Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за Фиат крома.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпроси за Фиат крома.

    ЗдравйтеПонеже всяка седмица има по 1 тема за крома реших тази да я озаглавя така.Та наложи ми се да ходя на сватба че на всичкото отгоре и булка да возим.Та това води до много свирене и гласът на клаксона се промени. Като тази сутрин просвирна и замлъкна вовеки веков.Та някой има ли представа къде точно се намира клаксона и разглобява ли се много докато се стигне до него?
    Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

    #2
    При предишните модели го слагат в дясно, долу в предната броня, огледай
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Въртях гледах. Нищо не се вижда. Трябва разглобяване май но не ми се иска да разглобявам насляпо.
      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

      Коментар


        #4
        I’m not really sure, but i think to remember from dismanteling my Croma that the horn is underneath the left (from behind) fender.It is in front of the wheel i think, and on the other side should be the windshield washer reservoir.It was quite hard to get the fender off though, but the horn will just come off with some bolts and a plug.
        Така както го разбирам клаксона трябва да е някъде в левия калник...
        Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

        Коментар


          #5
          За тази работа има EPER
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Ако става въпрос за новата Крома тромбите са две в бронята под левия фар.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              pi4_s_bravo написа:
              Ако става въпрос за новата Крома тромбите са две в бронята под левия фар.
              Да за нея става въпрос.Ляв фар (този от страната на шофьора) или десния (от към пасажера) , защото по епер са 2 тромби зад десният фар...
              Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

              Коментар


                #8
                Колеги, колата ВИНАГИ има една ЛЯВА част (тази дето е кормилото в Европейските коли) и една ДЯСНА (дето сяда пътника).Без значение откъде ще я гледаш!

                Коментар


                  #9
                  Да повдигна малко темата.Клаксона се оказа точно където каза колегата, под левия фар.Стига се лесно до него като се свали кората под двигателя.При мен проблема излиза, че не е в тромбите, свирят си но до тях няма ток.Гледах търсих да намеря предпазителя и не се справям.В ръководството пише че ф39 отговаря за няколко неща, поне аз така го разбирам и едно от тях било сирената ??? Това дали е така ? При мен този предпазител е здрав.
                  F 39 написа:
                  +30 EOBD diagnostic socket , central front ceiling light, rear side ceiling lights, sirenand volumetric sensor control unit for the antitheft system, tyre pressure control unit,air conditioning control unit, Blue-tooth control unit
                  Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                  Коментар


                    #10
                    При акумулатора F10.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      BO написа:
                      При акумулатора F10.
                      Благодаря Бо!Точно така се оказа предпазителя е F 10 Buzzers - Зумери...Беше изгорял, смених го всичко е 6 точки.Сега имам едни "Зумери" в излишък.
                      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                      Коментар


                        #12
                        Да попитам, ако се затапи егр, а не се изолира софтуерно, въпреки че дава грешка, колата ще продължи ли да си върви нормално или след време ще влезе в сервизен режим?
                        1.9 16v multijet manual gearbox

                        Коментар


                          #13
                          Ако нямаш ДПФ - само ще ти надува главата, ако имаш ДПФ = нямам идея.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Има ДПФ, какво имаш предвид, че "само" ще ми надува главата?
                            1.9 16v multijet manual gearbox

                            Коментар


                              #15
                              Искаш да кажеш, че на Крома си запушил ЕГР-а, светнала ти е лампата, ама промяна във вървенето на колата няма?
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X