Здравейте колеги.Имам следния проблем с Пунтото:колата прекъсваше на около 1500-2000 оборота и реших да проверя кабелите и свещите.Изкарах единия кабел от бобината и искрата започна да прескача около бобината.Изкарах кабела на другата бобина всичко беше нормално.Реших че проблема е в бобината и я смених.Колата работи около 10 сек. и изгасна.Трети ден се опитвам да я запаля без успех.При даване на контакт по таблото работи всичко,но не се чува помпата и няма искра.Днес пробвах със смяна на ецу-то но Фиат-кода не изгасна.Имали някаква особеност при смяна ецу-то? Изключих минуса на акумулатора смених го и пробвах да запаля,но кода не изгасна.Ако някой има някаква идея нека я сподели.Моля ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Фиат Пунто 1.1 55
Collapse
X
-
Подай маса на краче 7 на бялото реле под шапката която се намира до сервото и спирачната помпа при мотора там са и бушоните на помпата ЩЕ ЗАПАЛИ Компа ти са е прецакал не подава сигнал за обороти (управляваща маса) 23 пин които отива на тва краче 7 от него са зема и сигнал за обороти карам я от както я имам така с маса на краче 7 .Често са прецакват Межо другото и при мен са получи така изгоря ми бобина и след 3-4 каране на 2 цилиндъра понеже бях в Бургас докато са пребера уж тва уж онва и оп отказа да пали Като запали ще ти свети ЧЕК-а дюзата ама да не ти дреме чук е ! Пък ко много те дразни 50 лева ECU но ти гарантирам ,че може да се кара така няма никъв проблем>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
niki_mittev написа:Здравейте колеги.Проблема го реших.Оказа се ЕСU-то смених го и запали.Имото също.Това със релето и 7-мо краче не съм го пробвал.Сега колата пали, но проблема с прекъсването остана.Благодаря на всички които се отзоваха.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар