Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ключа ,стартирането на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ключа ,стартирането на двигателя

    Здравейте колеги ,на скоро закупих Стило 1.6 2003г. .След проблем с радиатора майстора е бил свалил акумулатора близо седмица и сега колата не разпознава ключа по никакъв начин ,нито алармата работи нито централно абсолютно нищо ,само на контакт мога да включа ,някой ако може да ми каже какво бих могъл да направя по въпроса ще съм му много благодарен , до колкото видях по някой форуми проблема е доста сериозен а хич не ми се занимава с ключари защото знам че съдират кожи , моля някой ако е имал същия проблем да драсне два реда

    #2
    Нищо сериозно, трябва и един комп и да яосвестите за да се опомни.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      ключ

      Виж акумоулатора дали е наред и клемите към негоНямаш ли и друг кл да пробваш с него.Диагностика може и да помогне ако ти позволи да направиш щото може и да не се свържеш.Сега се сетих стартера върти ли.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Как по точно да го направя това с компютъра??Стартера не върти и с двата сини ключа , акумулатура е на 1 месец едвали е от него , ако някой знае как се рестартира компютъра да пробвам и така...

        Коментар


          #5
          Нещо да свети на таблото? Провери клемите.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            На бутане пали ли? Измери напрежението на клемите и колко пада като завъртиш. Много прилича на умрял акумулатор, щом светва на контак и не върти, пък и аларма няма. Щом е на месец тъкмо ще му ползваш гаранцията.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              По таблото всичко свети дава си обичаините грешки ,просто не може да запали двигателя не разпознава ключа

              Коментар


                #8
                кола

                Ако е мерцедес тогава няма да работи стартера На ФИАТ трябва стартера да работиДори и да не пали Сложи друг акумулатор, зареди този или някои да ти даде ток.Нея мъчи много ако няма ток може вярно да бъгнеш иммото.Аларма има ли тя дапрекъсва нещо.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Така е, стартера трябва да върти. Или е заминал или се е разредил акумулатора.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    или клемите са свършили курса, може инякоя маса да са пропуснали.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте отново колеги ,колата в момента е в сервиз и стой така от 2 седмици ,майстора каза че компютура бил изгорял .Някой може ли да ми даде съвет как мога да проверя дали наистина е така??

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Нищо не казваш дали стартера върти дали има гориво до двигателя Правил ли е диагностика какво свети по таблото като не пали Да не е въртял да пали при слаб акумулаторАко не е от него а ти купиш комплект ще върне ли майстора парите А ти за какво закара колата да си е оправи той 0той да дава пари .Нали си е закарал на собствен ход не с репатрак .Поне аз така мисля Търси втора употреба Ключ + бушони+ ECU Да не си го закарал в сервиза при блоковете/Манастирите/
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Таблото свети стартера работи, акумолатора също е 6 и гориво има , неиска да запали не разпознава ключа , сервиза е на стадиона ако познаваш пз, не я закарх на самоход няма как ,от там ми казаха че е компютъра и сега търся втора ръка ама има само дизелови.... Не знам вече и аз най кой да вярвам ,друг майстор ми каза пък да почистя компютъра (платката) и да пробвам пак , цялата работа е че е била без акумолатор много време и си е забравила кодовете според мен , а пък как е изгорял комп. Не знам

                          Коментар


                            #14
                            Ако не ти разпознава ключа, ще ти свети едно оранжево ключе на таблото. Така ли е? (Или надпис CODE, не знам как е точно при Стило).Ако не свети такова нещо - то не е от ключа.Комп няма как да ти изгори, като няма акумулатор в колата.Проблемът определено е с кодовете, щом не ти разпознават ключа и централното и алармата.Тия в сервиза няма да ти решат проблема.А и ако намериш нов компютър - то трябва да го купиш с клемореда и ключовете. Иначе никаква работа няма да ти свърши.Слави да каже какво имаше предвид, че е лесно?Да се обучи наново системата ли? За това не трябва ли кода от код-картата? (която много често липсва при нашите коли)

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Може да се проверят ключовете да се синхронизират с машинката Питай ги ако може да направят диагностика -В мобиле има доста коли на части .Питай за цевна комплект.Вярно ако има код карта/една като кредитна /е по лесно иначе няма да те пусне за програмиране на нови препрограмиране на старите ключове Ако свети CODE -при тебе е ключе с катинарче .Алармата да не е допълнително слагана и да прекъсва някоя важна/ жичка/та да не пали .Както ти казвах ако е въртял да е пали на слаб акумулатор може да се бъгне системата .В събота ще си ходя за Велинград може да мина да е закачим да видим какво е ако сервиза тогава работи де .
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X