Колеги помагайте....Един ден както си карах колата и изведнъж ключетата на ел стъклата спряха да работят....днес имах време и прегледах бушоните ,но са си ок ,няма изгоряли....извадих буксите от гнездата на копчетата прегледах ,да не би някъде да се е разхлабило и да не дава контакт,постегнах ги ,но отново нищо....моля помагайте ,ако сте изпадали в подобна ситуация и знаете как да го отстраня този проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ел стъклата
Collapse
X
-
Аз на Бравото имах подобен проблем, за пунто не знам дали има същото реле.При мен беше зад самата жабка реле което управлява прозорците.Беше се окислило, почистих го и тръгнаха прозорците, даже тръгнаха по-бързо да се вдигат.Fiat Bravo 99' 1.6 GT
Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
Fiat Bravo 99' 1.6 SX
-
VoDo написа:Аз на Бравото имах подобен проблем, за пунто не знам дали има същото реле.При мен беше зад самата жабка реле което управлява прозорците.Беше се окислило, почистих го и тръгнаха прозорците, даже тръгнаха по-бързо да се вдигат.
Коментар
-
Проблема е комплексен, има утечки по бутоните в следсвтие на което се износват четките на мотора...преди време си бях правил опит да разбера защо дясното стъкло се вдига по-бавно. Резултата, след 2 свалени моторчета на стъклата беше, че четките на дясното стъкло са по-износени от шифьорското стъкло...от което според мен следва, че има голямо съпротивление по веригата от което следва, че мотора "гълта" по-голям ток за да движи стъклото от което следва и износване на четките....проблема за мен е неразрешим...освен ако не пуснете отделни кабели през реле от акумулатора....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:четките на дясното стъкло са по-износени от шифьорското стъкло...от което според мен следва, че има голямо съпротивление по веригата от което следва, че мотора "гълта" по-голям ток за да движи стъклото от което следва и износване на четките....OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар