Вчера след като си купих нов акумулатор, реших да сменя и клемата на +. Ами да ама в момента който свалих старите кабели от клемата и нямат слагане повече на новата...общо 4 кабела са, като единия е дебел колкото болт за джанти, на единия имаше кабелна обувка и тя взе, че се счупи, взех нова обувка тя пък няма стискане трябва с няква преса да я стисна за кабела или да имам 18 ръце на мистър олимпия. Обувката е медна и с две ръце стискане мръдна само милиметър. Какъв е номера с тея кабелни овувки с какво се стискат..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реших да сменя клемата на акумулатора и се наиграх.
Collapse
X
-
spark написа:Аз съм с точно такива клеми както е показал ключаря, тънките кабели за аларма, метан и т.н. с кабелни обувки хванати за болтовете. Оригиналната се беше разтегнала даже и бяха набили 2-3 пирона да хваща по-здравоФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Колега ако си отрязал напълно клемата си тотално прецакан.И сервиз няма да ти помогне.Най вероятно ще стане ама....мъки..Ей тука съм писал как става преобразяването на ПЛюсовата клема на фиата.Правил съм го два пъти и става перфект.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...448&highlight=FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Ако му се дават ари да вземе една на DLS и да забрав за проблемите. Струват към 30 левчета, но си заслужава. Ако не мисля че от Ваг гупата имаше фабрично едн клеми на винтове и с тях мисля ще стане работата.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
S_BANKOV написа:Коце, няма да правите муфи за високо напражение. Колегата да си купи от големите медни обувки и да си запои кабелите.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар