Здравейте ! Досега бях чел във форума за тия проблеми но сега те първа се сблъсквам с това . Купихме на жената едно Пунто - 2003г. (mk2) , и 1 седмица след това (тоест днес) .. светна лампата която показва едно воланче (предполагам че е точно за хидравликата) . Четох че като най-вероятен проблем се посочва релето за елекетроусилвателя . Имам няколко въпроса защото не съм много на "ти" с автомобилите . 1.) Трябва ли да проверявам дали има хидравлична течност за да съм сигурен че не е примерно от това?2.) Ако излезе проблема от релето на електроусилвателя във всички магазини за авточасти ли продават тия реленца и колко на брой са те 1бр или 2бр ? 3.) Може ли някой да посочи един нормален майстор във гр.Варна , който няма да ме подлъже и да ме накара да си купя цялата хидравлична система на Фиата , а ще ми посочи точният диагностициран проблем . 4.) Имам една лампа която също ми свети на таблото и тя е : "Check Engine" . От какво може да бъде ?Поздрави на всички Фиат-аджий и Благодаря предварително . Успешна седмица на всички колеги !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с хидравликата - Фиат Пунто мк2 - 2003г. - 1.2 Mi
Collapse
X
-
кола
Първо ти препоръчам да видиш проблем №4 По другите точки виж някой където може да работи с поялник и измерителен уред Понякога /като проблема е в сензора-датчика/ се налага и смяна на целия електо усилвател на волана Виж от долу като махнеш кората под волана там има едно моторче -него свали- може и да няма 2 релетаИ най първо направи диагностика- виж какви проблеми има
-
1. Диагностика.2. Сваляш моторчето, което се намира при бушоните и гледаш дали има 2 черни релета отгоре или е само платка.Ако няма, значи е от по-новите и проблема най-вероятно е в датчика за волана, но както казах - първо диагностика Няма как да провериш за хидравлична течност, защото просто няма такава. Рейката е "суха", усилието на въртене се подпомага от въпросния електроусилвател.Да не би случайно да ти е спрял километража?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Е да, все пак си е пресметната да може да се управлява нормално, но не е като с усилвателя Поне е безпроблемна от тая страна..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:1. Диагностика.2. Сваляш моторчето, което се намира при бушоните и гледаш дали има 2 черни релета отгоре или е само платка.Ако няма, значи е от по-новите и проблема най-вероятно е в датчика за волана, но както казах - първо диагностика Няма как да провериш за хидравлична течност, защото просто няма такава. Рейката е "суха", усилието на въртене се подпомага от въпросния електроусилвател.Да не би случайно да ти е спрял километража?
Коментар
-
В такъв случай изпълняваш точки 1 и 2 Питах за километража, понеже като се прецака той, пак светва лампата за волана."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар