около 10-15 секунди може и малко повече. Утре пак ще проверя нивото все пак, но този път на загрял двигател, 5-10 минути след като изгася, да видя така какво ще покаже и би трябвало така и щеката да е по-чиста.П.П.: Така сега видях в книжката пише, че нивото на маслото се мери поне 5 минути след като е изгасен двигателя. Така и направих сутринта, на загрял двигател изгасих и след 5-10 минути проверих, повторих 2 пъти. Прикачам снимки, значи от 10 пъти поне, само 1 път ми беше отчетливо нивото като на първата и втората снимка, над средата но преди максимума, в другите пъти винаги беше като на третата снимка няколко милиметра над максимума. Явно наистина ще се окаже високо нивото. Помирисах маслото, уж не мирише на нафта. Интересно че на студен двигател показва точно в средата.Ако наистина е по-високо нивото, доколкото знам въобще не е хубаво, а аз си карам вече цяла седмица така, не може ли малко да се източи или трябва да го сменям пак, ама така къде му е края? И каква е гаранцията, че след определен пробег и регенерации пак няма да се вдигне нивото, накрая ще взема да го махна тоя DPF, колкото и да не ми се иска? Ако вдига така нивото заради DPF-а, защо цяла година след предишната смяна на маслото нямах проблем, а сега се прояви за толкова малко километри? А регенерациите не са били по-малко, даже сега мисля, че са по-рядко, тъй като сложих 5w30 Low SAPS, преди бях с 5w40. Отделно винаги като излизам извънградско (поне един път в месеца) известно време я карам над 2500 оборота, за да прочисти по-добре. Освен още след смяната на маслото да ми е било малко по-високо нивото, въпреки че от туба 5 л остана около 600-650 мл, а двигателя по книжка събита 4.5 л, та не ми се вярва.
                  Fiat Croma 1.9 16V MJet

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте, когато се опитам да тествам блутута преди да го свържа с моят elm327 ми излиза следният надпис! На какво може да се дължи. Благодаря!
                    Прикачени файлове

                    Коментар

                    Working...
                    X