Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ключа ,стартирането на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здравейте ето малко снимков материал за какво става въпрос, не знам как е станало но комп. наистина май си е заминал , какво да правя сега , освен нов комп. какво друго трябва да купя и ми казаха че трябвало по сериен номер да го търся ...омг
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      ключ

      Трябва кутията с бушони или поне това долепено до нея,,, таме иммотоИ чип oт ключа Като търсиш в нета комплект има снимкиВиж при Италянеца или мобие има доста коли начасти .Така както е разглобено ECU нищо няма да се разбере како му е проблемаЩо преди това него закачи на диагностика.Така като пише гтешки какви са.Може да няма захранване -някои бушон да е изгорял.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Има дупка в един от чиповете ,виж снимките

        Коментар


          #19
          Този чип дето е с дупката е ключ който управлява разни соленоиди по мотора.За да гръмне този чип има някакъв проблем по инсталацията на мотора.Освен ако не са обърнати клемите на акумулатора.Мисля че е по-добре майстор да ти прави колата.Ако има проблем с инсталацията и смениш компютъра,новия компютър и той ще гръмне!http://pdf1.alldatasheet.com/datashe...TLE6230GP.html
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #20
            Добре колеги вече е ясно че стария майстор го е прецакал ,можете ли да ми кажете какво точно трябва да купя за да я оправя най на края тази кола (освен компютър за стило 1.6) ще ми бъдетр изключително полезни :]

            Коментар


              #21
              кола

              Трябва всичко да ти се дава на готово.Има в интернет доста снимки 1 ECU май е това IAW 5NF.T9 61601.054.002 BSI това сивото до кутията с бушони3 чипа от ключа- който после ще сложиш в твояили пък цял ключ само ще се смени перото-желязното на ключа от стария на новия- така ще имаш и централно.Не трябват други настройки само вадиш едните букси слагаш другите иhttp://www.cartechelectronics.com/fiat-instructions/За BSI под волана където са бушоните трябва да се наведеш повече да се смени успех в търсенето
              Прикачени файлове
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                Коце ти току що отказа един фен на марката. Ако си в софия може да се хванем и да го подменим.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  кола

                  Колегата е попднал на /майстор/Трябва да се откаже не от кола а от сервизаКолко време трябва да смени радиаторане 2 седмици .Някъде час ,два да е един ден.Ми ако е някоя скъпа кола какво трябва да правикой ще плати ремонта.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    Колегата е попднал на /майстор/Трябва да се откаже не от кола а от сервиза
                    Така е,ама в провинцията понякога няма избор на сервизи!
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #25
                      Аз не изключвам възможността да му е сменен компа в сервиза с повредения.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #26
                        Процесора на ЕКУ-то се сменя, масово Стилото има този проблем, при мен не палеше и лампичките светеха по същия начин, но когато колата изстинеше ЕКу-то се събуждаше и се прибирах... Смениха ми процесора и колата мина над 50к без проблем...

                        Коментар

                        Working...
                        X