Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оригинално радио и буфер с усилвател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оригинално радио и буфер с усилвател

    Здравейте, става въпрос за радио модел Ad182h2. Изобщо възможно ли е да вържа усилвател към това радио и ако да как (кой кабел къде да е отзад на плеара)? Благодаря!

    #2
    Re: Оригинално радио и буфер с усилвател

    Sa6y написа:
    Здравейте, става въпрос за радио модел Ad182h2. Изобщо възможно ли е да вържа усилвател към това радио и ако да как (кой кабел къде да е отзад на плеара)? Благодаря!
    Ми възможно е ако няма изходи за усилвател се взема сигнал от говорителите някой усилватели имат вход за силен сигнал. Ако се пак няма такъв вход се намаля сигнала с товарно съпротивление за да се намали ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Точно този модел има изход за усилвател.Продават се буксички за около 5 лв. с 4 чинча (за 2 усилвателя) + 12V кабел за спиране/пускане на усилвателя.Имам такава вкъщи, ама ще ми трябва, иначе щях да ти я дам
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        M5kov написа:
        + 12V кабел за спиране/пускане на усилвателя.
        Тоест това е кабелът system control така наречения така ли? И също така някъде маса има ли освен тази към купето?

        Коментар


          #5
          Май така се водеше. Това е кабела, който стартира и спира усилвателя и пускане/спиране на касетофона.Ловиш масата от купето, на някой болт, като зачистваш мястото със шкурка.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Sa6y написа:
            M5kov написа:
            + 12V кабел за спиране/пускане на усилвателя.
            Тоест това е кабелът system control така наречения така ли? И също така някъде маса има ли освен тази към купето?
            Изцяло масата е хваната за купето или по купето. Цялата инсталация и кабеляка е само за + ( REMOTE пише на кабела и задейства релето на захранването на усилвателя да включи силовата му верига, може си захранваш и ел. антена от там )
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              За него става дума, да. Питам защото на схемата с крачетата на радиото от шестте 4 са за предни и задни колони, 1 за впросния контрол и остава едно което се води маса, но явно то не се използва.

              Коментар


                #8
                Не намирам схемата на ad182h2. Тук има за ad182 и ad185: http://download.fiat-bg.org/Books/Br...82H_AD185H.pdfПоне аз не виждам да има изход.Какъв източник на сигнал имаш ? Тоест от какво ще си пускаш музиката ?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #9
                  http://homepage.eircom.net/~digitalr...aux_input.html Оттук гледам схемата с пиновете, иначе сигнала предимно ще идва от AUX, който съм направил точно по тази схема.

                  Коментар


                    #10
                    Не можах да си намеря въпросния преходник (4те чинча и малкото кабелче) (не че проверих и на много места де но.. ;д) и реших да си направя сам. Жълтата букса (мисля че евробукса се води) си я взех от радиото и просто си купих 2 женски чинча. Само имам запитване има ли значение дебелината на кабела който ще е след чинча към самото радио (женският чинч)?

                    Коментар


                      #11
                      А ето го и въпросния кабел:http://caraudio.bg/product/362/acv-1...so-chinch.html

                      Коментар


                        #12
                        Може да заключвате темата, благодаря на всички отзовали се!

                        Коментар

                        Working...
                        X