Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реших да сменя клемата на акумулатора и се наиграх.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реших да сменя клемата на акумулатора и се наиграх.

    Вчера след като си купих нов акумулатор, реших да сменя и клемата на +. Ами да ама в момента който свалих старите кабели от клемата и нямат слагане повече на новата...общо 4 кабела са, като единия е дебел колкото болт за джанти, на единия имаше кабелна обувка и тя взе, че се счупи, взех нова обувка тя пък няма стискане трябва с няква преса да я стисна за кабела или да имам 18 ръце на мистър олимпия. Обувката е медна и с две ръце стискане мръдна само милиметър. Какъв е номера с тея кабелни овувки с какво се стискат..
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    кола

    Има такива като клещи но с голямо рамо Елтехниците имат Ако са повече кабели на едно място ги раздели с кабелни обувки
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Аз това го правя с два чука,единия го ползвам за наковалня и бия с другия.След това влиза в действие 250 ватов поялник,за по сигурно!За флюс ползвам фосфорна киселина.
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #4
        Кримпващи клещи се казват.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #5
          кола

          Вземи железни кабелни скоби и с такива клещи или такова нещо има точно за ФИАТ CARGO KLEMA FIAThttp://www.akumulator.pro/shop/cargo-%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%83%D1%81
          Прикачени файлове
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            тези кримпващи клещо ги гледах, но са доста скъпи над 60 лева са, май на сервиз ще се ходи...
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #7
              Коце, няма да правите муфи за високо напражение. Колегата да си купи от големите медни обувки и да си запои кабелите.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Запояването и аз си го мислех, но кабелите са ужасно замърцени незнам дали ще хване...
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Нали му трябва да си сложи кабелни обувки иначе може да вземе и такива с болтове и на едното място да допълни с по малките кабели с кабелни обувки където по може да се слагат на тънките жички
                  Прикачени файлове
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Аз съм с точно такива клеми както е показал ключаря, тънките кабели за аларма, метан и т.н. с кабелни обувки хванати за болтовете. Оригиналната се беше разтегнала даже и бяха набили 2-3 пирона да хваща по-здраво
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Има и букси по магазините за кар аудио които хващат по 50кв.мм кабели даже по няколко. Вярно не са евтуини но ще ти свършат идеална работа. ако искаш е намеря и линкове да не правя реклама.нещо като прикаченото.
                      Прикачени файлове
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Аз съм с точно такива клеми както е показал ключаря, тънките кабели за аларма, метан и т.н. с кабелни обувки хванати за болтовете. Оригиналната се беше разтегнала даже и бяха набили 2-3 пирона да хваща по-здраво
                        И моите са такива. Правя едно уточнение - клемите по принцип си имат конусовидна форма. Това не го знаех и естествено и двете ги бях сложил на обратно
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #13
                          Колега ако си отрязал напълно клемата си тотално прецакан.И сервиз няма да ти помогне.Най вероятно ще стане ама....мъки..Ей тука съм писал как става преобразяването на ПЛюсовата клема на фиата.Правил съм го два пъти и става перфект.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...448&highlight=
                          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                          Коментар


                            #14
                            Ако му се дават ари да вземе една на DLS и да забрав за проблемите. Струват към 30 левчета, но си заслужава. Ако не мисля че от Ваг гупата имаше фабрично едн клеми на винтове и с тях мисля ще стане работата.
                            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              Коце, няма да правите муфи за високо напражение. Колегата да си купи от големите медни обувки и да си запои кабелите.
                              Не са само за високо , аз имам такива и са от 6 до 50 квадрата. Ако колегата беше тук щях да му помогна, ама ... не ми се пращат, че моите са за 300 лв. ...
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар

                              Working...
                              X