Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Пунто 1.1 55

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Пунто 1.1 55

    Здравейте колеги.Имам следния проблем с Пунтото:колата прекъсваше на около 1500-2000 оборота и реших да проверя кабелите и свещите.Изкарах единия кабел от бобината и искрата започна да прескача около бобината.Изкарах кабела на другата бобина всичко беше нормално.Реших че проблема е в бобината и я смених.Колата работи около 10 сек. и изгасна.Трети ден се опитвам да я запаля без успех.При даване на контакт по таблото работи всичко,но не се чува помпата и няма искра.Днес пробвах със смяна на ецу-то но Фиат-кода не изгасна.Имали някаква особеност при смяна ецу-то? Изключих минуса на акумулатора смених го и пробвах да запаля,но кода не изгасна.Ако някой има някаква идея нека я сподели.Моля ви.

    #2
    Не става само със смяна на ECU Трябва и чипа включа да смениш и иммо кутията зад бушоните. сложи твоя и ако нещо не си объркал трябва поне да пали Виж бушоните+ бялото реле зад двигателя .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      и защо си се насочил към еку-то.не вярвам в него да е проблема.

      Коментар


        #4
        кола

        CODE гасне ли Може да не си сложил кабелите както трябва
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Към ЕКУ_то съм се насочил защото всичко друго по колата работи.До бензиновата помпа има 6.25 волта ток и не се чува да работи и няма искра.Затова си мисля за ЕКУ. А code гасне. С новото ЕКУ не гасне.Бушоните съм проверил, а това бялото реле зад мотора как се проверява.

          Коментар


            #6
            зад мотора има една черна кутия с две болтчета ,отвиваш я и там е релето,както и два бушона.точно тези бушони провери.аз съм на мнение ,че еку-то ти е здраво

            Коментар


              #7
              Подай маса на краче 7 на бялото реле под шапката която се намира до сервото и спирачната помпа при мотора там са и бушоните на помпата ЩЕ ЗАПАЛИ Компа ти са е прецакал не подава сигнал за обороти (управляваща маса) 23 пин които отива на тва краче 7 от него са зема и сигнал за обороти карам я от както я имам така с маса на краче 7 .Често са прецакват Межо другото и при мен са получи така изгоря ми бобина и след 3-4 каране на 2 цилиндъра понеже бях в Бургас докато са пребера уж тва уж онва и оп отказа да пали Като запали ще ти свети ЧЕК-а дюзата ама да не ти дреме чук е ! Пък ко много те дразни 50 лева ECU но ти гарантирам ,че може да се кара така няма никъв проблем
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Здравейте колеги.Проблема го реших.Оказа се ЕСU-то смених го и запали.Имото също.Това със релето и 7-мо краче не съм го пробвал.Сега колата пали, но проблема с прекъсването остана.Благодаря на всички които се отзоваха.

                Коментар


                  #9
                  niki_mittev написа:
                  Здравейте колеги.Проблема го реших.Оказа се ЕСU-то смених го и запали.Имото също.Това със релето и 7-мо краче не съм го пробвал.Сега колата пали, но проблема с прекъсването остана.Благодаря на всички които се отзоваха.
                  Ам пробвай го ко не си са навътрил с 50 лева за ECU бобинмте смени ли ? Темпертурни датчици ? Ламбда сонда ако не си на газ?
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар

                  Working...
                  X